Mun edellinen poika oli just tommonen nukkuja ekat 4kk, kerkesin kyllä joka kaapin koluta, nukkua univelat ja imuroida joka päivä ja kuntoillakin kunnolla. Nyt haaveilen tuosta kaikesta..
Meillä oli eilen kastajaiset, hyvin meni vaikka mun vasen poskiontelo huusi/huutaa hoosiannaa!!
Vääntämisen jälkeen saatiin nimikin lapselle valittua eli Elias Heikki Eemil.
Oli tuo mekossa hilluminen niin traumatisoiva kokemus että on eilis illasta kitissyt masua, ei ole tullut kuin 3 pikkukakkaa. Yleensä 3-4 isot, plus pierut päälle! Eli nukuin viime yön mekanismi tuolissa torkkuen vauva mahan päällä ja päivällä tunnin päikät, kun sain Eliaksen rauhottumaan ja mies lähti junnun kaa ulos!
Nyt alkaa olla aika kuollut olo- nostan hattua niille, jotka jaksaa tätä vuosia!
Just ajattelin, että tämä on mun kolmas vauva. Ja tämä oli toinen yö, jonka oon joutunut näin nukkumaan. Juhlista vielä sen verran,että se
Meidän pappi oli ihan pimee, se on oikeesti opettaja! Järkkyjä saarnoja, oudolla nuotilla puhu ja ei osannut edes uskontunnustusta eikä isä meidän rukousta! Ei silleen päässyt herkistymään, kun kaikki meni pokan pitämiseen. :D
Vei kummikirjatkin mennessään! :)
Mutta muutoin oli kivat juhlat, Elias ei itkenyt kertaakaan! :)