La tammikuu 2016

Zuikkeli, mulla on kans 21.5 varhaisultra! Sillon on viikkoja 7+0, tai ainaki pitäs olla, veikkaan että LA siirtyy eteenpäin.
Mitenhän sinne asti jaksaa odottaa? Pari viikkoa tuntuu ikuisuudelta :D Ja sit saa odottaa vielä ikuisuuden että eka kolmannes on ohi.. :D
 
Mul ja on ollut noit keskenmeno pelkoja....Yritän kyl kovasti olla ajattelematta niitä mut kyl ne vaan käy mieles silloin tällöin....
 
Riina mullakin välillä pientä pelkoa, kun muutamat ekat päivät kohtu vihloi, juurikin sen takia varmaan kun venyy. Mutta, tänään on hyvin pientä kipuilua ollut, niin heti on mielessä että onko normaalia yms :D
 
Mitäköhän sellainen varhaisultra maksaisi ? Mä en oo vielä soittanut neuvolaa, ajattelin ensi viikolla soitella. rv4+3 vasta, niin hyvää aikaa vielä odotellakkin :)
 
Lauruskaah, ilmeisesti varhaisultra voi maksaa melkein mitä vaan 70 ja 200 euron väliltä riippuen paikkakunnasta ja lääkäriasemasta. Hinnastoja ei ole saatavilla, mutta Google kertoi :D
 
Terkku, herranjestas.... :D se 70 euroa varhaisultrasta tähän tilanteeseen kuulostaa paremmalta kuin 200. Tosin, jotkut ovat valmiita sijoittamaan senkin, miksi ei, mäkin sijoittaisin jos työtilanne olisi yhtään sen parempi :/
 
Lueskelin netistä ettei varhaisultrasta saa kelakorvausta ellei sen tekoon ole erittäin painavaa, lääketieteellistä syytä..
 
Täälähän oli tullu jo tekstiä :) Ja lasketut ajat voi tietää vasta puoliväliin tammikuuta suunnilleen :D
Mulla tietää paras kaveri ja omalle perheelle aattelin kertoa huomenna. Muutenki ne tietää aina kaikki ja edellisistäki kerroin aika ajoissa. Ekaa oottavalle, suhe anopinki kanssa voi muuttua lapsen jälkee :D Mulla meinas mennä alkuun hermo siihen höyryämiseen ja tapaan tehä asioita. Tosi nätisti kuitenki aina tarvittaessa sanoin tai kestin vaan. On se kyllä nykyää mahtava kattoa niitten suhetta ja onhan toki hurjasti apuaki ollu. Esikoinen siis täyttää kesällä 2v.

Mullaki on hirveet piikkikammot, eikä tippaakaan ollu ollu aikasemmin. Ja hienosti selvisin edellisestä synnytyksestä! En muista kärsineeni piikeistä siinä hetkessä :D Nyt ehkä vaan toivon et selvii terveenä laskettuun aikaan saakka. Edellinen käynnistettiin 38viikkolla kun sattumalta huomattiin ongelmia sykkeessä.

Oireita ei hirveesti vielä. Väsymystä vähän, mutta voi olla muutoinki. Alamahassa ajoittain tuntemuksia. Ja sitte matkapahoinvointi :D Toivottavasti ei tuu kovaa pahoinvointia. Siitä kärähtää aina töissäki..

Onnea ja tsemppiä kaikille!
 
Tampereella hinnat vaihtelee 93-250€ välillä... Aikamoinen haitari! Itse kyselin kaikki Tampereen yksityiset asemat läpi. Enkä kyllä tiedä miten selviän sinne ultraan saakka. Nyt on paha olla. Todella paha olla! Ja viikkojakin vasta 5+3! Kuvottaa, yököttää, heikottaa, kaikkea samaan aikaan. .. Rannekkeet otin saunan ajaksi pois ja pakko oli kesken lähteä lauteilta pesulle, ettei kuukahtanut sinne. Äkkiä rannekkeet käsiin ja pitkälleen. Huhhuijaa! :Heartred
 
Mä sain neuvolan kautta varhaisultran suoraan lääkärille. Toki syynä on ne kaks aiempaa km, joiden takia pääsee vähän ennemmin tarkistaan tilanteen. Ja sit kun on eka neuvola rv 8-9, niin se neuvolan terkka ultraa kans :)
 
Täällä olisi yksi plussannut lisää, rv 4+6 ja la olis 6.1.2016.
Vähän vaikea uskoa vielä tätä kun oltiin miehen kanssa tyyliin tulee jos on tullakseen. Varsinkin kun menkat oli myöhässä 4 päivää ennenku antoi pinkin haamun, kyllä se tätä aamuna olo vahvistunut kunnon viivaksi :)
 
Ja nyt taas vaihteeksi närästää oikein kunnolla.

Mama vitamiinitkin tuli tänään, joten huomisesta eteenpäin pääsee niitä syömään. :)
 
Mimi hahah :grin:grin Mulla ei oo niin paljoa ollut pohjatonta nälkää, mielitekoja ja omppumehu himo :D Tänään töissä vähän ennen lounastaukoa suuhun tuli mäkkärin juustohampparin maku :grin:grin:grin
 
Nälkä oli kans ennenkö huono olo alkoi. Nyt ei tee mieli syödä mitään. Pakottaa saa itteensä oikein... Kiitos lauruskaah! :Heartred Edellisessä raskaudessa Vetelin roskaruokaa ja kokonaisia suolakurkkuja oikein himoon, mutta nyt ei oo oikein mitään mielitekoja. Ainakaan vielä.
 
Mimi, ja nyt kun menin sitten sanomaan juustohampparista jotain, niin alko tekee mieli sitä :D ja varsinkin tuplajuustoo.. ja mäkkärin ranskikset valkosipulidipillä :Heartred aah..

Zuikkeli, miten muuten ne pahoinvointirannekkeet toimii ja mistä niitä saa ?

muoks. oikeen raskikset, tosiaan ranskikset. :'D
 
Takaisin
Top