La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tän päivän kuulumisissa mulla lisää pahaa oloa ja pönttöön tutustumista. Hyi että! Sen verran sain itteeni pakotettua, et sain ruuan tehtyä perheelle. Teki tiukkaa olla pystyssä niin kauan ja oli kyllä pitkänsitkeetä touhua. Koskaan oo kestäny muusin ja kastikkeen teko noin kauaa! Mulla on siedettävin olo sohvalla puoli-istuvassa asennossa, kun koko ajan syö tai juo jotain. Heti, kun lopettaa tai nousee tai käy makaamaan, niin olot valtaa isosti. Että voi ottaa tiukille!! :(

Ihana kuulla lisää hyviä ultrakuulumisia! Mahtavaa :)

Täällä paha olo aaltoilee. Liekö mulla jo ollut pahimmat olot jo tai sitten ne on vasta ens ja seuraavalla viikolla. Näistä vähemmän pahoista päivistä pitää nauttia silloin kun niitä on.

Pitkää pinnaa teille, jotka kamppailette pahan olon kanssa!!!!

Niin piti itsekkin onnittella kaikkia hienoista ultrakuulumisista! :)

Mullakin paha olo aaltoilee. Nyt taas niin hirvee olo iski ihan yhtäkkiä vaikka oli jo jonkun aikaa poissa.. yhhhhh.

Mulla tuli myös vähäistä vuotoa seksin jälkeen, soitinki siitä neuvontaan ja siellä sanottiin, että on ihan normaalia. :)

Meillä tänään 6+6 ja sain leivän menee alas ilman pahaa oloa! Voimaton olo silti, mutta aion kyllä käydä ulkona käppäilemässä, ettei tuu jymähdettyä neljän seinän sisälle.

Kertokaas mistä löytäis hyvät raskauslegginsit? Noi omat puristaa jo aikalailla, samoin muut housut. Kai se on kohta pakko vaihtaa mekkoihin! :)

Noista leggareista, ni voin sanoa, että aivan parhaat housut on me&i magic knickersit. Venyy tosi hyvin mahan kasvaessa, mutta sama koko käy yleensä myös synnytyksen jälkeen. Ja kangas on aivan mahtava kuumille kesäkeleille..Näistä löytyy myös magic pantsit, jos haluaa pitkälahkeiset.. ja kun on niitä ostamassa, niin normaalia pienempi koko kannattaa ottaa :) vähän löystyvät vielä käytössä...

Heips. Ihanaa että täällä on keskustelu ollut aktiivista. Pahoittelut, että omalla taholla vähän jäänyt vähemmäksi. Minulla täällä väsymystä on todella paljon. Aina väsyttää kokoaja. Muutoin kaikki mennyt hyvin :) Mahan juilintaa välillä.

Cookie ja lauruska, joo just se musta karvahupullinen. Ihan unelma! :D
Varmaan pakko tilata se :)
Oliko se reilua vai naftia kokoa? Normisti menee M koon vaatteet, niin mietin että mahtuuko maha sinne vai otanko suosiosta L? Ja oliko se kuinka paksu? Pakko kysellä kun kerta lauruskalla toi takki jo on :D

Mukava kuulla, että on tullut usealle hyviä uutisia ultrasta :) jäin miettimään, että ei kai kenellekään ole niitä huonoja uutisia sattunut? Tajusin tässä äsken, että mulla tulee joka ilta se pahoinvointi ja lähtee pois, kun syön jotain. Aiemmin olen aatellu, et on tosi vähäistä se ollut ja samalla pieni pelko, et tulee vielä keskenmeno.

