La tammikuu 2016

Meillä on jouluvalot parvekeella jo ollu päällä pari viikkoa, toki ne roikkunu sielä koko kesän kun ei jaksanu niitä ottaa pois. :D mitä sitä turhaan kun kuitenkin ois sit taas pitäny laittaa joulukuun vaihteessa.. :D

Nyt on kiva käyttää kun lunta tullu ja tulee kokoajan lisää, tuo kivan tunnelman noi valot. Ois kynttilöitä kiva poltella mut niitä pitää sit olla jossain korkealla minne ei poitsu yletä.
 
Meillä on jo muutamat jouluvalot ja vkl tein havuköynnöksen ja kranssin oveen :) Mies jo haluaisi kohta kuusenkin kasata, muttei vielä oo viittinyt sitä tuohon laittaa. Poika siellä kuitenkin on koko ajan kiipeilemässä :D
 
Meillä oli eilen rakenne-ultra ja toinen poika olisi nyt tulossa :) Pikkuisella oli kaikki hyvin:Heartred
Jännää, että täälläkin ollaan jo puoliväli ylitetty! Ei vaan ehdi samallalailla nauttiin raskaudesta kuin esikoisen aikaan :D
 
Ihanaa jnnajsmine! :) ❤ meillä vielä rakenne ultraan 5 ja puol viikkoa... :D me ei jaksettu lähteä nt-ultraankaan ollenkaan ku niin paljo matkaa ni en oo vielä tuota pikkusta nähnykkään kunnolla.. Nlan ultralla pari kertaa katottu mut se on ni huono. :)

Mää kysyin jo eilen mieheltä että joko mää voin alkaa kuunnella joululauluja. :') ihan jonku verran jouluihminen oon ni ei riitä pelkästään että saan polttaa kynttilöitä. :D
 
Mukava kuulla, että muiden raskaudet sujuu myös hyvin. Täällä jo niin isot viikot menossa, että supistelee enemmän ja vähemmän eikä estellä syntymää jos sattuu käynnistymään. Jänniä aikoja. :)
 
Mä sytytin tänä viikonloppuna terassille ja leikkimökille jouluvalot, sisälle laitan sit ens kuun alussa valot ikkunoihin, nyt polttelen niin sisällä kuin ulkona kynttilöitä.... Joululahja, huoh, en tiedä yhtään mitä muksuille laittais, saatikka sitten tälle nuorimmaiselle...

Huih kun Kiiamariaon jo pitkällä raskaudessaan, kuten myös hellu ja jnnajsmine
 
Mitäs teille kuuluu? :)
Meillä kaikki muuten hyvin paitsi kävin taas lääkärissä pojan kanssa, ja korva oli taas tulehtunut. nyt ainakin kahdeksas ab kuuri tälle vuodelle. :sad001 oon jo pitempään kinunnu lähetettä putkitukseen, mutta ei olla saatu. onko kenenkään lapsella samanlaisia korvaongelmia? jos niin miten helposti/vaikeesti ootte päässy putkitukseen?
Meillä ei oo siis vakuutusta pojalle niin ei oo vara viedä yksityiselle. :sad001

Itelläni mainio olo, aivan kun en oliskaan raskaana. :D viikon päästä rakenne ultra niin sitten näkee istukan sijaintia ja vauvan vointia, liikkeitä en oo kovin selvästi tuntenu vieläkään vaikka puolivälissä ollaan. Olisko lie istukka edessä. :)
 
Mekin kuulutaan kategoriaan "hyvää muuten mutta...". 1,5 kk:n aikana sairastettu perusflunssa, ripuli/vatsatauti, laryngiitti ja keuhkoputkien ahtauma, ja eilen tuli uutuutena eka korvatulehdus. :sorry: Meillä ei siis vielä ainakaan ole putkitukset ajankohtaisia. Mun mielestä jossain puhuttiin, että yleensä jo neljästäkin perättäisestä pääsis putkitukseen. Varmaan riippuu kunnastakin. Eikun korottamaan ääntä siis. Tsemppiä ja paranemisia!
 
