Sinnna poika oli vähän ihmeissään hallissa olevasta pauhusta muttei vaikuttanut mitenkään pelokkaalta. Vettäkään ei pelästynyt muttei kyllä siitä mitenkään innostunutkaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kylvyssä pistetään korvat veden alle, ihan vaan siksi että kun siellä oli vaikkua että se sulais lämpimän veden avulla pois ja korvat pääsee tuulettumaan kun ei oo vaikut tiellä.Liotitte korvia vedessä, miten se auttaa? Minulla oli vauvana krooninen korvatulehdus (parhaillaan vähän vajaa 10 ab kuuria putkeen.) ja myöhemmin lapsuudessa myös, jolloin lopulta puhkottiin jnejne. Ja pahin mitä saatoin tehdä oli sukeltaa uima-altaassa; seuraavan 12 tunnin aikana oli takuuvarma korvatulehdus. Lääkärissä sanottiin, ettei korvaan saa missään nimessä mennä vettä. Jouduin niitä silikonitulppia pitämään jos olin uimassa. Ja siis minulle tuli uinnin jälkeen monta kertaa korvatulehdus kun en pitänyt noita...
Minä kyllä vieisin, varsinkin jos yöt on risasia ja lapsi imee tissiä/pulloa huonosti eli pääästää jatkuvasti irti.Pitäsköhän munki viedä tuo lapsi lääkäriin tuon sairastelun takia? Jos vaikka oliskin korvatulehdus. Soitin kyllä eilen illalla päivystykseen että tuunko käymään ku on niin pieni lapsi ja niin kipee mut sanoi että tuu ens viikolla jos ei ala paranee kuitenki torstai yönä jo alkoi tuo ja on niin limanen ja vointikin on heikko