La tammikuu 2016

Saa nähdä missä tämä joulu vietetään. :D Kovasti odotetaan myös Joulua. ♡
 
Tääl myös joulua ootellaan. Ihanaa völlätä ja ottaa rennosti! Niin ressaavaa ollu nyt kaikin puolin et mukava hetkeksi nollata aivot..
 
maria75, hyvin on sujunut. Täällä mennään jo viikkoa 32. :) Ei juurikaan ole supistelua ollut ja jaksanut esikoisen kanssa touhuta. Ainoastaan liitoskivut on välillä tosi kipeitä ja nyt alkaa tuntumaan jo alaselässä si-kipu.
 
Täällä kaveri pukkas ekat hampaansa sopivasti meidän ekan hääpäivän kunniaksi :D Saatiin miehen kanssa kumpikin omat hampaat :) Tästä siis jo melkein kk aikaa, poika oli paria päivää vajaa 8kk :)

Joulua ootellaan kovasti ja mää jo vähän valoja ja muuta jouluhärpäkettä laittelinkin esille :D Oon ollut tässä raskaudessa paljon väsyneempi, mulla ilmeisesti kilpirauhanen on nyt hiukan vajaatoiminnalla. Saa nähdä, saanko parin viikon päästä siihen jo lääkitystä.. Silloin ois myös rakenneultra :) Saatiin aikasemmin poikaveikkaus, saa nähdä, onko tulija vielä poikana pysynyt :D
 
Mä taas oon laiskistunu joulun suhteen, noo kynttilät kaivoin esille mutta muuten ei polttele vielä joulun tulo yhtään, eilen miehelle tuumasin että jokohan sitä pitäs alkaa miettiin lasten joululahjoja ettei tuu niiden kanssa kiirus....
 
Mie laitoin ulos terassilla valot päälle. Tuomaan vähän valoa pimeyteen mut muuten en oo viel mitään oikein laittanut. Joululahjoja oon jo jonkin verran ostellut lapsille. Ku on ollut tarjouksessa kaupoissa. :)
 
En meinaa tuolle vielä ostella lahjoja juuri kun sukulaisilta tulee varmasti niin paljon. Ja sitten ei oo niitä vanhempia sisaruksiakaan, että siksi..
 
Mä meinasin ostaa paketin peruslegoja... Poika on niistä ihan innoissaan, kun kavereilla on niillä leikkiny. :) meillä ei oo tarkotuksena alkaa ostaa kovin montaa pakettia. Yks riittää, oli ikä mikä tahansa, koska joulu ei oo lahjoja varten. :) oon mä valmiiks ostanu yhen nuppipalapelin alennuksesta kaappiin, mut taidan sen kääriä pakettiin vasta synttäreillä.
 
Lahjoja pitäis kyll alkaa todella ostelemaan... ainoa vaan että mitä :O kaikilla on niin paljon kaikkea! Esikoinen toivoi lego frendsejä :) ne on ihan kivoja kun voi ns täydentää sarjaa :) meillä on yleensä kyll panostettu synttäreille enemmän :wink kätevää kun molemmat tytöt on tammikuisia niin saa lelut kätevästi joulun alennus myynnistä :)
 
Mitä olette ostamassa lapsille joululahjaksi? Mä oon ihan hukassa, että mitä tämän ikäiselle ostaa. Ollaan pulkka aikeissa ostaa, brio junarata ja duploja ainakin. Mitä muuta?
 
Mää aattelin tosiaan vetää sen rajan yhteen lahjaan, koska synttäreille panostetaan sit kans enemmän. :) oon sanonu kummeilleki et ei saa ostaa jouluka mitään. :D ja sitte ku ei tota rahaakaa oo niin kamalasti ni en haluu lapsille opettaa pienestä asti et ne saa mitä tahtoo. :)
 
Meillä taas on syntymäpäiväkin siinä melkein samassa. 28.12. :) Toki pidetään kyllä ihan syntymäpäivä ja joulu erikseen.
 
Mää ostin joku aika sitten sen brion junaradan alesta ja paketoinutkin jo.
 
Mä en yhtään tiiä mitä ostaisin. Voi olla, ettei vielä tuu mitään isompaa ostettua. Isovanhemmilta varmaan tulee lahjoja vaikka kuinka :D Parkkitalo pikkuautoille on semmonen, minkä jossain vaiheessa poitsulle haluan :) Se on nyt jo hulluna autoihin :D
 
H:n isomummi osti goretex kengät pukinkonttiin. :)
 
Muokattu viimeksi:
Meiltä kummi kyseli mitä lahjatoiveita on niin legoja ehdotin :) ajateltiin itse ostaa sellanen "kosketusnäyttöpuhelin" lahjaksi. Tykkää kaikista soivista vempuloista ja meidän puhelimet kiinnostaa niin jospa tykkäisi siitäkin :)
 
Koitan täällä pidätellä joulun laittamista ku tekis mieli jo kaikenlaista väsätä :) Odotan kyllä niin paljon!

Tässä vähän mietitty, että jäisin ens syksyyn asti kotia ipanan kans ja olisihan se ihanaa :Heartred toki keikkatyötä tekisin miehen joinakin vapaapäivinä mut en omaan työhön kokoaikaisesti vielä palaisi.
 
Takaisin
Top