La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä poika nukkuu usein kainalos saman peiton alla. Mut kyllä poika nukkuu myös omassa sängyssä välillä.. :)

Meillä nukkuu yöt samassa huoneessa, mutta omassa sängyssä. Ei edes nukahda oikein viereen, kun olen joskus yrittänyt hellyydenkipeyksissäni nukuttaa kainaloon :D Suurinpiirtein unet menee niin että, illalla unille 21-23, eka syönti klo 01-02 ja toinen klo 05. Sitten heräilee klo 8 ja muutamat torkut amupäivällä ja puoliltapäivin sitten pari tuntia unta ja illalla muutamat torkut. Mulle ihan sopiva rytmi tällainen.

Oli se joo onneks vaan "yhen yön juttu" eilen nukku 6-10 vaunuissa pienen lenkin jälkeen ja sit heräs, söi, käytiin pikakylvyssä koska tyttö oli niin seurustelevainen ni aattelin että nyt on hyvä hetki pestä kaikki välit puhtaaks. Ollaan otettu kaks kylpyankkaa mukaan, tyttö tykkää niitä kattella, minähän niillä leikin vielä :D nukahti tosi nätisti puol 12 ite sänkyyn pienen keinuttelun jälkeen. Onnistuin siirtää hänet sänkyyn just siinä vaiheessa että ei ollu ihan nukahtanu vielä :) Siellä se tuhisee vieläki unta palloon, isin ja mamman pieni omenaposkinen kullannuppu :p

Onko teistä kukaan jo sänkyhommia kokeillu? Mä en tiiä uskaltaisko vielä..

Me ollaan oltu aktiivisia heti kolme-neljä viikkoa synnytyksestä kun jälkivuoto loppui :) oon täss jo kuukauden syönyt pillereitä kun kävi pieni vahinko...

Pari viikkoa synnytyksen jälkeen touhuttiin...

Vitsi kun on vähän väsyny, remppa miehet tulee vaihtaa meille ovia tänne kämppää niin ei voi nukkua enään vaan joutuu pankaa kimpsut ja kampsut ja lähdetään klaukkalaa miehen enon luokse.

Meillä nukutaan kaikki samassa sängyssä, vauva mun ja seinän välissä oman peiton alla. Perhepeti tosin ei lunastanut mun alkuperäistä ajatusta siitä, että tekisi yösyötöistä ihanan helppoja, sillä kyljellään imettäminen ei tuntunut sujuvalta kuin aivan alussa sairaalassa ja heräsin aina ihan täysin kun vääntäydyin ylös virittelemään tyynyjä ja imettämään ja lopuksi vauva täytyi kumminkin siirtää takas omalle paikalleen ja saattoi herätä siinä ensin nukahdettuaan tissille jne. Melkein sama asia olisi ollut mennä sängyn kanssa. Sittenhän ne yösyötöt loppuivatkin kokonaan jokunen viikko sitten, eli sinänsä ei ole kyllä valittamista. :D Toisaalta sitten taas en ole keksinyt tarpeeksi syitä siirtää omaan sänkyynkään nukkumaan varsinkin kun nukutus vieressä maaten ja silitellen on helpompaa iltaisin unihiekat silmissä kuin nukuttaa sänkyyn. Nukuttamisessa näinkin voi meillä helposti mennä tuntikausia. Ja saatiinpahan aikaiseksi hankittua uusi hieno ja leveä uusi sänky, vanha olikin vähän elämää nähnyt...

Vauva tänään 10 viikkoa ja kahdesti on yritetty sänkypuuhia siinä kuitenkaan onnistumatta. Sattuu ihan liikaa eikä nyt ole enää tehnyt mieli edes yrittää...

Meilläkin meni petipuuhiin kaksi viikkoa ja lähinnä siksi kun odoteltiin vuotojen lakkaavan. Luulin ettei tee edes mieli kun lapsi syntyy, mutta ei se mennytkään niin. Lähinnä kaipas seksin tuomaa läheisyyttä ja sitä "meidän omaa juttua", kun oli yhen äki perheessä kolmas jäsen.

Mä kans oikein odotin sitä kun iso maha ei oo enään edessä ja mieskään ei pelännyt satuttavansa mua tai vauvaa kun se tuhisi pinnasängyssä :) +kun jouduttiin niin paljon olemaan selibaatissa raskaus aikana!

Meillä poju nukkuu omassa sängyssä, mutta aamuisin saatan ottaa viereen nukkuun, kun vielä ite haluaisin tunnin-pari saada unta :)

Me testattiin petihommia tasan kuukausi synnytyksen jälkeen. Aikasemmin en ite uskaltanut kokeilla eppariarven takia. Yllättävän hyvin meni kyllä ja on touhuiltu sen jälkeenkin :)

Meillä meni kolme viikkoa synnytyksestä..ja sattu kyllä aika pahasti. Tai hiersi kun oli niin kuivaa. Nyt pari kertaa sen jälkeen ollut ja alkaa olla ihan mukavaa :) oli kyllä pikaisin aloitus kun esikoisen jälkeen meni 4kk ja toisen jälkeen 6kk :D

Meillä puuhasteltiin seitsemän viikon kohdalla. Oli tarkoitus jo vähän aiemmin, mutta viivästyi teknisten ongelmien vuoksi eli piti etsiä lateksittomia kortsuja ensin jne :D

Meillä poika nukkuu vauvanpesässä mun ja miehen välissä. Vauvanpesä on toiminut hyvin nukkumapaikkana. Täällä ei ole vielä uskallettu harrastaa seksiä sektion jälkeen. Ei kyllä ole kauheasti tilaisuuksiakaan. Meiän poika saa Tuutia äidinmaidonkorvikkeena ja pulauttelee välillä.

Tänään olis niinku anopin synttärit ja pitäis esikoisen kanssa askarrella jotain virvon varvon vitsoja :dead: jaksaa jaksaa taas viiden tunnin yöunilla! Kohta mun on varmaan pakko hankkia jotkut lääkkeet tähän uni ongelmaan :sour:

Meillä poju nukkuu omassa sängyssä yöt. Ensin kapaloin sen peittoon ja sitten keinutuolissa kiikutaan niin kauan että nukahtaa ja siitä hissuksii omaan sänkyyn. :)
Meijän isi osti pojalle eilen itkuhälyttimen kun poika nukkuu paremmin ulkona päikkärit kun sisällä. Eikä sitte tarvii pitää parvekkeen ovea auki sitä 4 tuntia minkä se yleensä nukkuu. :D

Mä en tiiä mitä teen ton pojun yö nukkumisen kaa.. Alussa nukku omassa sängyssä yöt ja sänkyyn tuli vaan syötön ajaks. Nyt nukkuu vaan ekan pätkän omassa sängyssä ja lopun yötä vieressä.. Jos yrittää syötön jälkee siirtää takas sänkyynsä, nii piristyy vaan! Nyt olis hyvät neuvot kalliit että mamma sais yöt nukuttuu kunnolla..!

Takaisin