La tammikuu 2016

Auts, kauhulla hampaiden tuloa odotellessa.. Ei ole mukavaa imettää jos tykkää pureskella :)

Me käytiin tuollon ti neuvolassa ja siellä sanoin et ei nouse vielä ku polvilleen vain tää meidän typykkä. Seuraavana aamuna oli pöydän alla seisomassa syöttötuolia vasten :O yhtään ei näyttänyt aiemmin siltä että alkaisi tukea vasten seisomaan, tai vähän yritti mut se yritys oli vielä ihan surkeeta :) piti laskee pinniksen laita alas ettei tule sukellusta alas sieltä. Äkkiä oppivat kyllä.
 
Me käytiin reissussa ipanan kans ja kaikki meni tosi hyvin. Lennot meni ihan huippu hyvin, ei yhtään itkua kummallakaan kertaa. Lentokone kun nousi ilmaan niin tytsyä nauratti vaan kovasti :D
Korviin jäi varmaan vähän jotain tuntemuksia kun paineli niitä reissun aikana muttei ollut kuitenkaan itkuinen. Tarkistutin korvat ja mitään ei niissä näkynyt :) Kaikinpuolin mukavasti sujui matka lapsen kanssa. Voi mennä toistekin!

Hurjaa, äitiysloma loppuu ihan parin päivän päästä :O mihin tää aika on kadonnut! Onneksi ei tarvi palata vielä töihin vaikkakin ajattelin alkaa yksittäisiä vuoroja tekemään miehen vapaapäivinä, että saa vähän rahaa :)
 
Mäkin lensin esikoisen kanssa kun se oli 6kk :) oikeesti nyt on helppo matkustaa kun nämä ei vielä juokse!
 
Kyselin tätä jo salaisella puolellakin, että löytyykö täältä tammimammoja jotka olisivat kiinnostuneita tapaamaan Lempäälän Ideaparkissa. Olisin voinut täältä Turun seudulta ajella sinne kelien salliessa.
 
Kiva kun ootte päässy käymään reissussa! :) mä alan olla aivan poikki, tää uus raskaus on vieny mehut ja poika ollu rasittavalla päällä viimeisen kuukauden niitten hampaitten takia. Ens viikon loppuna päästää miehen kans ihan kahdestaan lomailemaan, ensimmäistä kertaa pojan syntymän jälkeen päästään siis mihinkään. Mä odotan sitä niin paljon että pääsen lataamaan akkuja, että jaksaa taas. :)
 
Me ollaan menty ilman ehkäisyä tässä tovi, eikä tärppää. Saa nähdä kestääkö taas kaksi vuotta..
 
Maria75: Minusta on mukava kun täällä on saanut "kasvottomana" keskustella kaikesta mieleen tulevasta, joten itse haluankin pysyä näin, vaikka kiva olisikin nähdä toisaalta :)
 
Hihi, onko muita hampaattomia tammikuun lapsosia vielä? :) meillä ei ipanalla ole viel hampaita tullut ja ikää n. 9,5 kk :)
Meillä ipana oli ekaa kertaa ikinä hoidossa viikonloppuna. Miehen sisko hoiti ja mummu. Oli heti kerralla 7h hoidossa ja meni ihan super hyvin! Mulla taisi mennä huonommin kuin ipanalla :D
 
Meillä jo neljä hammasta ja lisää pukkaa.. Ääh, mää en jaksa enää ku tuo on nyt puolitoista kuukautta tehny niitä ja huutanu yöt ja äkkäilly päivät.. Sitten viimiset kolme viikkoa yskiny ja nyt on varmaan tauti korvissa.. :sad001 riiitttäääis jo tää sairastelu.
 
Täällä oli pitkään yksi hammas, tuli läpi 6kk iässä alas ja 8kk iässä puski 2 hammasta lisää tonne alariviin. :)
 
Hassua kun nämäkin tulevat niin eri aikaan :) söpöhän tuo hampaaton hymykin on :wink Ehkä näin ku imettää ei ihan hirveästi haittaa, kun suu on hampaaton :)

Meillä typyllä oli eka flunssa nyt. Parina päivänä kuumetta ja räkänen oli reilu viikon ajan. Nyt onneksi on hyvällä mallilla jo!
 
Ei meidänkään neidillä vielä oo hampaita :) varmaan menee lähemmäs 1v ennen ku tulee. Mun tuurilla huutaa sit koko joulun suu kipeenä :D
 
Takaisin
Top