La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihania ultrauutisia heti aamusta!! :Heartred
Mulla on piinaavat tunnit edessä. Mulla on ultra vasta vähän ennen viittä, ja pelottaa niin paljon että itkettää. :( pelkään että tulee toinen keskenmeno tai että sielä ei ole ketään.

Paha olo hiipii kyllä edelleen jos on kaunakin syömättä. Mahaa juilii, mutta ei niin paljoa kuin viime vkolla. Ja en tiedä kuvittelenko vain vai onko rintojen arkuus hellittänyt. Siitä tietenkin ajattelen että kaikki ei ole hyvin.:smiley-ashamed008:smiley-angelic003 No nyt tää kännykkä heitti tohon tommosen iloisen ja rauhallisen hymiön. Ei todellakaan kuvaa mielenrauhaa tällä hetkellä. Mutta kun en saa poistettua sitä muuta kuin poistamalla koko viestin. :) eli saa olla. :)

Ja onnea uusille plussaajille! Ja kaikille ultrassa pienokaisen nähneille! Ihania uutisia! :Heartred

Joo tuo mun vuoto on TOSI vähäistä ja ei oo mittään kipuja nii eipä tässä mitään hätää ole :) ja onnea teille kaikille jotka ootte käyneet ultrassa ja saaneet ihania uutisia <3

Alkaa täälläkin pahoinvointi nostella päätään. Eilisillasta asti ollut pientä kuvotusta.. Ruuat ei tahdo maistua, ainoa mikä menee on nuo Piltti-marjasoseet.
Veren tiputtelu jatkui eilen vähän aiempaa runsaampana (mutta edelleen kuitenkin kaikenkaikkiaan vähäisenä), joten tänään soitto neuvolaan, hermostuttaa :S

Ainiin, ja turvotuksesta oli puhetta. Mulla ei ole enää mitään toivoa mahtua vaatteisiin, kun maha pömpöttää. Väljät mekot on mukavia, mutta siitä huolimatta jo mun äiti ja pari kaveria ovat arvanneet raskauden. :D
Näytän helposti siltä ku ois raskaus jo pitkälläkin. Toivottavasti tää ylimääräinen turvotus menee kunnolla ohi, ennen ku alkaa sit maha aiheesta kasvamaan.

Riinaballeriina: mie taas teen makarooni, tonnikala ja herne maissi paprika salaattia ja kylmänä siihen lisäks sinappisalaattikastiketta oi vot :)

Mie pystyn syömään melkeinpä kaikkea et jos vaik tuntuu et etoo syödä ja ottaa 3-4 haukkausta niin lähtee olo paranemaan ja häviää se etova olokin :) mut vaikeeta ku tekee mieli sit kymmentä eri ruokaa ja ei tiedä mitä tekee niistä nytkin miettiny mitä tänään söis niin on taas vaihtoehtoja.. Kanapitsaa vihreän salaatin kera, Makaroonilaatikko, jauhelihakeitto, nakkikastike ja perunat, lohkoperunat ja pihvi vihreän salaatin kera.. Äääh nyt en tiiä mitä sit syö :p ja ei kyl kehtais kaikkee tehä 8-}

Olipahan taas yö.. Se eilis iltainen hammastahnaa testaus vielä kuvotti pitkälle yöhön, tosiaan saa mies käyttää sen ja loistaa valkoisilla hampaillaan! :grin

Nyt ensimmäistä kertaa oli epämukava nukkua lempiasennossa mahallaan, tisseissä tuntui jo eilen päivällä erikoiselta ja yöllä tuntui että kivet olisivat siellä "sisällä" o_O
Ja massu nyt ei silleen ole turvoksissa mut tuntui sielläkin osastolla epämukavalta.. :sorry:
Aamulla vedin mun lemppari housut jalkaan ja ääk, vyötärö tuntuu pahalle kun kiristää :wideyed:
Joutuu ehkä kävelemään lindexille ostamaan kokoa isommat... :sad001

