Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Muutenkin kaikki suolainen maistuis.
Tässä välissä on tullu niin paljon viestejä, et ei kerkii kaikkia lukemaan, mutta alinah mulla oli sama ihmettely tossa aiemmin. Soisin eka neuvolaan ja varmistin että lähete on pistetty ja sitte soitin kättärille. Sieltä näki suoraan koneelta, että aika on (ja antoikin sen minulle puhelimen välityksellä) ja se on naistenklinikalla eikä kättärillä (jonne siis soitin). Ihme jos ei sinulle osannut sitä katsoa..Soitin tonne kättärille äitiyspolille, ultra aikaa kyselin. Ei näkyny heillä, sanoi että voi olla että Naistenklinikalla on aika jos on niin tulee kyllä jossain kohtaa, no millonkohan se "jossain kohtaa" mahtaa olla kun oon jo kohta sen 2 viikkoa odottanut. Sit tää nainen siellä luurin päässä tokas vaan että varmaan jossain 20.7 tienoilla olis ultra. Sillon olis 13+1. Kyllä on oikeesti hidasta touhua, soittoa naistenklinikalle maanantaina sitten. Jos ei tällä viikolla postia kuulu! Murrrhh!![]()