Hellu: minä matkustin esikoisen kanssa viime syksynä Teneriffalle ja ihan ilman mitään erikoisia rokotuksia mentiin. Meillä molemmilla tosin hepatittirokotteet yms. olemassa kun asutaan ulkomailla. Mielestäni sinne matkustettaessa ei tarvitse mitään erikoista (toki asian voi tarkistaa rokote.fi). Saari on muutoinkin siisti ja hygieniataso hyvä, ja varmasti siellä uskaltaa raskaana syödä :)
Sokerirasitus: en vielä tiedä joudunko siihen, kun ensimmäinen neuvola vasta 2 viikon päästä kun ollaan muutettu takaisin Suomeen. Esikoisen osalta jouduin rasitukseen, vaikka olen normaalipainoinen ja sukurasitteita ei ole. Uskon, että joudun myös nyt ikäni puolesta.
Sokerirasitus: en vielä tiedä joudunko siihen, kun ensimmäinen neuvola vasta 2 viikon päästä kun ollaan muutettu takaisin Suomeen. Esikoisen osalta jouduin rasitukseen, vaikka olen normaalipainoinen ja sukurasitteita ei ole. Uskon, että joudun myös nyt ikäni puolesta.
Pieni sätki ja potki kovasti ja edestä otetussa kuvassa näytti, niin kuin ois heilutellut kameralle.
La ei muuttunut mutta päästiin päivää pidemmälle, tänään siis 12+1. Itkuhan se lähtiessä pääsi ja oltiin molemmat niin täpinöissämme, että saatiin vielä parkkisakko kun ei muistettu lisätä parkkiaikaa.