Vajaa 2 vkoa vielä neuvolaan, vähän alkaa jännittää.. Katsooko ne siellä mitenkään on henkilö tosiaan raskaana vai luottaako ne potilaan sanaan? :)

Viime yö meni päin prinkkalaa. Eka yö, kun pahoinvointi häiritsee yöunia. Pyörin ja pyörin vaan ja heräilin ja kuvotti. Voi kurjuus! Lohduttaa, että eilen näki pikkusen, mutta samalla en pysty olla aattelematta, että eikö tää jo vähän vois helpottaa välillä?! Ei muutaku mehujädee nassuun taas..

Mullakin tissikivut hellittänyt jo päiviä sitten. Noi muut oireet tulee ja menee, mut pahoinvointi pysyy. Mulla tulee niitä repäisykipuja vasemmalle, kun aivastan tmv jotenkin hassussa asennossa. Pitää mennä valmiiksi vähän kasaan mahan kanssa, niin sit ei satu. Onko muilla tätä tällä hetkellä?

mulla on kans edelleen noita repäisykipuja kun aivastan. Muuten mulla ei juurikaan oo hirveesi oireita, mitä nyt välillä tulee niin etova olo että meinaa oksentaa. Ja finnit!! Voi herranjumala niitä tuppaa tulemaan plus tää turvotus. Huh huh.. Näyttää että ois jo pidemmällä ku 7+5 :D onko muilla muuten päänahka alkanu hilseilemään? Itellä hilsettä on ilmestyny ihan hirveesti.. En tiiä liittyykö raskauteen mutta kuitenkin...

Ei onneks hilsettä mutta rasvoittuu kamalan nopeasti hiukset :sad001

Kertokaapa viisaammat paljonko tässä vaiheessa 7+1 menossa täällä niin minkä kokoinen tuo pörriäinen pitäisi olla.. Tuo odotukseni sovellus kertoo että vauvasi on jo 3cm pitkä ja tuo vau sovellus antaa tälle viikolle 9-14mm :grin:grin
Ihan pikkuisen eri tarinaa kertovat, tiedän, ei pitäs tuijottaa niin tarkasti noita mutta kiva seurata... :)

Hemmutar: kutakuinkin on sellanen mansikan kokoinen. Ja kohtu ois mandariinin kokoinen jos oikein muistan. Joku voi korjata :D voi väsymys ku ei helpota..

Hemmutar, odotukseni sovellus näyttää vääriä viikkoja, eli sun vauvan kehitys pitäisi loppuviikosta olla rv 8 kokoinen ja näköinen, ja ensi viikolla vko yhdeksän.

Eli kun sulla nyt 7+1 niin kehitys menee vkon 8 mukaan
Ens viikolla kun 8+1 niin kehitys menee viikon 9 mukaan :)

Toivottavasti ymmärsit mun sekavasta selostuksesta, mutta odotukseni sovellus tulee viikon jäljessä :)

Juu, mie oon siitä aina yhen viikon ottanut "eteenpäin" eli vkolla 6+ tutkin sitä seiska viikkoa ja nyt 7+ sitä 8vkoa... 8 vko antaa sen 3cm :shifty:

Hui. Huomenna olis 8+0 eli jo 9. viikko :gen014 Ja ens tiistaina eka neuvola, ultraa vaan joutuu siitä odottamaa vielä viikon.

Mulla tuli myös vähäistä vuotoa seksin jälkeen, soitinki siitä neuvontaan ja siellä sanottiin, että on ihan normaalia. :)

Meillä tänään 6+6 ja sain leivän menee alas ilman pahaa oloa! Voimaton olo silti, mutta aion kyllä käydä ulkona käppäilemässä, ettei tuu jymähdettyä neljän seinän sisälle.

Kertokaas mistä löytäis hyvät raskauslegginsit? Noi omat puristaa jo aikalailla, samoin muut housut. Kai se on kohta pakko vaihtaa mekkoihin! :)

Takaisin