La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sunlight, kyllä sä pystyt siihen ! :) mä poltin 7 vuotta mutta ekassa raskaudessa poltin hetken aikaa ja sitte lopetin ku seinään ja sen jälkeen en oo tupakkia polttanu! Ja oon tosi ilonen että pääsin eroon siitä! Huomattavasti rahaakin säästyy.
Yllätyin että mieski lopetti tupakan polton ku seinään! :)

Wopwop, itekki lopetin ku seinään ekassa raskauessa! :) Tää tuli nii puun takaa niin ajattelin suoda itselle pehmeän irtaantumisen tupakasta :) Kyllähän tuota on jo polttanukki eli nyt tulis ensimmäinen koetus ku en enää osta :)

Varasin ekan neuvolankin jo tänään kun olen saikulla eli kerrankin aikaa klo 12-13.. Neuvolantäti onkin sit mun vuosien takainen opiskelija :D Hassua! Mut neuvola sit 10.6.

Aamulla käyty ultrassa, siellä sykki kovaa tahtia pikkuinen sydän, sikiön pituus 1 cm ja tänään 7+2 :Heartbigred Lääkäri sanoi onneksi olkoon ja olin ihan että täh ai mistä! laughing7 Ei voi vieläkään käsittää. Kuvan sain pikkuisesta ja keskenmenon todennäköisyydeksi sanoi 1-2% :love7

Hiusten värjäämisestä raskausaikana oli ollut puhetta. Mä juuri viikko sitten värjäsin (huomenna kavereitten häät) sillä ajatuksella että lähelle omaa väriä niin ei tarvi sit enää värjäillä. Ainut vaan että näistä tulikin paljon tummemmat eli joudun varmaan vielä kerran värjäämään jossain vaiheessa jos ei aurinko auta mua tän värin kanssa ;) Olen siis värjännyt raskaanakin, mutta max 1-2 kertaa. Meikkejä ym en käytä normaalistikaan kuin juhlissa eli sitä ei tarvi miettiä ja tupakoinut en ole koskaan kun olen tällainen allerginen ja astmaatikko niin ei ole tullut mieleenkään. Alkoholiakin käytän niin vähän ja harvoin ettei mun juomattomuus edes paljasta mua ;) Nytkin mennään häihin autolla "koska nuorimmainen täytyy olla valmis hakemaan kotiin jos tulee ongelmia".

Siis mitä hittoa mulle tapahtuu :( Nyt muka testi näytti että EI RASKAANA???!! :smiley-angry017 En käsitä..... Ku eka näytti et on ja 1-2vk ja nyt tosiaa tein taas ja näytti että ei???:( ootanko vielä viikon et alkaako menkat ja teen taas vai mitä vittua??? Oon iha sekasi :(

Mä vannoin aamulla että en tilaa sitä henkan ja maukan takkia :grin
Noh... Äsken lähti tilaus siitä... Otin sen XL koon, ei muita ollukkaa jälkellä, piru te naiset olette ahkeria tilaajia! :wink
Mie oon sen verran rintava että olis sikana harmittanut jos olis ollu koko L ja se ei olis mahtunutkaan :woot:

Täälläkin on ollu nukkumaan käydessä öllö olo.. Jossain vaiheessa se menee sitten ohi :)
Kamala nälkä vähän väliä.. Tissit edelleen kipeät.. Ärsyttää.. :mad:

Sainpas vihdoin kahlattua tämän läpi, ootte kyllä paljon ehtineet jutella :wink

Tässä haaleakin haaleamman haamun jälkeen huutelen, olis 5+0 ja la 18.1. Muualle en uskalla vielä ilmoittautua ennen kuin saan vahvan viivan testiin (toivottavasti jo maanantaina). Tosin käytössä on rfsu:n halpistesti ja oon kuullu ettei niistä haamua parempaa saa...?

Kolmannesta kierrosta tärppäsi, eikä oireita oikein ole. Toisin kuin ekalla kierrolla olin ihan varma olevani paksuna, oli "menkkakivut" puolessa välin kiertoa, rinnat kipeinä ja mahaan juili aina silloin tällöin. Tosin mahaan on aina siitä asti juilinut, liekö kuitenkin kuvitelmaa...

