Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Painele myös ennen imetystä paineet rinnoista pois. Se vähentää vatsanväänteitä ja vauva pysyy maidon tahdissa :)Kylläpäs täällä on hiljasta :)
Mulla on pien ongelma, oon googlannu ja yrittäny ettiä jotain infoa mutta kaikki on vähä ristiriitasia, mut jos täältä sais vähä apua.
Eli siis tyttö on nyt 3 viikkoa vanha ja sillä on vähä vatsa ongelmia, jumpataan ja röyhtäytetään aina ruokailun jälkeen. Joka kerta ei tuu röyhtyä kumminkaan. Pieruja tulee mutta silti tyttö vääntelee mahaa ja vääntää itkua. Ei paljon kummiskaan. Välillä on ongelmia rinnalle rauhottuminen ja sit mulla tulee kans aika paljon maitoa niin että tuntuu ettei tyttö pysy vauhdissa ja silloin sitä ilmaa menee mahaan ja tyttö raivostuu. Välillä musta tuntuu myös että tyttö on liian väsyny ruokailemaan mutta haluaa silti olla rinnalla ja sitte en tiiä mitä tehä ku hän imee ja raivoaa samaan aikaan :/ Mutta siis kysymys että auttaako mun itse syödyt maitohappobakteerit myös tähän ongelmaan vai suositellaanko antamaan vauvalle erikseen?
Oli sen verran sekavaa tekstiä, mutta ehkä saatte selvää :D