La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Missään vaiheessa raskautta, ei oo väsyttänyt niin paljon kuin nyt, rv13+5. Yöt nukun nykyään tosi hyvin, kun ei tarvii herätä vessaan, kun max yhdesti.

Seksi ei vois vähempää kiinnostaa, mikä on todella outo tilanne...

Mozarella pakastepizzaan on himo :woot: Muutenkin kaikki suolainen maistuis.

Hemmutar, joo! Paahtaminen on huippua, aina ko vaa malttaa! Sillee et sen pomppaamisen jälkee jättää viel hetkeks paahtimeen, nii et tulee vähä rapeempi :P

Meli. Aivan... :)

Aamun kyykin tuolla pihalla niin iski raparperi mansikkakiisseli himo ja siihen tietysti sitten kermavaahtoa päälle.. :grin

Mies ihan ihmeissään että miten sä voit kokoajan vaan ajatella ruokaa :grin :grin
HELPOSTI!! :woot:

On se vaan jännä homma, taas näitä normi hommia kotona, siis arkisia asioita, ei tietoakaan alamassun jomotuksesta.. Mut annappa olla kun maanantai tulee ja arki koittaa.. :mad:

Onko kukaan ottanut selvää tai lukenut että mistä se jomotus johtuu, onko se vaan kiinnikkeiden venymistä ym ym kohdun kasvua.. Mut seki ku tulee vain rasituksesta o_O

Hemmutar: mulla jomottaa alamahaa kanssa kun liikkeellä olen paljon, johtuu varmaan siitä kun reilu 1 ½v sitten tehdyssä umpparileikkauksessa todettiin erittäin kiinnikkeinen alamaha (eivät meinanneet päästä umppariin käsiksi) ja eteenkin vasemmalta puolelta ja siellä sitten jomotus on pahinta (ihan kipuakin välillä tuntuu)

Soitin tonne kättärille äitiyspolille, ultra aikaa kyselin. Ei näkyny heillä, sanoi että voi olla että Naistenklinikalla on aika jos on niin tulee kyllä jossain kohtaa, no millonkohan se "jossain kohtaa" mahtaa olla kun oon jo kohta sen 2 viikkoa odottanut. Sit tää nainen siellä luurin päässä tokas vaan että varmaan jossain 20.7 tienoilla olis ultra. Sillon olis 13+1. Kyllä on oikeesti hidasta touhua, soittoa naistenklinikalle maanantaina sitten. Jos ei tällä viikolla postia kuulu! Murrrhh! :(
Tässä välissä on tullu niin paljon viestejä, et ei kerkii kaikkia lukemaan, mutta alinah mulla oli sama ihmettely tossa aiemmin. Soisin eka neuvolaan ja varmistin että lähete on pistetty ja sitte soitin kättärille. Sieltä näki suoraan koneelta, että aika on (ja antoikin sen minulle puhelimen välityksellä) ja se on naistenklinikalla eikä kättärillä (jonne siis soitin). Ihme jos ei sinulle osannut sitä katsoa..:confused:

Täällä ultrassa käyty ja heppuli siellä molski. Kaikki oli kunnossa ja nyt ootetaan lopullisia tuloksia (mittaus plus labrat), kun ne tulee kuulemma kotiin. Viikot vastas about niitä mitä neuvola on arvaillut ja LA siirtyis vaan kaks päivää eli sitä ei lähdetä muuttamaan kun väli on noin pieni:grin

Onpa ollut pitkä tauko kun täällä käynyt, aika vaan menee eteenpäin ja 2 viikon kesäloma alkaa olla takanapäin. Liian nopeesti meni loma, olisi voinut lomailla vaikka koko kesän. Täälläkin käyty ultrassa eilen, kaikki näytti olevan hyvin. Mikä helpotus, jännitin niin kamalasti että onkohan kaikki ok pikku-kirpulla. La siirtyis oikeasti 3 päivää eteenpäin mutta ei mullakaan muutettu sitä, eli edelleen LA 11.1 :happy:

Bumble84, maanantaina labran jälkeen soitan neuvolaan ja sit naikkarille.. Alkaa tuntuu siltä että on unohdettu kokonaan mulle varata aika.. Mä haluun kuitenkin että se on ennen mun toista neuvolaa joka on mun kesälomalla 10.8..

