Meillä on maanantaina painokontrolli, kun poika painoi 6vko neuvolassa 4710g, 57,5cm pitkä. Oli kuitenkin 1kk neuvolassa 4335g, niin painoa oli tullut turhan vähän.
Aloitin sitten syöttämään kaveria pullolla, mitä kyllä olin jo miettinyt aikasemminkin, kun mulla rinnat suihkuaa hirveesti ja kaveri on kärsinyt ilmavaivoista. Siitähän kaveri vasta innostukin! :D Koskaan ennen poika ei oo oikeestaan edes pyytänyt ruokaa, minkä takia en oo edes tajunnut, ettei se saa tarpeeksi (tai siis täyttää mahan ilmeisesti ilmalla kun joutuu hotkiin), ja nykyään tuleekin sitten kamalat raivarit, jos on vähänkin nälkä :D Ja viime viikon kaveri sit selkeesti tankkasi, että sai kurottua painoa kiinni :)
Positiivista on se, ettei poju alkanut kuitenkaan vierastaan rintaa. Toki mulla rinnoista tulee jopa selkeesti nopeammin/helpommin maitoa kuin pullosta. Ilmavaivat vähentynyt myös huomattavasti :)
Enää mulla ei kuitenkaan oo oma tuotanto riittänyt, vaan oli annettava tällä viikolla jo korviketta. Saa sitä nyt purkin päivässä. Kaveri nukkuu nykyään yöunia tyyliin 12h ja syö kerran, niin maidontuotanto kyllä on hiipunut sen takia. Aamupäivällä sitten tankkaa tunnin välein, jolloin tissit ei ehdi täyttymään niin lyhyessä ajassa.