Huh.. kiitos. :) Tsemppiä sinnekkin, kuulostaa hurjalta tuo litania.. samaa sano siskokin että neljästä perättäisestä. Täällä sanottiin että vuoden aikana kuus tai sitten kolme sellasta mihin vaatii enemmän ku yhden kuurin. Meillä tuo korvaongelma on pojalla ihan perittyä, meillä molemmilla, minulla ja miehellä, on ollu ipanana sama homma.
 
Meille ei kuulu ihmeitä. Kovaa mennään ja äiti yrittää pysyä mahan kanssa perässä. Muutama flunssa koko perhe sairastettu, mutta pääasiassa ollaan saatu olla terveitä. :)

Kärsin kovista supisteluista ja kerran jo olin synnärillä, mutta vielä olen kasassa. Mennään jo rv39 täällä.
 
Toista kovasti halutaan mutta saa nähdä raskautuuko tässä enään ikinä. Kun ei tässä 10kk aikana oo tärpännyt.
 
Tsemppiä Alinah! Onko sulla säännöllinen kierto, ootko bongaillu oviksia? On tosi turhauttavaa kun ei meinaa tärpätä eikä paljon lohduta, kun sanotaan, ettei vuodenkaan yrittäminen tavatonta ole... Älähän luovuta, toivotaan että pikkuinen ilmoittelee teille itsestään niin pian kuin mahdollista. :)
 
Tsemppiä kiiamarialle loppuodotukseen! :)
Ja sulle myös alinah. :) vähän tylysti sanon, että se uus vauva tulee sit kun on tullakseen, nää asiat kun ei oo omissa käsissä niin ei oikeen voi muuta kun kärsivällisesti odottaa. Kyllä teillä joskus vielä tärppää! :)
 
Täällä on pikkumiehen osalta mennyt hyvin, pienessä flunssassa oltiin joku aika sitten, muttei se poikaa hirveesti tuntunut häiritsevän :)
Huomenna ois tasan 25+0 menossa ja sain maanantaina tyroksiinilääkityksen kilpirauhasen vajaatoimintaan. Melko väsynyt ja vetämätön olo on kyllä ollut, painoa myös kertynyt hurjasti! Ainakin siis viime raskauteen verrattuna.. Toivottavasti tässä nyt vähän piristyisi ja turvotukset vähenisi. Jännä kuinka voi olla raskaudet näin erilaisia :D Selkeesti kyllä tää toinen raskaus näin nopeasti edellisen perään on liian rankkaa mun kropalle. Harmittaa, kun ei silleen pysty tästä samallalailla nauttimaan, kuin esikoisen aikaan. Virtaa ei löydy oikein mihinkään.

Kiiamaria ja alinah, tsemppiä kovasti kummallekin! Ja 10kk on kyllä lyhyt aika, vaikkei se varmasti yhtään lohdutakkaan, kun kovasti kuumeilee.. Anna kuitenkin kropalle oma aika palautua. Ainakin tälleen omalla kohdalla tää toinen raskaus näin nopeesti ei oo ollut ollenkaan niin mukavaa aikaa kuin ekalla kerralla. Ja vähän stressaan tietysti sitten pikkuisen puolesta, että onhan sillä kaikki hyvin, kun itse oon niin väsynyt.
 
Pystyn samaistuu sun oloihin, mulla kilpparin vajaatoiminta perussairauksena. tässä raskaudessa jo kolme kertaa nostettu lääkitystä ja määrä on nyt tuplat siitä mitä normaalisti.. Se armoton väsymys ja hermojen kiristys on niin rasittavaa. mulla on välipäivinä taas verikoe, sitten näkee onko se suunnilleen reilassa. :) Tsemppiä siihen sulle, onneks siinä ei ole sit mitään ongelmaa kun lääkitys on kohdallaan. :)
 
Mä olen synnärillä ollut nyt lauantaista asti, meni vedet mutta synnytys ei käynnistynyt. Huomenna vasta käynnistetään :sad001
 
Takaisin
Top