Mä asustelen Siuntiossa eli synnäriksi tulee varmaankin Lohjan sairaala. Itse olen 31 (kesäkuussa täytän 32) ja mies on 33.
Mulle on nyt uutena "oireena" tullut hienoista pahoinvointia juuri nälkäisenä, sekä aamukahvin jälkeen nousee pala kurkkuun. Täytynee varmaan jättää sitten aamukahvit juomatta, mikä on sinänsä aika harmillista, sillä tällä hetkellä poden jatkuvaa väsymystä eikä silmiä meinaa aamulla saada auki ilman kahvia.
Tuo ihan järkyttävä pelko keskenmenosta alkaa ehkä ihan hitusen helpottamaan. Mulla on nyt sen verran vahvat nämä oireet, että ainakin kropan mukaan sitä oltaisiin vahvasti raskaana (kahdessa aikaisemmassa keskenmenossa oireet olivat lievemmät ja jopa plussaviivat heti alusta heikommat). Eilen myös surffailin aika pitkään internetin ihmeellisessä maailmassa ja sieltä löysin sellaisia itseäni rahoittavia faktoja kuten 60-80% naisista kolmen perättäisen keskenmenon jälkeen saa normaaliraskauden. Ja miehen liiallinen alkoholinkäyttö ja tupakointi voivat aiheuttaa keskenmenoja (ex-mies oli aika pahasti alkoholisoitunut varsinkin suhteen loppuaikana, mikä oli yksi syy eroon, ja poltti vähintään kaksi askia päivässä). Nyt kun mulla on uusi ihana kumppani, niin noi riskitekijät on poistuneet. Lisäksi mulle tehtiin silloin aikoinaan kaikki km tutkimukset ja mitään keskenmenotaipumukseen liittyvää sairautta tai geenivirhettä ei multa löytynyt. Eli senkin puolesta pitäisi kaikki olla kunnossa. Mutta ajatus siitä, että tällä kertaa saisin oikeasti pienen nyytin 8kk päästä syliin tuntuu kyllä vielä ihan käsittämättömältä. Itse en kyllä asiaa uskalla ihan todeksi uskoa, ennen kuin sen np ultran jälkeen.
Sori kun tuli nyt vähän tälläinen keskenmenoihin keskittyvä lörpötys (ei oikein sovi tänne odottavien palstalle), mutta nämä asiat vaan pyörii itsellä niin vahvana päässä koko ajan, että yritän näitä ajatuksia saada purettua edes jonnekin.