La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Zuikkeli monelta teillä on huomenna se ultra? :) Meillä on onneks jo 9 aamulla niin ei kerkee kauheesti jännäillä (eipä! :grin) Ja todellakin toivon että meilläkin olis kaikki yksiössä hyvin ja tietty kaikilla muillakin :Heartred

Onnea ultraan!
Mun täytyy malttaa ootella omaa ultraa vielä ensi viikkoon.

Niin ja tsemppiä kaikille odotukseen! toivottavasti jokainen sais oman palkintonsa tammikuussa syliin hellittäväksi.

Pitihän se digitestikin vielä tehä ja 3+ näytti :) nyt n. rv 5+5. Jotenkin vähän helpotti ulkosen raskauden pelkoon, vaikka eihän tuo kai mitään kerro, mutta kuitenkin tuli hyvä mieli :) Tehdäänkö se varhaisultra muuten yleensä alakautta? Ja onko täällä ketään pk seudulta joka on siinä käynyt ja osais kertoa vähän hintoja, kun aika epämääräsiä on nettisivujen tiedot. Ajattelin että sinne vois parin viikon päästä mennä että sais varmistuksen että kaikki hyvin ja oikeella paikalla :)
Onnea kaikille jotka on jo kuullet ja nähneet pikkuset <3

Niimpä minniliini! Vastahan mä varasin sen ajan ja piti ootella 2,5viikkoa. Nyt se jo kolkuttelee ovella :)

Mulla pömpöttää ja pahasti eikä esikoista odottaessa ainakaan tasaantunut missään vaiheessa. Tyttö syntyi lokakuussa ja juhannuksena mulla oli jo ihan kunnon pöntsö eli eiköhän tässäkin pulpahda oikeesti esille melko pian kun kohtu alkaa kasvaa. Käytän myös xs/s vaatteita ja löysempiin pitää koko ajan siirtyä.
Ihanaa kun teillä on jo ultria, mä huomenna saan tietää pääsenkö nlan kautta varhaisultraan vai pitääkö mennä yksityiselle.
Kaikille sydämentykytyksiä monitoreihin!

Tiitu_ täällä kans makarooni-suolakurkku-hernemaissiporkkana-juusto salaatti ollu kovassa huudossa viime aikoina :D ja äitiltä sain pahoinvointiin neuvon että osta mehujäätä ja kappas vaan! Se autto :)

Tänään kauppareissulla tuli tosi huono olo ihan yhtäkkiä ja meinasin pyörtyä. Ei tosiaan ollu päivällä ruoka maistunut, joten voi johtua siitä. Nyt illalla oon makoillut ihan rauhassa ja olo on himpun verran parempi. Jääkylmää vettä ja tuc-keksejä oon pystyny napostelemaan. :) Onko muilla jotain hyviä ruokia, jotka ei ällötä?

Se mehujää oli kyllä huippu apu tännään! Ja just salaatit, viiliäki koitin mut se ei oikeen uponnu

nii ja tuo mun edellinen viesti oli tiita_lle eikä tiitulle :D

Pitää huomenna pyytää miestä tuomaan kaupasta mehujäitä! Toivottavasti auttais täälläki. :) Testasin eilen jugurttia, mut se vaan yökötti lisää :/

Meillä vasta työpäivän jälkeen klo 15... Yöllä en ole nukkunut, hermostuttaa ja jännittää. Taida työpäivästäkään tulla mitään. Onneksi töissä tietävät kuinka olen tätä päivää odottanut.

Tsemppiä ultraan menijöille!!!!!!!

Tsemppiä ultraan meneville! Itsellä huomenna neuvola. Saa alkaa suunnittelemaan miten jatkossa kun tulee verikokeet yms..

Cookie joo kantsiihan se kokeilla kaikki keinot :) musta kans tuntuu että nuo maitotuotteet ei hirveenä helpota ainakaan. Nyt on taas yö menny yökötyksen kans ja näköjään mennee aamuki, kunhan saan itteni ylös niin ei muutako mehujäätelöä kehiin tänään on töihin menoki pitkän vapaan jälkeen, saapa nähä miten se rasvankäry toimii :D

Onko muilla tullu veristä vuotoa seksin jälkeen? En usko että on mittään hälyttävää kun tullee nin vähän ja kipuja ei oo mutta ois kiva kuulla onko muilla ollu tämmöstä?

blöö. Kuinka aattelinkaan että oon selvinny vähällä? ;D No nyt tässä kaksi päivää ollu superhuono olo. Viimeviikolla ei ollut vielä kummemmin öklötystä mutta nyt... Voih. Ehkä tää tästä. 5+2 menossa.

1820 aika monella odottavalla äidillä on alkuraskaudessa rusehtavaa vuotoa, jos ei vuoto muutu runsaaki tai tule kovia kipuja niin kaiken pitäisi olla hyvin. Minulla oli junnua odottaessa vuotoa rv7.lla ja hakeuduinkin päivystykseen ja päivystävä lääkäri ei löytäny sykettä, näki vaan tyhjän pussin, totesi että saattaa olla alkava km, mutta määräs vielä maanantaille verikokeen hcg-arvosta ja parin päivän päästä neuvolassa terkka sanoi että näillä arvoilla pitäs tyyppi jo kovasti ultralla näkyä ja näkyihän se, hyvin päättyi tämä tarina ja sain nyytin syliin.

Tervetuloa uudet plussanneet ja tsemppiä ultriin menijöille! ihania uutisia moni on jo ultrasta saanut.

Takaisin