Ainii. Mulla on ollu aika oireeton päivä :o tissit on arat, mutta pahoinvointia ei oo, ainakaan niin että olisin huomannu :D
Kahvia en oo siltikään vielä uskaltanu juoda, koska yäk :/

Moi kaikki! Aattelin josko uskaltais kirjotella.. :) Oli tos muutama vk sitte semmonen onnellinen järkytys ku plussasin 1-2! ❤️ Oli siis tarkoitus yrittää kesäaikaan mut supervauva päättiki alkaa kasvamaan jo nyt ;) Eli siis, oon 25v ja ois pikkukakkonen tulossa, hih! Esikoispoika nyt 1,1v :) Tuli vaa sellane outo fiilis keskellä päivää että "tekasempa testin kuha poju menee nukkuu!" Ja en ollu uskoa silmiäni :wtf Pelottaa vaa et mitenhän tää menee, ekalla kerralla oli kaikki aika vaivatonta enkä pelänny mitää, nyt pelkään enkä oikein osaa vielä aatella että siellä ois joku...:eek: Neuvola ois vasta 5.6! Sinne asti pitää malttaa :) Oireita ei ehkä oo vielä sillee ollu, välillä lievää kuvotusta, NÄLKÄ kokoajan xD Nipistelyä masussa ja hmm... Bosat on hiukan turvoksissa??:D No myös flunssa iski jo toisen kerran viikon erolla!:/ Itse laskettu aika kuukautisista on joskus 28.1, eli nyt 4+0 :) Tän vauvelin isoveikan "uuen viikon alkupäivä" oli myös torstai!:):) :love7 Mitäs vielä.. Ei tuu nyt muuta mieleen :) Synnytys pelottaa.. Ei muutaku juttelemaan, jos tää pikkuinen haluaa sisälläni pysyä! ❤️ Nii joo, LA on ehkä vähä myöhemmin ku "tekopäivä" oli kyl kk aikaan mut vähä myöhemmin mitä ne alko ;) Vaikkaki isoveikkaki synty 3vk aiemmin la:sta!

Maajo, mullakin hajosi yksistä uusista liiveistä kaarituki (tursus ulos) ja eivät olleet kun 1-2kk vanhat :O kerrankin löysi ihanat liivit joita ei edes huomannut päällä, niin sitten ne otti ja hajos >(

Söin tossa 0,5l jäätelöä alku illan ratoksi ja nyt alavatsassa on pömppö olo.. Että ole hyvä vaan, Toukka, trio-herkusta :D Tämä päivä meni niin koomassa töissä etten tiedä tuliko kaikkia hommia edes tehtyä.. Väsytti niin paljon, ettei meinannut hereillä pysyä! :O

Ja eikös meillä raskaina olevilla ne hormonit pitäisi jyllätä?! Ukko on täällä kuin mikäkin hormoonihiiri! :D :O

Mimi aika reilun kokonen on kaikin puolin. Jos normisti m koko niin uskoisin sen olevan hyvä läpi talven, mut voithan sä tilata ensin m kokoisen ja sit vaikka vaihtaa L kokoiseen jos ei ookkaan hyvä :)

Nii joo, piti sanoo että oon varmaa onnekas ku asun siel mis asun, ku meillä katotaa ultralla heti ekalla käynnillä ja ilmaseks! :happy3 Ainaki viimeksi katottii :D Ja nytki sano puhelimessa ku laskeskeli viikkoja et "joo.. Se ois sit yli kuus viikkoo nii saatettas nähä syke.." ☺️

Niin ja takki on mun mielestä ainakin hyvän paksuinen ja allekkin mahtuu vielä vaatetta :)

Kiitos! :) Saiskoha tota nimimerkkiä jossai muutettua xD Hokasin mää että on mul oireena kans aikanoinen väsymys ollu pitempään ja nyt tää tautiki viel, mut toista odottavana sitä arvostaa erilailla oireita ja kaikkea muutaki!:) Ihanaa ku aina on näi paljo odottajia, oli millon vaan raskaana ❤️

Jada, se oli tuolla sale puolella. Näköjään ei oo jäljellä enää ku L ja XL, tilasin ton L. Pitää palauttaa jos onkin liian iso.

Jei, pikku kakkonen tekee tuloaan neuvola vasta kesäkuun alussa.
Homma olisi siis alkumetreillä mutta vireillä..
Kotona odottaa tällä hetkellä 9än kuukauden vanha leikkikaveri
Toivottivat sairaalassa viimekerralla jo tervetulleeksi seuraavalle reissulle
☺️
hyvää yötä mamsut❤️

Takaisin