Mullaki turvotusta riittää, housut kiristää. Piti tänää iha puntarilla käyä, mut ei ollu painolle tapahtunu mitää.
Täälä ei myöskään tarkisteta mitenkää raskautta ekassa ultrassa. Ja ekat lääkärin ultrat ainaki esikoisen aikana tehtii suoriltaan alakautta.
Kääk! Muoks.. siis ei tarkisteta ekassa neuvolassa :DD
Tulevalle isosiskollekin kerrottiin ja hetken mietittyään sanoi iloisesti että kertoo mummolle ja papalle. Sai kertoa omin sanoin ja juosten meni mummolan puolelle huutaen että meidän äitin masussa on vauva. Pappa hölmistyneenä katsoo mua ja kysyy onko näin. Ja kun myönsin asian olevan näin, niin kapsahti kaulaan ja mummo perässä :) Hyvin siis meni appivanhemmille kertominen. Viikonloppuna kerrotaan mun vanhemmille.
WopWop. Siinä on makaroonia, tonnikalaa, herne maissi paprika sekoitus ja tilliä ja toki itse tykkään syödä sinappisalaatti kastikkeen keran :) joko tollaisena tai hirmu hyvä lisuke grilliruokiin :)
Mä oon kattellu, et Mamidean sivuilla olsi kivannäkösiä takkeja, myös sellasia, mitä kerrospukeutumalla sopii myös talella. Ja monikäyttösiä, sopii raskausaikaa, kantamiseen ja normivartalon käyttöön. Mutta ne koot mua epäilyttää, ku joissain loppuu L:n. Ja mul pitäs olla ainakin XL tai XXL. Ite siks mietinkin kantopontson ostamista (oon haaveillu siitä vuosia), ja nyt ku talvivauva tulis niin olis ihan loistava. http://www.mamidea.com/webshop/ Vaatteet siis kestäisi vuosia, joten ehkä niistä voi maksaaki. Ja niitten odotusvaatteitakin oon ihastellu kovasti :) Et jos jotain ostan uutta, niin tuolta sitte.
Täällä on käyty ar-ultrassa ja matkassa mukana on pienokainen la muuttui kiertoni takia, kun on 32pv. Nyt se on alustavasti 14.1. Pikkuinen oli 5,7mm ja vastasi 6+2:ta, mikä menee yhteen ton pidemmän kierron kanssa. Ja juuri ja juuri nähtävä sykekin oli. Sanoi että näillä päivillä se syke alkaa juuri näkymään. Onnitteli vielä että vahvasti olet raskaana ja km:n riski pienenee huomattavasti.
Aamulla kun valitin että rinnat ei ole enää niin kipeät(on se kumma kun aina pitää valittaa; siitä että ne on tai ei ole :) ), niin nyt ne on taas yliarat. Mutta pahoinvointi on kyllä voimistunut, enää ei riitä 3h välein ruokailu. Mutta on tämä ihanaa
Huh, tänne ei ruokakuvat valitettavasti tee vieläkään oikein hyvää, etoo ja etoo... Uusi laskettu aika on kuitenkin 30.12.2015 joten kuulemma ehkä "enää" kuukausi etomista jäljellä...
Ja itseasiassa ruoasta puhuminen saa myös vatsalaukun kääntymään... Sellainen puolitoistasenttinen katkarapu siellä kuvissa sytkytti. Kovalla sykkeellä.
Arvatkaa mikä jännitys täällä kasvaa teidän ihanien ultrakuulumisten jälkeen! huomenna klo 8.00 se oma aika koittaa!
Olisi ihana päästä kertomaan jo muille radkaudesta jos kaikki olisi hyvin. Me ei olla kerrottu vielä kenellekkään. Töissä oli eilen voileipäkakkua jossa kylmäsavulohta ja raskaana oleva työtoveri kertoi kovaan ääneen ettei voi syödä raakaa kalaa samalla kun itse vaivihkaa kaivelin lohen palasia lautasliinan sisään. Kyllä ajattelin että vitsi tekisi mieli tehdä pikku tunnustus
Huh huh. Yhtäkkiä tuli kamalat menkkamaiset kivut alavatsaan onneks menivät ohi yhtä nopeesti. Onko muilla tämmösiä että ihab yhtäkkiä tulee menkkamaisia kipuja?
Lauruskaah ei mua ainakaan noi raskausomegat röyhtäytä. Tavalliset möllerin omegat on kyllä aina pistäneet röyhtäilemään mut nämä ei ainakaan nyt ole pistänyt röyhtäilemään. Enkä toki tyhjään mahaan niitä ota, päivällisen jälkeen.
WopWop, Menkkamaisia kipuja ollut täälläkin välillä, kuuluvat asiaan :)
Mä ostin alesta muutama viikko sit syystakin jota voi käyttää sitten myös mahan kasvaessa tai ilman :) talvitakki pitäs kyllä kans hommata mutta en ihan vielä uskalla, kun ei oo muuten tarvetta uudelle takille ellen sit mahaa kasvattele
Mä voisin vaan syödä! Mulla on ihan tajuton nälkä koko ajan.
Voi miten ihania nuo ultrakuulumiset! Mahtavaa, että kaikki ovat saaneet hyviä uutisia! Jatkukoon tämä suuntaus meidän kaikkien kohdalla :D
On kyllä inhottavaa, kun koko ajan on vuorotellen nälkä ja oksuolo On kyllä kumma jos ei paino ala nousemaan tällä ruuan mupeltamisella. Mun äitiysvaatteet ovat ajalta, jolloin minua oli aika monta kiloa vähemmän, joten eivät varmasti mene päälle ainakaan kauaa. Tällä hetkellä BMI on 23, mutta nuorempana olin tosi hoikka.
Huh, rinnat ovat kyllä paisuneet melkoisiksi pallukoiksi...ei mahdu enää omat rintsikat päälle :/ Vähän kyllä kaverit ja tutut katsovat sen näkösenä, että nyt on tainnut tuo nainen laittaa vähän jotain ylimäärästä täytettä :D
Voimia kaikille pahoinvointien ja kaikkien huolien ja ikävien oireiden kanssa! Pidetään peukkuja, että tulevatkin ultrat menevät yhtä hyvin kuin tähän mennessä ovat menneet :D