La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi 1820 :( valtavasti voimia! Toivotaan, että raskaudut pian uudelleen.

Onko teillä, jotka käytätte pahoinvointirannekkeita iho ärsyyntynyt siitä rannekkeen kohdalta? Itse pidän niitä yleensä päivät, ja otan yöksi pois. Näin iho on pysynyt ihan hyvänä, vaikka illalla ranteessa onkin syvät painaumat. Nyt unohdin rannekkeet käsiin yöksi, ja iho punottaa ja kutisee :/

Jotenkin km pelottaa koko ajan vähemmän, vaikka en ole käynyt ultrassa, emmekä ole vielä lähelläkään "turvallisia viikkoja". Missään raskaudessa en ole voinut näin pahoin, ehkä se rauhottaa jotenkin mieltä.

Meidän kissakin taitaa muuten odottaa pentuja :D Odotettavissa on siis super söpö kesä <3

Susa: Oho, miten halvalla löysit housuja. Täytyykin käydä Lindexissä pika pikaa :)

Aurinkoa ja kaikkea kivaa teidän jokaisen päivään!

Paljonko nuo pahoinvointi rannekkeet maksaa? Ja saako niitä ihan perus apteekista vai pitääkö lähteä johonkin supermyymälään :smiley-angelic002 Mä oon taas saanu halailla posliinia aamusta iltaan aikalailla plussasta lähtien, ja jopa herään siihen aamuyöstä että pakko käydä oksentamassa.. Sinänsä se ei haittaa, mutta ens viikolla meen takasin töihin enkä heti hauaisi jäädä kiinni raskaudesta, kun oon just yli vuoden ollu kotona..:smiley-ashamed005

Voimia 1820 :Heartbigred

En mäkään pelänny ekassa raskaudessa, paitsi alkuun piti käydä päivystyksessä kun oli toispuoleiset kivut niin kovat ja pelkäsin kohdun ulkoista. Ekaan ultraankin menin vaan ihan innoissaan kun sai nähdä pikkusen monitorissa, ei käyny ees mielessä että jos siinä onkin jotain vikaa. Tästä ekasta raskaudesta onkin jo 14v

Tää toinen raskaus olikin sitten eri juttu kun tietoa ja tarinoita on kuullut vähän liikaakin ja netti on tietysti pullollaan kaikenlaista. Huoli kuitenkin helpotti ekan kolmanneksen jälkeen.

Nyt sitten välillä huolestuttaa mutta sitten toisaalta ajattelee ettei asioihin paljon pysty vaikuttamaan murehtimalla vaan vastaan on otettava mitä tuleman pitää.

Mä en jaksa ite ainakaan stressaa sillä että ajattelee keskenmenoa yms.. Sille ei vaan voi mitään jos nii käy. :/ vaikka edellisessä raskaudessa huomattiin rakenneultrassa että kaikki ei ollutkaan hyvin niin ihan hyvillä mielin mennää tässä raskaudessa ilman mitään pelkoa. :) jos nyt ei kaikki mene niikun pitää niin sitte on vaan erittäin huonoa tuuria.

Keuhkoista löytyi cpam. Eli siis siellä oli semmosta kudosta mikä esti keuhkoja kehittymästä :/ oli kasvanu niin suureks että sydän oli siirtyny.. Oli huonot ennusteet niin keskeytettiin viikolla 24. :(

Hyi että, en osaa edes kuvitella miltä susta tuntui silloin, ja edelleen.. :( toivotaan että tällä kertaa kaikki menee hyvin loppuun saakka! ♡

Pahoittelut 1820 <3 Toivottavasti pääsette pian yrittämää uudelleen.

1820, olen niin pahoillani! Voimia ♡

Ssiu, pahoinvointirannekkeita saa ihan apteekeista ja hinta oli jotain 20e luokkaa muistaakseni.

Kyllä mulla on sellainen pieni pelko koko ajan koska edellinen raskaus oli niin katastrofaalinen ja keskeytyksestä toipuminen henkisesti kesti niin pitkään. Mutta silti jotenkin luotan että kaikki olisi hyvin. Ja olen vaan ajatellut että mä en asiaan voi mitenkään vaikuttaa, kävi miten kävi.

Mua alkaa jurppia tää väsymys. Tää on niin kokonaisvaltaista ja huvittais tehdä jotain, vaikka kotitöitä mutta kroppa on ihan voimaton että en millään jaksa. Huohh..

Se eilinen reissu ystävän kanssa meni hyvin. Hän ei missään vaiheessa tupakoinut, eikä ehdottanut sitä joten pääsin pälkähästä ;p

Mun pitäis kans jotain mammahousuja ostaa. Kaikki omat puristaa. Mulla on jo ihan kunnon vatsa, vaikka viikkoja vähän. Johtuu varmaan siitä kun edellisestä raskaudesta on vain muutama kuukausi niin maha pullahtaa nopeasti. Tätä ei vaan kovin pitkään piilotella..

Mä lasken minuutteja että miehen siskon muksut lähtee kotiin. Mua väsyttää ihan törkeesti, sänky huutelee jo mun nimeä :D
Mun pissalla ramppaamiset on muuten alkanu ajottumaan aamuyöhön. Pakko käydä, ettei housuun tuu :o

Miks mä en saa enää ilmotuksia uusista viesteistä? :o menee ohi kaikki jutut.. :/

Ohoh... Tänään paistettiin makkaraa, kamala nälkä niin mitä vielä puolikas makkara vaan maistui...
:eek:
Mä olen kyllä kipeäksi tulossa... :grin

No ei.. Ihan hyvä vain.... Eilen kävin vaakalla niin voi kauhistus... Plussan jälkeen ei ole painon noussut mutta edelleen se pillereiden lopetuksen jälkeen tulleet 7kg loistaa olemassa olollaan, voi tsiisus!o_O
Niin siis pillerit lopetin helmikuun alussa :grin

Ei kai kukaan kato kieroon jos vähän katsoo mitä suun sisään pistää, syö kuitenkin hyvin ja terveellisesti mutta ei niin paljon ja isoja annoksia.. :wideyed:

Eikä se yhtään helpota että rupes tekemään mieli oma tekoista pitsaa :grin

Takaisin