La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläkin aivastuttaa päivittäin useita kertoja :p Välillä tulee putkeen eteinkin aamuisin aivastuksia useampikin. Että PÄRSKISTÄ vaan! Sitä päivää odotellessa, kun aivastaa vahingossa päin asiakasta :facepalm:

Välillä aivastuttaa kyllä täälläkin, silloin kun se kauhea puuska tulee, pitää olla kyllä rakko tyhjä...joskus pelottaa että tulee kuset housuun, ku pitää niin pärskiä :P
Olispa ollu ihana mennä esikon kanssa päikkäreille, väsyttää... Ei auta, pitää lähteä neuvolaan...

Mekin haettiin heti yksi tyyny :D oon kans sellanen kyljellä nukkuja, ja mies on joutunut nukkumaan sohvalla kun olen vallannut koko sängyn kun en yöllä löydä hyvää asentoa..... :D josko se nyt pääsisi takas viereen nukkumaan :)

Mekin haettiin Lidlistä tyyny. Ja tosiaan alkuviikolla tuli Te-Va peitteeltä tyyny, joten nyt on kaksi tyynyä. Tuo Lidlistä ostettu on näköjään hieman pienempi kokoinen.

Kävin kans töitten jälkeen lidlissä ja kello oli jotain puoli yksi. Kaupassa vastaan tuli nainen, joka raahas kahta tyynyä ja olin, et jee niitä on vielä ellei toi tantta sit hamstrannu vikoja. Sit löysin vain tyhjän laarin ja vieressä kauheesti niitä tyynyliinoja. Loppu! Päätin, etten luovuta vaan etin jonku myyjän ja kysyn onko varastossa lisää. Ja jee! Niitä oli vielä lisää varastossa. Myyjä vaan ihmetteli, et ai onko ne kaikki sieltä loppu... Ois kyllä lähteny äkästä palautetta, kun varta vasten menin tota tyynyä hakemaan ja jos oisin ilman jääny. Ehkä ne on ottanu opiks ja ruvennu tilaamaan noita suosituimpia tuotteita enempi, kun ennen aina tottunu siihen, et pitää heti aamusta mennä, jos jonkun tietyn tuotteen varmasti haluaa. Ostin sit kaks tyynyliinaakin ja vähän ruokaa niin ei tartte lähtee heti prismalle tai muuhun "oikeeseen" kauppaan ostoksille :p

Vähän jänskättää, kun oon ostamassa tori.fistä doppleria, ihan se angelsounds jumper-perusmalli. Myyjä vaikuttaa rehelliseltä, et ehkä uskallan 15€ tohon uhrata. Mut joutuu ens viikkoon asti oottamaan ennen kuin se saapuu, kun ei enää tälle viikolle kerkeä mun rahat siirtyä myyjän tilille ja paketti ennättää postiin :>

Itse en jaksanut etsiä myyjää ja kysyä onko niitä, tyhmää kun 1,5h jälkeen kaupan avaamisesta ois ollut muka kaikki loppu :/ Eipä se tainnut siellä netissä maksaa paljoa enempää ja jos on hieman isompi niin ehkä ihan kivakin :)

Voi tätä onnen määrää!! Nt-ultrassa kävin ja kaikki oli hyvin!
Pikkuinen jumppasi niin kovasti siellä <3
Raskausviikot muuttui hieman ja ollaankin viikko edellä. Nyt 14+2.
Äidille soitettu ja oli ihan mielissään vauvauutisista :)
Laskettuaika 6.1 joten täytyy pidellä jalkoja ristissä jos joulukuussa meinaa olla tulossa :)

Voi vitsi mikä täpinä päällä!
Mies kans ihan ihmeissään tuijotteli ruutua <3

Huhhuh, tuli aamuvuoron jälkeen otettua 2 tunnin unet. Eikä nyt jaksaisi nousta ylös vaan haluisi jatkaa nukkumista... :o

Täällä osallistuu "uusi" odottaja mukaan. Olen seurannut foorumia siitä asti kun selvisi LA joka oli ensin 3.1. nt-ultran jälkeen piti hommata tunnukset tänne mutta sen tekeminen aina vaan lykkääntyi. :D Ultrassa selvisi että arvioitu aika onkin 29.12.15 ja kävinkin jo vähän kurkkimassa joulukuisten foorumia, mutta ei tuntunut omalta paikalta yhtään :D Johtunee siitä että tämä foorumi tuli tutuksi heti ensimmäisestä kirjoituksesta asti :P Nyt siis 15+2 ja esikoista odotetaan ukon kanssa. Molemmat ollaan 25v :)

