Huomenta! No ei vaan, otettiin tytön kans taas päikkärit. Voisin vaan nukkua :D
Tervetuloa uusille! :)
Mä nukun mahallani vielä kun voi, sitä tulee meinaan ikävä kun alkaa maha kasvaa kunnolla :)
Täällä on kans ongelmia vaatetuksen kans. Tai no lähinnä paitojen kanssa, parit äitiysfarkut multa löytyy jo ja yhdet äitiysshortsit. Oli pakko joskus ostaa kun löysi alesta
Mutta toi turvonneen mahan jemmaaminen onkin sit toinen juttu. Olis edes kunnon vauvamaha, niin ei tarttis piilotella, muttaku näyttää just siltä että oot syöny pari pullaa liikaa :D Yks tuttu multa kyllä toissapäivänä kysyi että oonko laihtunu..
Onko teille kellekkään tullu repäisykipuja? Välillä kun aivastaa tai nousee nopeesti, niin mulla repäsee mahasta ilmeisesti ihan normaalia?
Mimi, just eilen illalla nukkumaan mennessä sattui tosi kipeästi kun vaihdoin asentoa vähän turhan äkkiä. Mietin että voisko tuo tämän aamun ruskea vuotokin johtua siitä. Ja siis mun käsityksen mukaan nuo repäisykivut on ihan normaaleja.
Mä nukun paljon mahallani ja olen nukkunut loppuraskaudestakin mahallaan..vähän ollut toinen jalka siinä vieressä koukussa,et kaikki paino ei oo mahalla..
Mulla tulee sellaisia kipuja, kun nousen vaikka istumasta seisomaan. Varsinkin jos oon lattialla istunu. Ei uskalla enää äkkiliikkeitä tehdä.
En oo viä ihan satavarma mut tarkistin tos töitten jäljee aamutestin uudellee ku taisin olla vähä hätänen sen kanssa.. Rupesin tos vaa miettii et nii juu.. Täytys muutama minuutti odottaa tulosta.. Nooh.. Jos en ny iha vääräs oo ni haamuviivalt näyttäis :D
Mitäs mieltä muut on? Aattelin kyl pari päivää viel testail.. Laskelmie mukaa maanantaina pitäis alkaa menkat, jos alkaa..
Eikö se ole vain hyvä että mahatuntemuksia on molemminpuolin vatsaa. Kun eikös se oo yks kohdunulkoisen oire jos kipuja/tuntemuksia vain toisella puolella? En oo ainakaan kuullut että molemminpuolinen mahanippailu enteilisi kaksosia :D
Täällä kans repäisykipuja.. eilenkin kun aivastin enkä ehtinyt vetää jalkoja koukkuun (auttaa!) niin mua sattu niin paljon että huusin kivusta. Onneksi olin kotona :D mies ihan paniikissa että mikä hätänä.
Katjusk4, mulla oli samanlainen, itseasiassa vielä haaleampi viiva, pikkuhiljaa se siitä tummeni :)
Meni melkein viikko että oli yhtä tumma kun se kontrolliviiva :)
Davidin testi oli minulla :)
Öh.. Itseasiassa ne kaikki 17kpl...
Sit tein vielä RFSU merkkisen ja pakko kai se oli uskoa että plussa se on!