La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on siinä joku realitytv. -.- vaikka kui hakee kanavat uusiks jne ei tuu koko friitä. En tiiä mistä mahtaa johtua.

Se kanava riippuu digiboxista. Meillä frii näkyy hero kanavan jälkeen. Meillä alkoi vajaa kuukausi sitten näkymään frii, kun digiboxi meni jumiin ja se uudestaan itsensä päivitti. Meillä tulee tv valokuitukaapelin kautta.

Se raskaus ohjelma on kyllä mielenkiintoista seurattavaa itselläänkin :D ja aina rupee vollottamaan kun se vauva syntyy ;)

Voi apua, tulin tänne labraan jonkun20 minuuttia etuajassa ja vatsaa vääntää kun jännittää niin paljon! :S

Tsemppiä! Just tulin itse kotiin labrasta... Kylläpä teki pahaa verikokeen ottaminen... Toivottavasti ei tartte raskauden aikana enää montaa kertaa käydä. Vielä joudun uudestaan käydä pissanäytteen jättämässä, kun en tiennyt että kotona tehdyn näytteen lisäks ois paikan päälläkin pitänyt näyte antaa :/ ois pitänyt olla tunti virtsaamatta ennen tuota ja tietty olin just ennen kotoa lähtöä käyny viime hetkellä paniikkivessakäynnillä :D

Aijaa onpas hassua, ei mun tarvinnut jättää enään toista näytettä pissasta. Riitti ne putket mitkä piti kotona täyttää ja otettiin vaan 5 putkea verta. Jännää miten nää vaihtelee.

Onko muilla ollut tällaista, et ku aivastaa nii ihan ku joku puukolla löisi alavatsaan samalla? Ei jää mitään tuntemuksia siitä päälle, mut just ku aivastaa nii samaan aikaan tulee puukkoa. Mulla on ollut nyt jo jonkun aikaa tuo ja suorastaan pelottaa aivastaa ku sattuu niin kovasti.. Hölmöä :)

Enni, ei nyt sentään puukolta tunnu, mutta joo, aivastaminen sattuu alamahaan, ihan kuin joku vetäisi kovaa munanjohtimista. Tuttu neuvolatäti (siis ei oma neuvolanterkkani) sanoi että ei syytä huoleen.

Tänään hammaslääkäriin. Ai että inhoon hammaslääkäriin menoa. Pitäis ainakin yks paikka vaihtaa, kun entinen väliaikais paikka on lähössä irti. Tökkii niitä saamarin puudutteita yök.

Heippa!
Juurikin aloin tätä ketjua seuraamaan. Elikkäs itsellä olis la 1.1.16 ensimmäisen ultran mukaan. Ja esikoista odotellaan
Toistaiseksi kaikki mennyt todella helposti ja pahoinvointiakin oli vain reilun viikon verran.

Olo on jatkuvasti kyllä turvonnut ja painoa on tullut neuvolatädin mukaan "runsaasti" eli liikaa :angelic: hankalaa vaan kun ei koe syövänsä erilailla.

Mielenkiinnolla olen postauksianne lueskellut !

No samapa tuo vaikka joku mun kiloista kauhistuisi, mut mä oon tavallaan vähän ilonen ettei neuvolantäti saarnaa painon noususta perjantaina. Neljä kiloa paino pudonnut :)) eli siis vaaka näytti tänään 114.6kg. Tuli vähän extraa alkuvuodesta kun jouduin kortisonikuurin syömään. Mut kumminkin. Pitäs tosiaan sinne sokerirasitukseen mennä. Mitäköhän emla mahtaa apteekissa maksaa? Ja joku kai puhui että voi pyytää jotain ohuempaa neulaa :o

Enni, joo tuttuja noi repäisykivut aivastaessa ja joskus yskiessä tai jos nousee ylös tosi nopeasti, mutta tosiaan aivan normaaleja ovat. Jos ehtii vetää jalat koukkuun niin ei satu.

Mulla ei niinkään tuu noita repäisykipuja kun aivastelen mutta joskus tulee jos käännyn sängyssä liian nopeesti tms. (Käännän kylkeä)

Huoh, voi että mulla on taas hermot kireellä kun ei naikkarilla vastata puhelimeen.... :(

Mä kävin tänään nt-labroissa ja mitä kaikkea muita verikokeita ottivatkaan, kilpirauhaskokeen myöskin sukurasitteen perusteella. Yhteensä siis kuusi putkea. Mutta ei se missään tuntunut, ei vaikka labratäti joutuikin etsimään suonta sellai koukkimalla hieman. o_O Ei mulla yleensä ole tuolla tavalla tarvinnut etsiä.
Pissanäytteet vein mukanani. Toisen otin eilen illalla ja laitoin kylmään ja toisen tänä aamuna. Ei siis tarvinnut antaa enää labrassa pissanäytteitä, vaikka siihen hieman varauduinkin, kun toimin suullisten ohjeiden mukaisesti tuon toisen näytteen säilyttämisen suhteen. :)

Mulle on nyt tullut sellainen omituinen epäusko tätä raskautta kohtaan. Nyt mennään 10+1 aikaa. Takana vain yksi ultraäänikäynti ja sekin oli sellainen "epävirallinen". Musta tuntuu, että tuolla mahassa ei ole enää ketään. Oireet vähenee. Rinnat eivät ole enää niin arat kuin aikaisemmin olivat. Väsymys on normalisoitunut - ei siis jatkuvaa väsymystä. Pissattaa vain usein, noin tunnin-kahden välein täytyy käydä. Toisaalta, minkäänlaisia keskenmenon oireita ei kyllä ole ollut.
Ehkä tämä tämmöinen "oireilu" kuuluu asiaan.

Käytiin kaupassa ja ostettiin kokeeks Magnumin ne hopeiset shampanjajätskit. Ei sit käyny mielessä, että niissähän on hippunen alkoholia... Noh söin puolet ja toinen puolikas oottaa pakasteessa toiseen kertaan, kun ei ollut edes superhyvää :D alkoholiakaan siinä on ihan mitättömästi, mutta periaatteesta olisin valinnut toisen maun, jos olisin ostohetkellä tuon muistanut.

Takaisin