La tammikuu 2016

Täällä jännitetään, koska alkaa kunnon pahoinvointi. Kaikilla sisaruksilla se on ollut aivan järkyttävää.. mulla on nyt rv 5+4, hyvin voi siis alkaa milloin tahansa. en kyllä kaipais kun sitten tätä raskautta ei paljon salassa pidetä. :D vielä ei oo ollu ku pientä etomista, mut sen kans kyllä pärjää. tsemppiä teille muille pahoinvoiville.:) mulla eka neuvola 21.5. Pikkusen jännittää miten tää kaikki oikeen menee, jotenkin kun ei vieläkään usko todeksi sitä että pienoinen kasvaa mahassa.
 
Meillä taas miehen isä odotti kovasti tulevansa papaksi, mutta äitinsä sen sijaan ei olisi millään tahtonut tulla mummoksi. Vaan kuinkas kävikään kun neiti syntyi :wink Mummo hullaantui ostelemaan mekkoja ja kaikkea pinkkiä :D Kasvun paikkoja nämä tällaiset suvun jatkumot. Toivotaan, että menee kaikki hyvin!
 
Jaaha, kai se täytyy tännekin uskaltaa, vaikka pelkäänkin että varmasti menee kesken kun liikaa intoilen. Lyhyesti: minä 30, mies 32, plussa 28.4., nyt rv 5+1 ja LA 3.-4.1. Ihan varma en tuosta lasketusta ole, kun pillereiden jälkeen ehti tulla vain yhdet luomumenkat ennen plussaa. Viime viikolla siis sain ensin aamupissistä haalean viivan (4+2) ja samana iltana muutaman tunnin pidätyksellä cb digiin raskaana 1-2. Ylihuomenna eli keskiviikkona aion tehdä vielä varmistusdigin, kun yksi vielä kaapissa on käyttämättömänä, ja jos viikot ovat nousussa niin soittelen neuvolaan.

Neuvola-ajan varaaminen on tehty kyllä yllättävän hankalaksi, kun ainakin täällä meillä soittoaika on päivittäin tunnin verran keskellä päivää, ja itse teen sellaista työtä että harvemmin tuohon aikaan on mahdollisuutta irrottautua töistä ja löytää rauhallista paikkaa puhelinsoitolle.

Alkuraskauden ultraan en ole menossa, jännittelen jollakin ihmeellä sinne n. rv 12 asti :D

Muoks. Raskausoireet ovat toistaiseksi olleet tosi vähäiset. Väsymys on ainoa selkeä oire; tuntuu että päivä päivältä väsyttää enemmän. Pahoinvointia ei ole, närästystä ihan aavistuksen vain, rinnoissa ei mitään tuntemuksia (paitsi nänneihin ilmestyi sellaisia "nystyröitä" pari päivää ennen plussaa). Alavatsassa kipuilua välillä, lähinnä vihlontaa (venymiskipuja?) ja painon tunnetta. Ei kramppeja tai muutakaan hälyttävää.
 
Muokattu viimeksi:
Tervetuloa terkku ja kiva saada sut tänne puolelle :) mulla ollut samanlaisia oireita kuin sullakin. Aika paljon menkkakipua muistuttanut, ehkä astetta vahvempaa. Inhottava tunne mutta onneks ei kestä kauaa :)
 
Heippa vaan kaikki! Suunnittelin etten heti alussa kirjottele tänne, kun itelläki takana keskenmeno alkuvuojesta. Mutta kiva päästä alusta asti mukaan, KUN tämähän menee nyt hyvin, eiks niin:P

LA on siis 6.1. tienoilla ja toinen lapsi tulossa:) Yllättävänki rauhallinen oon suurimman osan ajasta vielä.
Neuvolaan aattelin soitella mahollisesti ens viikolla. Ultraa aattelin ootella sinne 12vkon paikkeille.
 
Minä liityn kans varovaisesti mukaan. Plussasin vappuna ja tuli vähän yllärinä. Vähän yli vuosi yritystä ja kaks keskenmenoa takana, luovuttu jo koko lapsiasiasta, niin kaks viivaa napsahti testiin :D Tän kans sit meen loppuun asti ja kaikki menee hyvin. Tai niin mä ainakin haluan uskoa :)
Niin ja LA olis 7.1. saattaa siirtyä vielä vähän eteenpäin, mutta mennään nyt tuolla siihen asti että pääsee ultraan. :)
Sain onneksi neuvolasta ajan alkuraskauden ultraan, sitäkin pitäis jaksaa odottaa vielä pari viikkoa! :)
 
Onnea mimi. ja muutkin plussanneet! Itse tein tänään vahvistavan plussan :) Toissa päivänä oli erittäin hento haamuviiva ja tänään oli paljon vahvempi viiva :D Näillä näkymin la 10-12.1 riippuen laskurista :) Esikoinen täyttää kesällä 2wee ja hän syntyi rv. 37+4. Toivon kovasti että tämä malttaisi olla tammikuuhun asti masussa :D
 
Heips.... Mie tein positiivisen testin vappuna ja näillä näkymin LA olisi 1.1.2016. Olen 29 ja kaksi poikaa ennestään. Vanhempi on 4 ja nuorempi 2 1/2. Aluks kans aattelin et en heti tänne viel kirjoittelis mut en malttanut olla kirjoittamatta :D
 
Onnea kaikille uusille plussanneille! ❤ Meitähän alkaa olla jo hyvä määrä. :)
 
Hei kiva kolme uutta! :) oikein paljon tervetuloa! :) ❤

Mistä päin te kaikki muuten olette? :)
 
Onnea teille uusille plussanneille! :)
täällä ollaan Jyväskylän kupeesta. :) ja tosiaan mikä on joskus jääny kertomatta ja joku haluaa tietää : mun mies on 22 ja minä 20.
 
Taisi lauantaina alkanut paha olo olla vatsatautia. Minä ja mies ollaan nyt pari päivää pois töistä, kun ei mahan pulputus millään lopu. Mies voi ottaa imodiumia, minä en... Huvittavinta tässä on se, että raskauspahoinvointi sekoittuu aika hyvin tähän. Aamulla kun herää, pitäisi syödä jotain ettei paha olo iske, mutta vatsataudin takia mikään ei maistu... Jep jep! Pakolla täytyy jotain syödä ja siltikin tulee paha olla. Kestää kestää!!!!
 
Mä laittelin tonne uuden viestiketjun mihin keräilen kaikkien laskettuja aikoja synnytyssairaaloineen, joidenkin lisäsin jo, kun oli kirjoitettu :)

Muutamilta siis jäi la puuttumaan ja suurelta osalta sairaalat :)
 
Takaisin
Top