La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hemmutar: noniih nyt mulöakin tekee mieli voileipäkakkua :D pitää tehä jokupäivä jos viel tekee miel :)

Tiita, se himo muuttui jo riisipiirakoihin ja munavoihin.. Ja voi kääk miten tekis mieli pepsiä.. :wideyed:
Pientä menkkajomotusta ollu taas tänään, jospa se kohtu siellä kasvas..
Mietin tossa kun toi odotukseni sovellus kertoo että kohtu olisi appelsiinin kokoinen, minkähän kokoinen se appelsiini on.. Sellainen kuiva ruppana vai iso ja mehevä? :grin
Kaikkee kerkeää mietiskellä... :)

Nyt sitten molemmat tulevat isoäidit tietävät uutisen vastoin kaikkia alkuperäisiä suunnitelmia, kääk... En vaan pystynyt olemaan mainitsematta kun äiti soitti kertoakseen, että mummo ei ehkä näe ensi vuotta. Mummo on ollut aina tosi aktiivisesti superenergisenä touhottamassa perheemme elämässä, ja niin vielä vähän aika sitten niin terve ja virkeä, että kuvittelin hänen aina elävän tosi vanhaksi. Nyt en voi kun kovasti toivoa, että hänestä ehtisi vielä tulla isomummi.:crybaby2

Tullut tänään muuten jokunen kerta kuunneltua Samuli Edelmannin Tähtipölyä ja Väliaikaista... Melkosta matskua näihin mielialanvaihteluihin ja herkkistelyihin jo muutenkin.

Hemmutar: no nyt vaan on olo ku ois jossain jotkut juhlat mis ois kaiklee noita herkkuja niin aahh.. No joo mulla rupes tekee makarooni salaattia mieli sinaappikastikkeella :)

Miten nää voi vaihtuu näi nopeesti nää halut. Oikein ärsyttäää :/

Niin mut harmittaa ku ei tiedä mitä haluu ja tulee kaupassa ostettuun mitä sattuu :D ja välillä turhaakin.

Heh, mekin tehtiin eilen makaronilaatikkoa ja paras osuus oli se, kun sai syödä yli jääneet (saatoin keittää tarkoituksella vähän liikaa... ) makaronit reilun ketsuppilorauksen kanssa :D

Mua vähän ehkä harmittaa kun en oikein pysty syödä edellispäivän ruokaa. Tai just ja just voin syödä tänään tehtyä huomenna.
Nytkin on jääkaapissa kanarisottoa, makaroonia ja kanaa ja äsken tein spagettia ja jauhelihakastiketta :D
Pistin ukollekki töihin viestiä, että ottaa loppuviikon kotoa sapuskat töihin mukaan :D

Samaa mieltä Jansculin ja Jadan kanssa..omaa puoltansa tätyy pitää. Muakin pyydettiin esimiestehtävään ensi vuodeksi ja vaikka tiesin, että todennäköistä on, että joutuvat siihen kesken vuotta ottamaan toisen henkilön paikkaamaan mua, otin tehtävän vastaan, enkä kertonut tilanteesta. Omaa etua pitää ajatella :)

Onnea Mimi hyvästä digituloksesta! Mulla tulee pahoinvointi voimakkaimpana kans illalla. Eilisilta oli eka ilta, kun piti oksentaa. Tänään kävin hakemassa pahoinvointirannekkeet, mutta vielä ei näy toivoa sen suhteen. Tosin en ole ihan varma, onko ne mulla täysin oikeilla kohdillakaan :shifty:

Ja onnea myös kaikille muillekin hyvistä ultratuloksista! Ihanaa, että kaikki on ollut hyvin :Heartpink

Mä tilasin tänään np-ultran. Ultra on rv 11+1, torstaina just ennen juhannusta, kuten toivoinkin. Neljä viikkoa on piiiiitkä aika odotella :confused: Kahden-kolmen viikon kuluttua aletaan olla niillä mun kipuviikoilla, enkä todellakaan tiedä kuinka selviän ne viikot..onneksi toi ultra on JO 11+1, eikä vaikka paria viikkoa myöhemmin.

Mä en usko, että ressaaminen vaikuttaa siihen keskenmenoon..kyllä ne on muut asiat, jotka sen aiheuttaa. Km:a enemmän pelkään sitä keskeytynyttä km:a, jonka viimeksi sain ja niitä kaikkia komplikaatioita (mulla ei auttanut tyhjennystabletit, kaavintakaan ei saanut kaikkea ulos) jotka venyttävät sitä prosessia älyttömästi.

