.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ei kuulostaa aika kamalalta! ja pöljä ukko! Sanot vaan suoraan että tässä ole hyvä mä lähden nyt ja menet vaikka muutamaksi tunniksi jonnekkin kahville tms
Kiiamaria, mistä löysit turvaistuimen ? Hellu94, meilläkin mies mielellään jättää vauvan mun huomaan ja tekee itse omia hommiaan. Olen kyllä välillä nakittanut miehen herämään aamulla vahtimaan vauvaa, kun haluan päästä vessaan tai nukkumaan. Nyt kävin yhtenä aamuna yksin lenkillä ekan kerran puoleen vuoteen. Jaksamisia Hellu !Tilasin äsken pojalle turvaistuimen 0-18kg. Oli nyt niin hyvässä tarjouksessa, että pakko se oli. Voi ottaa vaikka heti käyttöön kun saapuu. :) Säästöä 160e! :)
Kiiamaria, mistä löysit turvaistuimen ? Hellu94, meilläkin mies mielellään jättää vauvan mun huomaan ja tekee itse omia hommiaan. Olen kyllä välillä nakittanut miehen herämään aamulla vahtimaan vauvaa, kun haluan päästä vessaan tai nukkumaan. Nyt kävin yhtenä aamuna yksin lenkillä ekan kerran puoleen vuoteen. Jaksamisia Hellu !