La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla kanssa noi hermot tuntuu menevän ihan pienimmästäkin asiasta. Ja voi tätä itkuisuutta! Tippa linssissä kun teeveestä tulee jokin herkempi mainos tai ihan kun katselin Maajussiile morsianta. :D viime yönä heräsin kahteen kertaan halailee posliinia ja sit alko tuo itkuisuus kun mukava uni keskeytyi ja en saanut heti unen päästä kiinni.. :D

Toimiiko teillä muilla ketkä selaatte tätä puhelimella, niin se sovellus kunnolla? Pääsen sovelluksen kautta vaan tähän viestiketjuun, mutta en muihin!? esim. raskausoireisiin. Osaisko joku auttaa? :)

Mykerö, mä ajattelin kans panostaa nyt äitiysvaatteisiin, koska todennäkösesti viimeinen raskaus :) esikoisen aikana mulla tais olla vaan kahdet äitiyshousut ja yks äitiyspaita, muuten käytin normaaleja vaatteita.

Susa, löysitpäs halvalla! :o

Itkuherkkyys on rantautunut.. :') pahoinvointi on ollu koko päivän taas pois, en tiiä onko se hyvä vai huono :/ onneks neuvolaan ja seuraavaan ultraan ei oo enää kun 10 päivää :D

Itkuherkkyyttä täälläkin. Itketti ihan hirveästi, kun luin siitä pienen vauvan merestä pelastaneesta miehestä. Liikuttavaa...

Minut voi poistaa listoilta, vuoto alkoi eilen ja kivut kovenemaan päin. Onnea muille loppuraskauteen.

Voimia ja haluja 1820! ♡ Olen hyvin pahoillani puolestasi :( Toivottavasti ensi kerralla jaksaa pikkuinen pysyä loppuun asti mukana!

Voimia minultakin 1820!
ja muilta kyselisin että ootteko huomanneet pinnan tiukkenemista? Mää oon välillä aivan hermoraunio, varsinki väsyneenä, ja ukko alkanu jostain syystä ottamaan aivoon

Surullista Jännä nähä minkälaisia kohtaloita tällaiseen porukkaan mahtuu. Esikoista odottaessa en hakeutunut mihinkään nettiryhmään enkä tiedä vieläkään onko tää "mun juttu" mutta ainakin vertaistukea täältä saa nopeasti

Ensimmäistä lasta odottaessa, en pelännyt keskenmenoa yhtään. Rv 23 sain istukan repeämän ja silloin kehotettiin varautumaan siihen ettei lapsi selviä. Silti uskoin ja luotin siihen koko ajan että saan pitää poikani, ja niin kävi.

Nyt en meinaa saada edes nukuttua, kun pelkään koko ajan että kesken menee. En tiedä johtuuko siitä että tämä sai alkunsa niinkin nopeasti kuin 8 kuukauden yrittämisen jälkeen, kun esikoinen tärppäsi vasta 2,5 vuoden jälkeen... ahdistavaa! Tänään rv6+3

Jenjen: minä käytän puhelimella :) ja toimii hyvin :) siis niiku eikö se anna valita toista viestiketjuu vaa etkö pääse pois tästä?

1820: oivoi voimia :'(

Riinaballeriina: joo johtuu hormooni hyrräyksestä :'D

Ssiu: minäkään en pelänny ekassa ja tässä ruvennu näkee unta et alkaa hirmuset kivut ja vuodot ja herään siihen itkuun:o

Mä en ekassa raskaudessa osannu pelätä mitään, toisessa pelkäsin kaikkea mahdollista ja mahdotonta, kolmas meni np-ultraan asti rauhallisesti ja nyt tää neljäs menee rauhallisesti monien ajatusten kera km, tm, kromosomit yms.

Takaisin