Ilonalle virtuaalihalauksia ikäviin uutisiin :smiley-angelic003. Itse kuuntelin muutama päivä sitten autossa Vesa-Matti Loirin laulamana Armoa ja muistelin 10 vuotta sitten syöpään kuollutta siskoani. Voitte uskoa, että tietä oli hankala nähdä. En ole aikoihin itkenyt enää siskoni kuolemaa..lähinnä sellaisia hyviä muistoja muistellut hymyillen. Hormonit näköjään tekee tepposet :love7

Hei kaikille! Täällä olisi kanssa yksi jolla la tammikuussa 2016, 19pv.
Hieman varauksella olen liikkeellä, kun edellinen raskaus oli tuulimuna ja päättyi tyhjennykseen 6.2.15. Ensimmäinen nla käynti on 2.6 ja se oman onnen mukaan on lääkäri joka ultraa ja katsotaan onko elämää tuolla alhaalla.. En osaa nauttia vielä asiasta ja edellinen kokemus nousee pintaan aina yhtäkkiä, anteeksi tämä vuodatus. Toivotaan että tämä raskaus menisi hyvin ja ultrasta selviäisi elävä yksilö. Päivä kerrallaan mennään eteenpäin. Kolmas lapsi siis olisi tulossa.

Muokattu viimeksi:
Löytyipähän kuvotuksen aihe...
Emmelle valkaiseva hammastahna (kai sellaista saa tässä olotilassa käyttää?)
Voi sitä kuvotuksen määrää, saa hammastahna homehtua tuonne kaappiin..!! :hungover:

Paljon on plussanneita tullut lisää, hienoa! Onnea kaikille! Ja niitä kuuluisia tarrasukkia!

Itsellä sellainen pömppis, että kuvittelee jo mahan, siis sen oikean vauvamahan näkyvän, mutta ei, turvotusta se on joka näkyy. Meillä on huomenna ultra, jännittää niin vietävästi. Ajateltiin kertoa appivanhemmille huomenna jos kaikki näyttää olevan kunnossa alakerrassa. Oon niin huonovointinen koko ajan, että järkevintä on kertoa, muuten alkavat vaan huolestua onko jostakin vakavammastakin kyse.
Toivon niin, että huomenna myös meille näkyisi pieni sydän, joka vimmatusti pumputtaa...

Tosta turvotuksesta! voi elämä kun mulla on normaalisti vaatteet s ja xs kokoa, nyt tuntuu että nahkatakki puristaa niin paljon että meinaa tukehtua ja vatsa pömpöttää niin että näytän että oisin 3 kuulla raskaana :D viikkoja vasta 7. en usko että vauva vielä näkyy, mutta tsiisus jos nyt jo pömpöttää näin niin menee vaikeeksi salailu jos toi ei tasaannu :) tosin luin netistä että normaalia, jos alkuraskaudessa pömpöttää, sitten tasaantuu ja sitten myöhemmin alkaa vasta oikea vauvavatsa näkymään. Tekis vaan mieli pukeutua löysimpiin vaatteisiin mitä löytyy.

Ja kiva kuulla että muilla myös samoja oloja! ;D

Mulla väsyttää koko ajan hirveesti! Harmittaa ko tuntuu ettei millää pysty töissäkää antaa kaikkeensa. Ja sitä huimausta edelleen myös. Ja nenä pikkusen tukossa koko ajan! Sitä oli esikoisen aikaanki loppuun saakka.

Hmm... Seuraavassa ällöä infoa, joten huonovointiset älkää lukeko.

Mulla on tullut muutama sellainen rusehtava limaklöntti pikkuhousunsuojaan tänään. Toivottavasti on normaalia. Mä olen siis sitä mieltä, että jos niikseen tulee ja alkiossa jotain vikaa, niin parempi, että luonto hoitaa homman. Mutta kun... tämä olisi vain aivan loistava aika saada vauva, niin saisin äitiysrahan vielä vuoden 2013 mukaan (eli isompana) ja muutenkin sopisi kaikkiin kuvioihin juuri nyt. Ehkäpä voisin soitella neuvolaan, josko voisivat tuota ar-ultraa tarjota.

1820 ja vaavi 4+4

Mulla tuli edellisessä raskaudessa alkuraskaudessa jonkin aikaa pientä rusehtavaa vuotoa ja lisäks oli menkkamaisia kipuja, kävinkin sen vuoksi alkuraskauden ultrassa jossa kaikki oli ihan hyvin. Vuoto sitten loppui jossain vaiheessa ja terve täysaikainen tyttö syntyi <3 Mutta noista limaklönteistä en osaa sanoa kun mulla se oli enempi sellasta tiputteluvuotoa.
1820, toivottavasti kaikki hyvin ja vauva sais tulla niinkuin toiveissa on.

Takaisin