Tämän päivän pyörinyt päässä että kunhan selvitään rakenneultrasta vielä hyvillä uutisilla niin alan etsimään vauvalle sänkyä ja maalaan sen sellaisella ihanan tummanharmaalla maalilla missä jotain kimalletta.. :oops:

Saahan sitä hieman suunnitella :)

Tämä helle varmaan pehmentänyt ajatukset :woot:

Täälläkin tainnu helle pehmittää pään.. niiden nipt tulosten jälkeen lähteny tää shoppailu ihan käsistä. Vaikka alunperin olin sitä mieltä että ennen rakenneultraa en ostele vaatteita kummempaa ja kas kummaa nyt on vaikka mitä hommattuna :D Hirveesti nyt alennusmyynneissä ollut hyviä tarjouksia kaikista niin niitä sitten tehokkaasti hyödynnetty! Hupsis :D

Mua niin kiehtois lähtee vaunuostoksille kun lastentarvikkeessa ois ollu alehintaan poistuvia.. :D mutta se on vaan nii liian aikasta vielä ostaa rattaita että pakko oli antaa olla. :)

Mulla on tän raskauden saunomiset saunottu.. neuvolassa täti sano ettei saa enää mennä ku muutaman edellisen kerran jälkeen alko niin kauheet supistelut. :(
tulipahan tehtyä pannupitsaa pitkästä aikaa.. ai herkku! :)

Harmi Hellu! Ja pannupitsa, ai että. Mulla tekee _koko ajan_ mieli pitsaa. Ei oo ollenkaan hyvä, jos mun raskauden mieliteoista voimakkain on pitsa. Huhhuh.

Voi että, kuunneltiin miehen kanssa doplerilla pitkästä aikaa (yritin itse alkuviikosta kuunnella, mutta ei oikeen kuulunu..) mutta niin kyllä oli vauhti päällä! Hurjia syke lukuja ilmestyi jatkuvalla syötöllä puhelimen ruutuun! Sanoin miehelle että sillä taitaa olla lauantai bileet menossa.. ;) :D ja nyt kun on vaihtunut vuorokausi sunnuntain puolelle voin iloita alkaneesta 10+0! :)

Voi ei hellu, mä en pärjäis ilman saunaa! Loppuraskaudessa esikoista odottaessa en kyllä voinu mennä itekseen kun piti jonkun olla vahtimassa että pysyn tajuissani.
Melko raju heikotus iskee yllättäen kun unohtaa syödä välipaloja puutarhassa touhutessa, nyt pikapika salaattia et saa vähän taas energiaa jatkaa hommia.

Ei täälläkään ilman saunaa elettäs! Esikoinenkin on niin innokas saunomaan kun pienestä asti saunassa mukana kuletettu :) Viime raskaus meni ihan hyvin saunomisen osalta. Omien voimien mukaan siellä sitten on. Ja välillä aina käy suihkussa/viileentymässä.

Mulla sauna ei toistaiseksi aiheuta supistuksia mutta helposti alkas heikottaa sielä. Tykkään kuitenkin kovasti saunassa käydä niin kerran vkosss tulee käytyä mutta en uskalla olla kovin kauan ja koko ajan pitää lipittää vettä.

Minä en ole mikään kauhea saunoja ja ekassa raskaudessa tuli saunassa niin tuskainen olo että jäi vieläkin vähemmälle. Esikoinen oli aika loppuun asti kylkiluissa kiinni niin ihan ymmärrettävää, että oli hieman tukala olo.

Takaisin