Heips, ei voi sanoa enää vauva-arjeksi tätä meidän menoa, sillä meillä kyllä asuu jo ihan taapero kun jäbällä on kohta ikää 1v2kk jo, vauhtia ja vaarallisia tilanteita tulee kun on kävelty jo monta kuukautta, ja juoksemaankin opittu. Kiipeileminen on tällä hetkellä in ja kiipeillään ihan joka paikkaan ja sit huudetaan kun ei päästäkkään alas enää.
Meillä oli 1v. neuvola jo joulukuussa ja rokotteita otettiin 1, muut rokotteet otan sitten myöhemmin kun mä oon halunnu hidastetun rokotustahdin tuolle junnulle, ja otan vaan yhden piikkirokotteen kerrallaan jäbälle. Hammastarkastuksessa käytiin tällä viikolla ja seuraava käynti on 3v iässä jossei tuu mitään ihmeellistä sitä ennen, hammashoito kuulemman on hyvällä tolalla meidän perheessä niin siksi seuraava käynti on tuolloin, ja hammashoitaja oli ihmeissään kun jäbällä on 14 hammasta jo suussa, kohta onneksi on hampaiden tekeminen ohitse hänelle.
Meillä taaperoarki menee omalla painolla eteen päin, arkipäivät niin että mies lähtee töihin ja esikoinen kouluun ja mä oon päivät kahden nuorimmaisen kans kotona, ulkoillaan ja pelaillaan jne...