Meilläki isän syötön jälkeen sotkua piisaa :D itellä on aina paperia ja kosteuspyyhkeitä vieressä ja siivoan tyttöä pitkin syöttöä. Bataatti sotki meillä vaaleita vaatteita mutta onneks lähti tahranpoistoaineella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon pistäny aurinkoon kuivamaan porkkanatahraiset vaatteet niin on aurinko polttanu pois tahrat, toinen minkä oon todennu tehokkaaksi on swipen 30/60 aine, toki mää oon saanu myös vanishilla pois tahrat kun oon liottanu tunnin ennen koneeseen laittoa.Heeei, olisko jollain kikkakolmonen takataskussa kuinka porkkanatahrat saa vaatteista pois? Ainoa tahraaja johon olen törmännyt ettei sappisaippuakaan auta. Tänään hankasin sappisaippualla, vanishilla ja vielä jollain kolmannella tahranpoistolla eikä silti lähde :O
Nutrilonin omneo tai comfort jauheita käytetään.Maajo, minkä merkkistä korviketta sulla on käytössä ?
Juu sekoitetaan veteen. Mä teen niin että keitän vedenkeittimellä veden ja jäähdytän koko kannullisen ja lämmitän sit maidontekovaiheessa mikrossa veden sopivaksi, jotkuhan tekee niin että sekoittaa isomman satsin jauhetta kylmään veteen ja siitä sitten lämmittelevät sopivan annoksen mikrossa. Suomessahan on todella puhdas hanavesi...Nutrilon on siis jauhe ? Sekoitetaanko se veteen ? Mä en ole tutustunut muihin korvikkeisiin kuin Nanniin ja Tuutiin. Meiän poika puklaa aika paljon välillä. En tiedä johtuuko se korvikkeesta vai mistä ?