Ei tule meille tammikuista, tänään käytiin toisessa alkuraskauden ultrassa ja ei enää pienen sydän sykkinyt,
Voimia suureen suruun!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei tule meille tammikuista, tänään käytiin toisessa alkuraskauden ultrassa ja ei enää pienen sydän sykkinyt,
Mä löysin tuossa yks päivä vanhan dopplerin ja pitihän sitä huvikseen kokeilla et toimiiko se laite edes enää. Jotain sillä sai kuuluviin ja keskeltä alamahaa sykkeet näytti jotain 140... mut en mä tiedä oliko ne oikeesti vauvan sykkeet :D Siis mulla menossa rv 9+ joten tuskin vielä edes niitä vielä pitäisi kuulua. Mut hauskaahan tuo oli kokeilla :)
Olen pohtinut tässä, mitä teen, jos tässä työllistyn lähiviikkoina (ensi viikolla pari työhaastattelua, sitä seuraavalla viikolla yksi). Kerronko haastattelussa raskaudestani vai odotanko siihen, että nimet olsii paperissa (jos nyt joku päättää työllistää minut)?
Mullw tuli myös 2 viikkoa sitten kohdunkaula ja munasarja seulontaan aika papatutkimukseen kun täytän 30 tänä vuonna ja siinä oli et voi tulla raskaanakin ja se aika olis ens viikon ti ja viikkoja sillo 7-8.niin todellakin peruin, koska edellinen keskenmeno viikolla 9 ja mulla tulee aina vitulliset alavatsakivut siitä papasta vuorokaudeks niin en aio kokeilla onneani.
Mulle gyne sanoi aiemmin että ei mielellään lähettäisi mua papaan jos olisin raskaana - en usko että se kuuluisi raskaudenaikaiseen testipatteristoon?
Mun olis pitänyt käydä myös nyt, mutta jää välistä tässä vaiheessa. :)