Tervetuloa jenskuu :) mullakin la 29.12, mutta silti täällä kirjottelen kun tuntuu enemmän omalta ryhmältä :) varmasti moni tammikuinenkin synnyttää joulukuussa ja osa joulukuisista taas tammikuussa niin ei se varmaan haittaa että ollaan 'väärässä' ryhmässä :)

Tervetuloa uudet:smiley-angelic003
Kävin tänään ultrassa.Piti saada seulontojen tulokset,mutta koska laskettuaika siirtyikin melkein viikolla eteenpäin ei tuloksia voinut vielä saada.Sain uuden ultra ajan ensi viikolle jolloin viikkoja on kasassa 12+3,eli niska turvotukset ym pitäisi olla helpommin tulkittavissa.Nyt kaikki näytti kuitenkin viikkoihin nähden hyvältä,syke oikein voimakas ja kaveri liikkuvaista sorttia:HeartredPikkuisen taas helpotti tämä jännittäminen:wink

Tervetuloa messiin Jenkuu :)

Alinah, mäkin vetäsin 2h päikkärit töiden jälkeen ja ainut syy, minkä takia oli pakko nousta, oli vessaan meno :D nyt ei nappaisi tehä yhtään mitään..
Pyysin eilen äitiä, että se kävisi ostaa mulle ton vartalotyynyn kun itsellä lidliin matkaa 70km :) niillä se sentään on samalla kylällä.

Minulla on istukka takaseinässä ja tunnen vauvan liikkeitä joka päivä :) ja nyt on rv 12. Sain varmistuksen että se oli vauvan liikkeitä ultrassa kun vauva potkaisi siellä niin tunsin ne liikkeet <3 Viime raskaudessa tunsin ensimmäiset liikkeet rv 14 ja silloin oli myös istukka takaseinässä.

Toi lidlin vartalotyyny on hyvä ostos :) ostin sen kun odotin tytärtäni ja nyt olen myös käyttänyt sitä jo monta viikkoa :)

Mä kans kävin tossa pari tuntia sitten hakees lidlistä ton tyynyn oli vaikka miten paljon jäljellä. Tyynynliinat tosin oli loppu, mut kävin sit toisessa lidlissä myös kun oli kotimatkan varrella niin sielä oli tyynyjä ja tyynynliinoja pilvin pimein. Kaks tyynynliinaa sit hamstrasin. Hyvältä vaikuttaa toi tyyny.

Tänään tuli postissa lämpöpussi, turvakaukalo ja isofix-telakka. Yhdistelmävaunut on kanssa tilattu mut vielä ei oo tullut. Kaikista näistä yllämainituista oli tosi hyvät alennukset. Ajattelin että jos en tammikuista jostain syystä kotiin asti saisi niin eipä nuo turhia oo kuitenkaan, käyttöä sitten tulevaisuudessa. Ja noista sais kyllä omansa takaisin jos myis eteenpäin koska ovat uusia ja hyvällä alella ostettu.

Puhuitte aivastelusta, mä kanssa pärskin ihan hulluna :o en kyllä pärskiny ekassa raskaudessa kun oli tyttö tuloillaan, mut nyt kun on poika tulossa niin kyllä aivastuttaa :D mutta eiköhän tuo oo sattumaa. Mä en usko oikein että mistään oireista voi ennustaa sukupuolta. Mulla on esim kaikki klassiset tyttöraskaus-oireet mutta niin vain poika tuola mahassa pötköttää!

Mulla on molemmissa raskauksissa ollut istukka etuseinässä ja ekassa aloin tuntea rv 14 siitä huolimatta. Nyt on muutama päivänä tuntunut jänniä tuntemuksia, en oo vielä vakuuttunut onko vauva mutta epäilen kyllä vahvasti.

Tännehän on tullu niin paljon viestejä, ettei kerkeä edes lukemaan :D Mä kans sain vartalotyynyn ja tyynyliinat siihen! :) Ekassa kaupassa olivat loppu, mut toisesta lykästi :)

Takaisin