La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa kaikille!

Minäkin ajattelin nyt uskaltautua mukaan keskusteluun. Maanantaina käytiin ultrassa ja sentin mittanen papu sieltä löytyi :Heartred La ois näillä näkymin 2.1. Toista lasta odotan, esikoinen 2-vuotias.
Pahimpina oireina karsee väsymys ja turvotus! Välillä tuntuu että isompi maha jo nyt kun ensimmäisestä puolessa välissä.. :D

Täällä ollaan työttömänä kun asutaan pikkukylällä jossa ei työ tarjontaa oo kummosta. Itse en osaa ressata noista keskenmenoista kun jos menee kesken sille ei voi mitään ja se on vaan merkki siitä et ei ollu viel oikee aika. Mut kyl mie uskon et pikkunen tulee mukana ku ei vaan ressaa ja mietiskele moisia. Kun olen oppinu mitä enemmän on alussa pelkotiloja ja ressiä sitä varmemmin menee kesken.

Voi ihana kun teillä on ollu noita ultria jo :) mulla on eka neuvola aika 17.6, jännittää ihan hullun paljon! Taas tuli nukuttuaki ja aina vaan väsymys, huomenna iltavuoroon meno, saas nähä ku illalla ollu eniten yököttävät olot

Niin ja turvotuksesta sen verran että mullon kans maha ihan turvonnu! Sitteku oon aika hoikassa kunnossa niin se näkkyy kilometrien päähän :) ja mää oon tietenki niin pöliä että peilailen mahhaa päivittäin että joko se kasvaa, eihän se nyt tietenkää vielä kasva mut silti ;)

Ihanaa ku jotkut on jo pienet nähny :) itse maltillisesti vuotan sinne 12 viikolle :p

Onnea uusille odottajille!

Tähän mennessä on maistunut vain salaatti. Nyt tuntuu, että sekään ei mene alas. Ruokahalu täysin kadonnut. Tekee vain piimää mieli. ☺

Kiva kuulla, että hyviä uutisia tullut ultrasta. Itse joudun ar-ultraa odottamaan vielä reilun viikon.

Nyt on ultrassa käyty. Syke nähty ja koko vastasi viikkoja. Lääkäri arvioi ajaksi rv 6+4 ja laskettu aika aikaistui päivällä eli 9.1.2016. Lääkärin mukaan kaikki aivan loistavasti ja sanoi että tästä eteenpäin km riski alle 5%. Positiivista vielä sekin, että saatiin käynnistä kelakorvaukset ja lasku oli 50€ odotettua pienempi. Mutta siis ollaan miehen kanssa todella onnellisia. Mä en voi vielä uskoo sitä, mutta on erittäin todennäköistä että musta tulee tammikuussa äiti. Hurjaa!

Tosiaan ihania ultrauutisia! :D

Minäkin hommasin nyt nuo pahoinvointirannekkeet. Aaltoilevaa kuvotusta kestin ihan hyvin, mutta pari viimeisintä päivää on menny sohvan pohjalla ällöttävässä olossa aamusta iltaan, joten pakko oli kokeilla. Rannekkeet auttavat kyllä jonkun verran :) 7-vuotias tyttäreni huomasi rannekkeet, ja halusi tietysti tietää mitä ne ovat. Hätäpäissäni vastasin, että ne ovat sellaiset rannekoristeet, jotka sain isiltä hääpäivälahjaksi :-D En siis halua paljastaa raskautta lapsille ainakaan ennen np ultraa, mutta olisin tietenkin voinut suunnitella valmiiksi hieman paremman selityksen :)
Mukavaa päivää kaikille!

Maajo kaikki hyvin :) huonovointisuutta ollut, oksentanut en oo mut etova olo ja röyhyttää millon sit tulee sappinesteet välillä kurkkuun. Voimaton olo ja väsyttää vähän väliä :/ hiljaisuutta on ollut kun en oo oikein jaksanut mitään tehdä. Mut yritän tässä palata takaisin ajan tasalle :)

Tässä kostuu ihan silmäkulmat kun näitä uutisia lukee! :) <3

Mulle on käyny niin, että aamupäivisin on kova nälkä ja iltapäivät menee appelsiinimehun voimin. Ällöttää taas kaikki. Ei oikee tiedä mitä söis. :/

Tää ei ny liity aiheesee ollenkaa ja tyhmö kysymys varmaankin mutta mistä ihmeestä saan vaihdettua ton nimimerkin?? :o

Takaisin