La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
meilläkin maidon määrä vähentynyt ku kiinteitä menee niin paljon. :) pitäis alkaa itekki opettaa poikaa nokkamukille, mut se ku on niin ranttu että tuttipulloistaki kelpaa vaan yks ja tietty ni opettaapa sitä jolleki muulle.

voitteko kuvitella, minä jolle lääkäri sano että sairastan endometrioosia ja mun on vaikea tulla raskaaksi, tein tänään testin ja odotan nyt pikkukakkosta. <3 tuntuu ihan uskomattomalta että näin nopeesti, poika ei oo vielä 8kk.

Paljon Onnea hellu94♡ Tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan! :)

Ihana kuulla, että nyt alkaa muillekin uusia plussauksia tulla. :)

8e8b209e69e5e6cbea8a4be54b3dfe31
Tosiaan mun maha on kokenut tässä muutoksen (kuva eiliseltä). Yli puolenvälin jo tämä raskaus. Rv23+1 tänään. Elias tulee sunnuntaina jo 8kk ikäiseksi.

Mä laitoin hakemukset kelalle kodinhoitotukea varten. Jos nyt ainakin tuonne helmikuun puoleen väliin olisi kotona ja tekisi keikkatyötä miehen vapaapäivinä. Olisi ihan huippua olla kotona ensi kesän yli, mut ei taida olla vara. Toi tuki on aika surkee :D

Mä laitoin kanssa kela-anomuksen aina tuonne 6.8. saakka. En tiedä onko meilläkään varaa olla niin pitkään kotona...

Mäkin hain viime viikolla hoitorahaa ja hoitolisää. Saa nähdä tekevätkö mulle mitään päätöstä, kun pyysivät lisäselvityksiä mahdollisesta lomarahasta, jonka tulen saamaan ensi heinäkuussa. Soittelin sinne Kelaan ja sanoivat ettei sitä tarvitse vielä toimittaa vasta sitten, kun se raha on maksettu. Olen hakenut elokuun loppuun asti hoitovapaata. Ei täälläkään ruhtinaallisesti eletä kotihoidontuilla, mutta onneksi saimme vuodeksi lyhennysvapaata isompaan asuntolainaan.

Hoitolisääkin voi ilmeisesti hakea takautuvasti niin en hakenut sitä nyt ku mulle tulee loma-ajan palkkaa ja jos teen keikkaa loppuvuodesta niin en taida hoitolisää saada. Mitä tuolla laskurilla laskin nii en taida muutoinkaan saada juuri ollenkaan sitä hoitolisää.

Paljon onnea plussanneille! Mä kans esikoisen jälkeen aloin pian oottaa toista, hän oli 6 kk sillon :)

Mulla esikoinen oli 3kk kun aloin tätä uutta nyt odottamaan. :):D Ei ehdi välissä lainkaan töihin. :)

Takaisin