La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut SunLight toivottavasti uusi ilmottaa pian tulostaan :Heartred

Sunlightille pahoittelut :(

Mun pitäis lähtee tänään juhlimaan kaverin synttäreitä. Onneksi tiedossa ei oo biletystä vaan rento päivä hemmottelun merkeissä. Ainut vaan että meillä on ollut tapana yhessä poltella tupakkaa tälläisinä spessuhetkinä enkä haluais tälle kaverille raskaudesta kertoa varsinkaan syntymäpäivänään koska hän on saanut vasta vähän aikaa sit tietää että ei voi saada biologisia lapsia tod näk.. joten tiiän että hälle mun raskaus voi olla kova paikka. Ja pelkään että mulle tulee pahoinvointia päivän aikana.. ääh.. miten mä handlaan tän päivän..

Sokerihuurre, entä jos vaan meet "tupakalle" mutta keksit tosi paljon kaikkea juteltavaa niin kaveri ei edes huomaa ettet polta, pitelet vaan tupakkaa käsissä? Tai sit sanot että vatsatauti taitaa olla tulossa kun on huono olo eikä rööki maistu.

Terkku, Tupakalle en varmaan pysty mennä ees seuralaiseksi tän pahoinvoinnin takia, oksentaisin siitä hajusta.
Mut toi vatsatauti teoria vois toimia, oon vaan niin surkee valehtelija että pelkään heti paljastuvani. Mut yritetään :D

Solerihuurre tai sit sanot et on veto päällä jonkun kaa et kumpi pystyy olee tietyn ajan polttamatta ;)

Täälläkin tää paha olo on lievempi kun esikoista ootellessa silloin olin 4-7 kertaa pää pöntössä ekan 3kk ajan ja nyt onneks ei tarvii olla :) enkä toivokkaat et tulis yhtä pahoinvointi taas..

Hemmutar, älä huoli. Mulla ei ole ollut missään raskaudessa pahaa oloa, eli ei kaikille vaan tule huonovointisuutta. Täytyy vain olla tyytyväinen tähän tilanteeseen :)

Hei, satutteko kukaan tietämään jotain hyvää ulkomaista nettikauppaa mistä voisi tilata äitiysvaatteita ja lastentarvikkeita edullisesti? Mä pohdin jo vähän kauhulla kaikkia tarvikkeita mitä tarvii ostaa.

Haluaisin tällä kertaa ostaa jonkun helpomman kantoliinan, jota ei tarvi sitoa, kun ekalla ja tokalla lapsella käytin kantoliinaa tuon hankaluuden takia aika vähän. Sitten pitäisi ostaa vaunut, mutta vaunuja tarvitsen oikeastaan vain vauvan ulkonanukuttamiseen, jos siihen päädyn. Meillä on todella tuulista, niin ulkona nukuttaminen hiukan pelottaa. Vanhemmilla lapsilla meillä oli käytössä Peg perego -matkarattaat, jotka oli todella hyvät eikä juuri muita sit käytettykään, kun ne oli niin näppärät laittaa kasaan ja liikkuivat ketterästi.

Pahoittelut sunlight! <3

Toinen päivä menossa ilman pahoinvointia. Nälkä on sit taas kasvanu senkin edestä! Eilen käytiin tytön kans yhden ystävän luona kahvilla. Ajettiin vähän huonokuntosemman tien kautta ja aina kun auto osu töyssyyn ja tissit heilahti, niin sattu ihan törkeesti :D
Turvotus vaan jatkuu, aamullakin on sellanen pötsi että huhhuh, onneks saa käyttää legginssejä. Parit mammahousutkin kyllä löytyy, tuskin enää omat menee päälle :D

Mie aattelin nyt vähä enemmän panostaa noihin äippävaatteisiin. Esikoisesta venyttelin omia teepaitoja eikä ollu ko parit housut :D On se kuitenki tavallaa pitkä aika, nii ois kiva löytää jotai mukavaa päälle ja ois vähä vaihtoehtoja. Mulle ei kyllä varmaa sovi ne edelliset housut enää?

