Kata88, näin minäkin olen asian ajatellut että verensokereista se ajoittainen huonovointisuus imettäessä johtuu niinpä olen koittanut syödä nyt raskaana olessa erityisen säännöllisesti.
Rsn, minä myös imetän ja olen raskaana nyt viikolla 6+1, tyttö tulee pian 11kk, imetys ajoittuu enää lähinnä yö ja päiväuniaikaan.
Mulla on ollu nyt jonkinlaista menkkatyylistä jomottelua munasarjojen kohdalla, kun valittelin asiaa miehelle niin sanoi että samaa olin valitellut myös edellisen raskauden alussa ja vähän myöhemminkin aina välillä, hyvinpä tuo muistaa :D
Mä oon muuten menossa huomenna kampaajalle ja ajatus oli värjätä hiuksia, eipä käyny edes mielessä etten vois raskaana ollessa värjätä ennen kuin luin tätä viestiketjua...oon kyllä värjäillyt 2 edellisessäkin raskaudessa, en useasti mutta pari kertaa ainakin enkä oo huomannu lapsissa mitään kummallista
.... ja toisaalta luulis hiustenvärjäyskiellon olevan neuvolan yleisissä ohjeissa jos siitä jotain vaaraa olisi. Entä sitten ihovoiteet, shamppoot, saippuat, tiskiaineet, hajuvedet ym...