La tammikuu 2016

Lauruskako se kyseli alkuraskauden ultraäänen hinnoista yksityisellä? Varasin nyt ajan Femedaan (Helsinki) ja hinnaksi sanoivat puhelimessa n. 125€. Kysyin puhelimessa edullisinta lääkäriä, kun jokaisella lääkärillä on oma taksansa. Käskivät ottaa kelakortin mukaan, jotta saan lääkärinpalkkiosta kelakorvauksen, eli ilmeisesti ainakin tuolla sen saa automaattisesti, vaikka olenkin lukenut, että kaikkialla sitä ei saisikaan. Kahden viikon päästä päästäänkin sitten katselemaan, onko tuolla mitään elämää. :Heartred Silloin on menossa rv 7+2, joten sykkeenkin pitäisi näkyä jos on näkyäkseen.

Mä en ole vieläkään tehnyt kuin sen yhden testin 4+0. Clearbluen digin ajattelin käydä hakemassa apteekista, kunhan vain jaksaisin.
 
Nannu juu kyselin. Tosiaan täytyy varmaan tehdä jonkinasteista tutkimusta jos kerta hinnat putoo kun varaa aikaa puhelimitse. Toki netissäkään on vaikea arvioida oikeita pysyviä hintoja kun ei tiedä mitä asiakas haluaa :)
 
Kaikista sangen ihanista oireista huolimatta mäkin ajattelin käydä ostaan varmistustestin ellen kahtakin, sen verran tätä pientä on odotettu ettei vieläkään meinaa päänuppiin mahtua, että kyllä olen raskaana :D
 
Mä ostin n. 6kpl noita liuskoja niin voin sitten ensi viikolla taas tehdä jos tulee yhtään epävarmempi olo. Tässä on vaikea itsekään sitä uskoa kun ollaan niin paljon toivottu, mutta kyllä se vaan siltä näyttää että ensi viikolla uskaltaa neuvolaan soitella :))
 
Näitä vois tehdä ihan loputtomiin. :D Kaapista löytyi vielä yksi ovulaatiotesti. LH ja HCG hormoneilla on selviteltyäni sama alkuosa, joten ovulaatitestikin näyttää raskauden. Silloin testiviiva pitäisi olla huomattavasti tummempi kuin kontrollin.
 
Öhöm... Täällä tehty testejä 17kpl :D
Tilasin netistä sellaisen 30kpl paketin.... Samahan sitä lorotella purkkiin aikani kuluiks :D
Sellainen epätodellinen olo kuitenkin :)
Nyt mennään 5+0 ja soittelin neuvolaan, 1.6 olisi :) hölmölle tuntui kun neuvolatäti onnitteli puhelimessa :)
Sanoin että haamua näytti eikä vieläkään ole kovin tumma viiva mutta vahvistumaan päin niin tokaisi siihen että tyttö hyvä, eikö ne koulussa ole opettanut että plussa se haamukin on.... Mitä lie nykyajan koulussa opettavat, ei minun aikana TOMMOSIA höpötelty :D
 
Heh, luulin että testailen liikaa, kun oon tehnyt kaksi puikkoa ja kaksi digiä. :D Ekan puikon ja digin tein samana päivänä, 4+2, toisen puikon "varmistukseksi" muistaakseni 4+4 ja tänään vielä digin varmistaakseni, että viikot ovat nousussa. Tänään on siis 5+3 ja digi näytti kuitenkin vain 2-3, mutta ilmeisesti mulla tuo hormoni nousee hitaammanpuoleisesti, kun kp 27/29 oli vielä puhdas nega ja tuo plussakin (31/29 tai 4+2) vain haalea viiva ja digi sanoi 1-2. Anyways, sain haluamani varmistuksen ja huomenna ajattelin soitella neuvolaan. Saa nähdä, millaisen ajan saan, kun meillä menee miehen kanssa työaikataulut jonkin verran ristiin eikä kumpikaan oikein voi olla kesken päivän töistä pois. Mies kuitenkin tulisi mielellään mukaan, mutta katsotaan miten käy.
 
Mulle sanoi neuvolatäti että miehen on turha tulla eka kerralla jos ei välttämättä halua kun n. 1,5 tuntia vaan höpöttelee ja kysyy asioita, sit ultriin kuulema miehen olisi hyvä tulla että se mieskin ymmärtäisi tilanteen kun näkee kuvaruudulta tilanteen :D
 
Kyl mää ajattelin että jos kävis sen digitaalisen testin hakemassa vielä... Siitä kun kaikki puhuu :) niin onpahan sekin testattu sitten :) :Heartred
 
Juu toki sen tiedän että digi näyttää viikot hedelmöittymisestä, mutta pidin mahdollisena että digi olisi näyttänyt jo 3+. Mutta oireiden määrä tuntuu lisääntyvän siinä määrin (tai sitten olen hyvä luulemaan :D ) että eiköhän tämä normaalisti etene. :)
 
Takaisin
Top