Mullaki ois tänää joukkueen saunailta. Ne ei vielä hirvee hyvin mua tunne, nii kukaa ei ainakaa vielä epäilly ku sanoin vaa et mun täytyyki tulla nyt autolla. Normaalisti tykkään kyllä juhlia ja viihteellä siis myös polttaa.

Mä löysin yhdeltä kirpparilta Emma merkkiset vaunut.... Olleet mummola vaununa.. Ilmoituksessa luki että vaihto 3kpl juhlamokka pakettiin... :grin
No ne vaunut nyt on tuolla varastossa.. Enköhän mä pärjää täällä korvessa niillä vallanmainiosti! :woot:
Ja jos niille ei tule käyttöä niin mä istutan niihin vaikka kukkia! :grin

Eilen löysin kirpparilta siistin beigen värisen sittarin.. 3€ :grin
Sekin on nyt varastossa :grin

Naapurin tytöllä on kätevät vaunut, heillä on nyt puolenvuoden ikäinen vauva, jotenkin auton turvaistuimen saa niihin, mahtuu kätevästi takakonttiin ym :)

Tiedän... Kamalan aikaista noille hankinnoille mutta miettii että noh.. 3€ ja 3 kahvipakettia.. Tai sitten saa maksaa ittesä kipeeksi joku päivä noista o_O

Jep, olen ihan pösilö ja hölmö :) :grin

Voi yrjötys! Ei pystynyt vanhempien luona lounasta syömään, kun toise suullisen jälkeen meinasi laatta lentää vaikka ruoassa ei ollut mitään valittamista :( Taisi äidin epäilys herätä..

Huhhuhh... Täällä on ollu aivan järkyttävä päänsärky/migreeni eilisestä asti, oksu lentää ja ihan on vitsit vähissä. Parasetamolia otin illalla ja aamuyöstä kun oli niin hirveä olo, mutta ei meinaa helpottaa millään. Kellään mitään vippaskonsteja??? Tänään rv 8+0, puuuuh.... :arghh:

Hemmutar: onpa sulla käyny tuuri! Ihmeellä kannattaa hyvissä ajoin hommata, jos halvalla saa :)

Mulla ei alkuun ollu etomista, mutta kyllä on nyt joutunut jokusen kerran yökkimässä käymään, eikä oikeen mikään ruoka maistu. Ei edes hedelmät tai herkut :(

Tohon tupakka-asiaan, itse röyhyttelin vielä "plussauspäivänä", mutta jäi pois lähinnä miehen painostuksen ja syyllistyksen takia. Toki olin itsekin lopettamassa, mutta jotenkin hölmösti ajattelin, että pikkuhiljaa :( mutta eipä ole tullut poltettua tuon pvän jälkeen, eipä kyllä nyt maistuisikaan, vaikka välillä tekis mieli käydä tupakilla (tavan vuoksi?).

Tavalliset rintaliivit ei tunnu sopivan lainkaan päälle, kun oikein paljon aristaa rintoja. Taidan käyttää urheiluliivejä sitten vain. o_O

Tänään rv7+0, ihan karsean etovaa oloa on viimepäivinä ollut. Ruokaa ei tahtois millään syödä. Eilen oli niin huono olo etten ottanu vitamiinejakaan kun yökkäyspelossa lykkäsin eteenpäin. Mä en ymmärrä, spagetti, makaroonit ym kuvottaa, kastikkeet kuvottaa, kun pitäis syödä niin kuvottaa. Ja kun kuvottaa niin ei tee mieli edes syödä.. :/

Mulla myös hirveä turvotus, pitäis alkaa kattelee löysempiä vaatteita :happy: Välillä äklö olo, oksentanut en ole kertaakaan. Rinnat on tosi arat. On vähän turvoksissa. Olen muutenkin rintava. Tåytyy alkaa etsiä isompia liivejä, joka on ihan hirveetä, kun muutenkin on vaikeaa löytää liivejä. Mulla mitään erityisiä mielihaluja ei ole kyllä ollut, paitsi laitoin miehen yksi päivä illalla kauppaan hakee mulle suklaa jäätelöä

Takaisin