La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä mennään joskus 19-20 välillä nukkumaan iltaisin ja herätään 5-6 välillä. Joskus poika saattaa herätä jo 3-4 aikaan. Siilloin juodaan maito ja mennään takaisin nukkumaan. Jos herätään 5-6 välillä olen antanut aamupuuron maidon jälkeen. Nyt olen yrittänyt antaa pojalle myös iltapuuron, jotta jaksaisi nukkua pidempään. Poika menee yleensä 9-10 välillä aamupäivällä päiväunille.

Heips! Tulin vain kertomaan, että kiitos menneestä vuodesta kaikille. Olen aktiivisesti lueskellut ja vähemmän aktiivisesti itse kirjoitellut. Ihania ihmisä täällä on ollut ja vertaistuki oli korvaamaton ainakin odotusaikana. Nyt täällä on niin hiljaista, etten viitsi enää käydä seurailemassa ja salaiseen ryhmään en enää kehtaa hakeutua, eikä taida aktiivisuuskaan riittää. Mukavaa kesän jatkoa kaikille mussukoidenne kanssa! :)

No joh ompa sääli että tää foorumi hiljalleen kuihtuu pois :/ myös salainen puoli on hiljentynyt aika merkittävästi! Harmi

Ihan hyvin voi tulla salaiselle puolelle perästäkin! Se on huomattavasti aktiivisempi kuin mitä tämä julkinen vaikka onkin hiljentynyt. Tervetuloa!
Mutta hyvää kesää jos ei muuta :)

Joo salaiselle vaan :) siellä koitetaan höpötellä kunhan pikkutyypeiltä keretään! Toki odotusvaiheessa oli kyllä huomattavasti enemmän aikaa foorumille :D mutta jos et salaiselle eksy, niin ihania hetkiä teille myös <3

Joo eikä tarvii pelätä että kytättäisiin kuinka paljon kukakin on äänessä, musta on vaan ihana kuulla myös tyypeistä jotka eivät ehdi kirjoittelemaan niin aktiivisesti. :)

Mul on mennyt vähän valtavirrasta poikkeavasti tää foorumilla aktiivisuus, kun oon nykyään paljon aktiivisempi kuin raskausaikoina, vaikka teoriassa aikaa onkin vähemmän. Liittyy varmaan siihen, että olen niin täysin hurahtanut "vauvailuun" sitten kun päästiin itse asiaan enkä ole aktiivinen face-ryhmissä (en tykkää kirjoitella omalla nimelläni). No, parempi täällä, hyvässä, asiallisessa ja kannustavassa seurassa kuin googlettelemassa kaikkea höpöä vauva.fi -palstoilta ym. :D :D Se on harrastus, jote en suosittele. ;) Sen sijaan en ennen osannut kuvitellakaan, että kuitenkin on myös vauvapalstoja, joilla on niin hyvä ilmapiiri kuin täällä on ollut.

Muokattu viimeksi:
Mulla ei raskausaikana taas ollut oikein aikaa olla täällä, oli niin paljon töitä ja iltaisin olin niin väsynyt, ettei silloinkaan enää jaksanut kirjoittaa mitään :D Nyt sit onkin enemmän aikaa, parasta aikaa istutaan pojan kanssa terassilla, poika tossa tuhoaa samalla mun fit-lehteä :D

Ja täällähän ois nyt sitten pikku miehelle tulossa leikkikaverikin♡ Tein viikko sitten positiivisen raskaustestin ja LA ois nyt sitten 26.3.2017 :) Vielä kun pääsisi ultraan jossain vaiheessa varmistamaan, että masussa joku asukki on.. :)

Olikohan edelliseen viestiini eksynyt epähuomiossa joku väärä sävy? Se on aina netissä mahdollista kun ei kasvotusten jutella, nöyrimmät pahoittelut! Aidosti olen vain hyvin iloinen tästä vertaistuesta, se on ollut mulle todella arvokasta kun mulla ei juuri "lapsellisia" kavereita ole enkä muissa ryhmissäkään siis pyöri. Joten kiitos! :)

Onnea jnnajsmine! Mullakin on pientä vauvakuumetta, mutta pitäisi käytännön syistä maltaa odotella jokunen vuosi.

Kiitoksia! :)
Kiiamaria Hiukan on aika mennyt nopeaa, juurihan sä plussasit!:happy: Mulle laitettiin taas lähete taysiin äippäpolille ja tässä nyt oottelen, josko jo tällä viikolla tulisi kirje ja aika postissa :) Pääsen siellä sitten luultavasti taas ultraan.

Ilona, joku varmaan vaan arvosteli ton vahingossa väärin:joyful: Tai eipä tossa viestissä mun mielestä ainakaan mitään väärää ollut :)

Joo se olin minä anteeksi Ilona88! Kännykällä kun selaan painan helposti väärin piti laittaa samaa mieltä nappia ja tuo toinen on suoraan sen alla joten ihan vaan huti paino :)

Onnea Jnnajasmine plussasta ! Itselläkin tunteet heittelee välillä itkee kaikkea mahdollista ja välillä kiukuttaa. Huomaa lähestyvä kuukautisten alkamispäivän. Sitä kaipaa itsekin raskausaikaa, kun ei tarvinnut kärsiä kuukautisista ja eikä niihin liittyvistä mielialan vaihteluista. Mullekin tämä on melkein ainoa paikka, josta saa vertaistukea. En livenä tunne samanikäisten vauvojen äitejä. Omat ystävät on työelämässä ja heitä kerkee niin harvoin tapaamaan.

Jnnajsmine paljon onnea! :)
Ja onhan tässä jonkun verran tosiaan vielä porukkaa paikalla. Kaikki vaan salaisellekin puolelle ja osallistuu sitten senverran mitä kerkeää, varmaan kaikki voi helposti samaistua ("sattuneesta syystä" :D) jos ei aina kuulu mitään ja se on ok :), kiva kuulla kuulumisia harvakseltaankin :).

Mulla myös kävi niin, että raskausaikana en ollut niin aktiivinen kuin nyt. Oli sen verta helppo raskaus+työt+samanaikaiset opinnot+järjetön väsymys välillä, että paljon meni ohi silloin foorumista. Nyt taas tää sovellus puhelimessa on aika kätevä, voi tytön päikkäreiden aikaan katsoa viestit :).

Takaisin