Hirveästi ei tarvitse omaa käyttäytymistä muuttaa, en meikkaa, olen tämän kevään kaikille kehunut kasvattavani oman värin hiuksiin ja alkomahooliakin tulee hyvin harvoin otettua:rolleyes:

Sunlight_90 se ei oo sähkötupakka :) siin on veshöyryy ja auttaa myös liman irtoamiseen ku terva lähtee tulemaan :)

Älkää hyvät naiset toivoko pahoinvointia! Ei sekään rauhota mieltä mitenkään taikaiskusta. Tässä toista viikkoa elänyt ihanku krapulan ja mahataudin yhdistelmää ja tää ei todellakaan oo mitään toivomisen arvoista! Uskokaa kokemuksen sanaa. Nauttikaa oireettomuudesta! Tätä en toivo kenellekään :(

SunLight_90 oota viikko, jos vaan maltat. Sulla olis periaatteessa kp29 menossa, jos siis edelliset menkat on ollu 23.4. Siihen testiinhän voi myös vaikutta se et teit sen keskellä päivää. Kaikista varminta olis aina tehä aamupissasta näin aikaisessa vaiheessa raskautta.

Toivottavasti ei ainakaan tänne iske pahoinvointi, oon nimittäin asiakaspalvlussa töissä ja yleensä vuoronaikana oon ainakin osan aikaa yksin...

Onnea uusilla plussanneille ja tervetuloa mukaan!

Mä sain varhaisultrasta 3 kuvaa muistoksi :)

Justnu, kyllä mä ainakin oon rfsu halppisliuskoilla saanut ihan kunnon viivat. Mutta ei kannata panikoida, raskaushormonit nousee eri tahtiin :)

Sunlight, oisko voinut olla kemiallinen raskaus? Oota pari päivää ja tee aamupissasta testi uudestaan.

Juu samaa sanoisin että älkää tätä äklöä oloa toivoko. Ei se kuitenkaan kerro loppupeleissä yhtään mitään onko mahassa kaikki hyvin vai ei. Monella kkm kokeneella pahoinvointi vaan jatkuu vaikka mahassa ei ookkaan enää elämää.

Oireita on vähän.. Mut juuri se klassinen kunnon pahoinvointi puuttuu... Siitä sitten alkaa pyörittelemään mielessä että onko tuolla edes mitään ym ym, tiedän... Käy hyvä nainen ultrassa niin saat mielenrauhan :p

Voi olla... Surullinen ainaki olen.. :sad010Täytyy vaan nyt odotella ja unohtaa koko asia hetkeksi.. Poistun siis täältä viikon kahen päästä jos tämä ei ollutkaan totta.. :(

Pikkuhiljaa sitä on alkanutkin olla vähän levollisemmin mielin oireettomuudesta huolimatta, kohta tulee rv 7 täyteen. Tai no aamuisin on vähän semmoinen epämiellyttävä olo ennen kuin mahassa alkaa olla kunnolla massaa lounaan jälkeen. Mutta en tuota pahoinvoinniksikaan kutsuisi, ja täysin sidoksissa tosiaan mahalaukun täyttöasteeseen.

Huomannut oon kyllä sen, että hiilaripitoista ruokaa tekee silti ihan eri lailla mieli kuin ennen. Ei välttämättä tarvii olla mitenkään epäterveellistä, vaan kaikki puuro, ruisleipä, peruna, laatikkoruuat.... mmmh ja om-nom. Saatan nukkumaan mennessäkin ruveta haaveilemaan jostain makaronilaatikosta. Aikoinaan oon karpannu ja siitä on jäänyt piintynyt laiskuus/tottumattomuus valmistaa hiilariruokia vaikka ne ehkä muutenkin mulle paremmin sopis (helpompaa ja nopeempaa vaan lurauttaa rasvaa sen kasvis-prodesetin sekaan), mutta nyt joku munakas tai muu tosi karppihenkinen ruoka yhhh.

Takaisin