La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä löysin noi kirpparilta mutta H&M:n pöksyt näkyi olevan.. Hirmusen hyvät :)
Viikonloppuna oltiin maalla niin vetäisin ne ulkoiluhousujen alle (oli kylmä) niin vielä paremmat oli aluskalsarina!! Mähä en ikinä noista luovu :grin

Hemmutar, ei ainakaan meidän neuvolassa tarkisteta raskautta mitenkaan ekalla neuvolakäynnillä. Lähetteen sieltä saa muutaman vkon kuluttua verikokeisiin mutta ei tarvii mitään testejä sielä tehä tmv.

Mulla eilen neuvolassa 7+3 ja pieni oli n. 12mm. Tuo Odotukseni sovellus on ihan kökkö. Antaa aivan vääriä tietoja, muutenkin ihan tylsiä siinä ne päiväkohtaiset lauseet. Just joku näillä vkoilla "hei sinä olet raskaana!" Nojee :D
Vau sovelluksessa paljon mielenkiintoista infoa.

Jada mulla noita repäisykipuja ollu pitkän aikaa. Tänään viimeks kun ajoin autoa ja aivastin enkä tietty voinu vetää jalkoja koukkuun.. auts.

Mulla on kans tissikivut hellittänyt paljonkin jo viikko sitten. Mutta luinkin jostain että se on ihan normaalia että hellittää jo näillä vkoilla.

Tänään kävin töiden jälkeen kaupassa nälkäisenä.. hirveitä mielitekoja! Makaronisalaattia, voicroissant, ruismarjapuuroa, minttu puffet-jätski ja mehu löysi tiensä ostoskoriini! Tosi terveellistä. Kotiin päästyä maistoin heti kaikkea :o voisin vaan syödä ja syödä koko ajan.

Hain myös vihdoin apteekista tota raskausomegaa. Tulee niin vähän kalaa syötyä että päädyin ostaa noi.

Hemmutar oho en edes älynnyt pienen väsymyksen kanssa, että oikeinhan olitkin kattonut :D mutta noi pituusarviot varmaan vaihtelee aika paljon eri sovelluksissa joten sen pituuden suhteen en oikein osaa sanoa tarkasti :/

Täytyy itsekkin käydä huomenna hakemassa nuo omegajutut, kiitos vinkistä :)

Syön jo tota multitabs raskaus ja imetys vitamiinia mutta huomannut että alkanut kynnet liuskettumaan (onko tuo edes sana?!) o_O
Onko muilla samoja oireita?

Miten noi raskausajan omegat, röyhyttääkö ne ? Mua kun muutenkin röyhyttää + refluksi ja närästys niin ei houkuttelis vielä lisää röyhtäillä :D

Täällä 6+5, aamulla ollut ihan hyvä olo, ei oo etonut pahemmin. Kanakolmioleivän ja kaks kinkkujuusto croisanttia nappasin kaupasta mukaan töihin. Namnam.. :p

Mä otan Omegan illalla nukkumaan mennessä. Sit ei röyhtäytä. Aamulla otin kerran ja oli viimenen kerta ikinä! Silakkaröyhtäyksiä tuntitolkulla :(

Mäkkärin ja hesen ranskalaisia mulla on tehnyt mieli syödä, mut ei varsinaisesti mitään muuta roskaruokaa. Energiajuomat ja suurimmilta osin limpparitkin oon jättänyt pois. Juon siis todella todella vähän limpparia aikaisempaan verrattuna. Kovasti on tehnyt mieli myös jotain riistakäristystä ja muusia, tai stroganoffia.. oijoi.. Tai ihan vaan naudan pippuripihvi.. Huijui.. :D

Tyhmä kysymys raskausviikkojen laskemisesta, kun nuo eri sovellukset hämmentää muakin: kun esim. mulla nyt on 5+5, eli 5 täyttä viikkoa takana ja kuudes menossa, niin kai nyt on siis rv 6? Mulla on tuon Vaun ja Odotukseni lisäksi pari ulkomaalaista sovellusta ladattuna kokeilun vuoksi, ja niistäkin jotku puhuu nyt week 5:stä ja toiset week 6:sta :S

Onnea kaikille ultrasta hyviä uutisia saaneille :happy: Voi kun olisi tuota ylimääräistä rahaa, niin mekin mentäisiin.

Mun sub-lemppari kautta aikojen on ollu paahtopaisti tuplalihalla ja siihen etikka ja hunajasinappi :p Muitaki oon kokeillu, mut aina on ollu sit pettymys. Nyt alkokii sit tekee miel subia. Ja pitsaa ja hamppareita ja edellee niitä skottilaisia munia ja jauhelihaa sen kaikissa muodoissa jajaja :rolleyes:

Hmm pitäisi kauppaan lähteä mut ei kyl mitään mielen kiintoa taas ois :/ mut joo pako mennä niin pääsee sit loppupäiväks röhöttää ja syömään :D

Maajo ja Liljaana, kiitokset rauhoittelusta. Tämä on varmaankin ihan normaalia, eikä tänään ole tullutkaan mitään. Voiskin kokeilla vielä digillä, mitkä viikot se nyt antaa.

Vaatteista oli puhetta, niin mä kaivoin tänään mun vanhat äitiysvaatteet esille. Eipä niitä hirveästi ollut; kolmet housut, 1 hame ja 3 paitaa. Olenko mä oikeasti noita sitten vaan kierrättänyt päivästä toiseen? :nailbiting: Kääks, enhän mä noilla selviä + ne oli aika aikansa eläneen näköisiä. Pakko ostaa uusia :happy:

Ette te oikeesti voi puhua subwayn ruuista, mäki haluuuun :D

Onko kukaan muuten vielä miettiny äitiystalvitakin ostoa? H&mllä olis alessa sellanen kiva musta talvitakki, mutta uskaltaako vielä ostaa :o
Mulla ei oo meinaa mitää takkia mihin änkisin itteni talvella, enkä raaskis satasta laittaa takkiin joka menee yhden talven :/ toi olis vaan 30€ (59,95€), ei rasittais lompakkoakaan kauheesti.

Mimi. Mä katoin kans sitä talvitakkia! Tekis niin mieli ostaa, mut sit pelottaa, että jos käyki jotain.

Mimi meinaatko sitä karvahupullista pitkää takkia? Mulle tuli just se. Se menee ihan normaalinakin takkina jos jotain käy. Ja normihinta sen 60e niin 30e ei oo paha, myy pois tai palauttaa jossei tuukkaan tarvetta:)

Takaisin