Tyttö on tänään kuukauden, enkä oo vielä ees miettinyt koko kastejuhlaa saatika päivää. :D Oottelen, että tää alkukaaos tästä vähän tasoittuu ja kokonaisstressi sitä kautta vähenee, kun nuo nimiäiset ovat itelleni lähinnä vaan yksi lisästressaamisen aihe.
Meillä on ihan hirveästi noita summassa tuttavilta saatuja, valikoimattomia vaatteita. Vain muutamia olen ostanut itse. Lähinnä ajattelen käytännöllisyyttä pukiessani, ja nyt sitä vasta todella tajuaa mistä vaatteista tykkää ja mitkä jäävät lipastoon pölyä keräämään. Ensinnäkin kietaisubodyt ovat ihan ylivoimaisia, ei muita oikein tule käytettyä. Tai semmoiset todella joustavasta, pehmeästä kankaasta tehdyt venekaulusbodyt - hitto kun mulla on vaan yksi semmoinen nykyistä kokoa (käytössä nyt 56), niin mukava pukea ja varmasti myös mukava vauvan päällä. Housuista sopivan napakan vyötärökaistaleen omaavat kärjelliset puolipotkarit ovat suosikkini näppäryydessään, en oo oikein ymmärtänyt mitä lisäarvoa nuo tavallisten potkareiden henkselit tuovat. Harmi että niitäkin on vaan muutama. Sukkien kanssa mulla menee vaan hermot. Yökkäreissä tykkään enemmän vetoketjullisista.
Muutama ulkoiseen habitukseen liittyvä pieni lempparijuttu mulla kyllä pukemisessa on. Suosikkini on neonvaaleanpunainen-harmaa -yhdistelmä, ja raidoista tykkään myös. :)