Olen kanssa katsellut rattaita halvalla, muttei uskalla vielä ostaa. Tosiaan kun on mahdollisuus, että odotan kaksosia. Odotan kovasti perjantaita niin selviää sekin asia. ar-ultra tuolloin. Tänään rv6 menossa.
Etovaa oloa. Mä en ole kummassakaan edellisessä raskaudessa oksennellut vaikka huonovointisuutta on ollutkin. Poikaa odottaessa pahoinvointi kesti vain 2-3 viikkoa ja viimeks tyttöä odottaessa aina 16-17 viikolle, saas nähdä kuinka nyt käy, lieväksi tätä kuitenkin vielä sanoisin.
Mä oon kans jo eksyny kattelemaan sisarusrattaita vaikka pitäis ottaa ihan iisisti eikä mennä asioiden edelle.
Jännittää vähän tuo ens tiistain ultra.
viikkoja on nyt 6+6
Mäkin oon miettiny tuota ratas asiaa, mutta toivoisin, et pärjättäs aiempien vaunujen ja kantoliinan ja neliöliinan kanssa. Parvekevaunut on sit erikseen päikkäreille. Vanhinhan ei meillä enää tollasia tarvii, mut keskimmäinen tulee olemaan 1v 4kk, kun tää syntyy ja on siis kyyditettävänä..
Näkyykö se tammikuun mammat-merkki vain tietokoneella? Itsellä ei tabletilla näy sitä tai että olisi se ryhmä missään, vaikka yrittäny katsella.. Laitoin kyllä viikolla ylläpitäjälle yv:tä että haluun mukaan ryhmään..
Kata88, Ei kai niissä mitään riskiä ole niin kauan kun turvalaitteet mahtuu kiinni. Särkänniemen sivuilla on heidän laitteista muistaakseni tieto mitä ei suositella raskaana tms.
Kata88: Varmaan tivolilaitteisiin voi mennä, sillä tuskin voivat painaa vatsaa vielä tässä vaiheessa, mutta itse en ainakaan voisi mennä pahoinvoinnin ja todella herkkien rintojen vuoksi
Ihana tuo liivisivusto, olen vuosia käyttänyt tuota Freya mallistoa :)
MUTTA yhtä asiaa minä en ymmärrä..... Miksi ihmeessä pitää olla toppaukset jos halutaan koon F, G tai H koon liivit... :banghead:
Ne muutenkin näyttää kokonsa puolesta jo pelloilla olevien lehmien tukiliiveiltä!
Olen kateellinen pienirintaisille
Äidin puolella kaikki pienirintaista porukkaa mut isän puolella niin kaikilla kamalat kannut
Että kiitti isi tuhannesti!
Kauhulla odotan mihin mittoihin nämä vielä turpoaa...
Ihana olis lähteä lenkille tms mutta ei vaan pysty oli miten tukevat liivit tahansa
Hemmutar: Itsellä omassa suvussa sama homma rintavarustuksen suhteen, mutta omani tuppasi periytymään äidin puolelta ja siskolla taas isän puolelta.. Mut ei nää b-c-välillä olevat kupit kovin kummoiset ole omasta mielestä..
Mielummin ne kuuluisat vitosen karkkipussit kuin tämmöiset.. Öh..en löydä edes sanoja
Mies tuossa juuri tokas että odotahan kun iskee niska ja yläselkä jomotukset..