Samaa mieltä Jansculin ja Jadan kanssa..omaa puoltansa tätyy pitää. Muakin pyydettiin esimiestehtävään ensi vuodeksi ja vaikka tiesin, että todennäköistä on, että joutuvat siihen kesken vuotta ottamaan toisen henkilön paikkaamaan mua, otin tehtävän vastaan, enkä kertonut tilanteesta. Omaa etua pitää ajatella :)
Onnea Mimi hyvästä digituloksesta! Mulla tulee pahoinvointi voimakkaimpana kans illalla. Eilisilta oli eka ilta, kun piti oksentaa. Tänään kävin hakemassa pahoinvointirannekkeet, mutta vielä ei näy toivoa sen suhteen. Tosin en ole ihan varma, onko ne mulla täysin oikeilla kohdillakaan
Ja onnea myös kaikille muillekin hyvistä ultratuloksista! Ihanaa, että kaikki on ollut hyvin
Mä tilasin tänään np-ultran. Ultra on rv 11+1, torstaina just ennen juhannusta, kuten toivoinkin. Neljä viikkoa on piiiiitkä aika odotella
Kahden-kolmen viikon kuluttua aletaan olla niillä mun kipuviikoilla, enkä todellakaan tiedä kuinka selviän ne viikot..onneksi toi ultra on JO 11+1, eikä vaikka paria viikkoa myöhemmin.
Mä en usko, että ressaaminen vaikuttaa siihen keskenmenoon..kyllä ne on muut asiat, jotka sen aiheuttaa. Km:a enemmän pelkään sitä keskeytynyttä km:a, jonka viimeksi sain ja niitä kaikkia komplikaatioita (mulla ei auttanut tyhjennystabletit, kaavintakaan ei saanut kaikkea ulos) jotka venyttävät sitä prosessia älyttömästi.
Ilonalle virtuaalihalauksia ikäviin uutisiin
. Itse kuuntelin muutama päivä sitten autossa Vesa-Matti Loirin laulamana Armoa ja muistelin 10 vuotta sitten syöpään kuollutta siskoani. Voitte uskoa, että tietä oli hankala nähdä. En ole aikoihin itkenyt enää siskoni kuolemaa..lähinnä sellaisia hyviä muistoja muistellut hymyillen. Hormonit näköjään tekee tepposet