La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään lenkillä otin pari pätkää hölkkää niin alkoi aika ilkeesti pistämään vasemmalle puolelle, kotiin ja suihkuun niin meni jo ohi. Tuskin mitään kun ei vertakaan tullut?

Mites muut täällä liikkuu?

Huhh, käytiin miehen kanssa kaverin luona satakunnassa ja voin kertoa ettei ollu kivat 3h+3h istua autossa. Pientä matkapahoinvointia havaittavissa, varsinkin kun ei oltu syöty kunnolla ennen lähtöä.
Mutta oli kyllä mukava käydä, lähdettiin ihan kahdestaan ja jätettiin esikoinen mummulaan hoitoon :)

Tuntuu että rinnat olis vähän aremmat kun ennen ja se jatkuva nälkäkin alkaa taas vaivata. :D

Miur, mulla kans säikäytti kun liikunnan yhteydessä tänään tuli ekat kunnon vihlonnat alamahaan. Pötköttelemällä meni ohi, mutta oon vieläki ihan valmiustilassa säntäämään vessaan että tuleeko verta. Mutta liikunnanhan ei pitäisi olla vahingoksi...

Minen liiku nyt kauheesti mitenkään tän pahoinvointini kanssa. Ahdistava olo! Hyötyliikuntaa toistaiseksi. Viime vkl kävin seinäkiipeilemässä. Siitä ei tullu mahaan mitään tuntemuksia.

minä oon kaveriporukalla loppuviikon reissussa ja yritän kovasti peitellä raskautta... pahaa tekee koko ajan ja toivon sydämen pohjasta että kukaan ei huomaa. :')

Hittolainen, kun herään nykyään aamuisin tuntikausia ennen kun herätyskello soi :) 7.00 ois tänäänkin herätys, mutta minäpä nousin ihan virkeänä 5.00. Tylsää!

Mulla ei oo tullu liikunnasta mitään erityisiä tuntemuksia, mutta kun nousen nopeasti seisomaan alavatsaa nipistää molemmin puolin ja huippaa. Tuo menee kyllä nopeasti ohi, joten en ole siitä huolissani. Miur ja Minttusuklaa: Luulen, että nuo teidän vatsan kipuilut liikunnan yhteydessä johtuvat siitä, että paikat venyy ja vanuu ja valmistautuu vauvan kasvuun, ja siksi kipeytyvät helposti :)

Lähdenpä nyt tuonne ihanaan raikkaaseen aamuun koiruuden kanssa. Aurinkoista päivää!

Ainiin, täällä asustellaan Pääkaupunkiseudulla.

Työreissusta palailin toissailtana ja eilinen menikin sitten kokonaan pötkötellessä.. Ihan kaamea väsymyso_O
Öklöttääkin koko ajan ja jos ei syö kunnolla niin jo oksua pukkaa.
Voihan :wtf: Tänään 6+6. Puuuuh......
Ai niin ja myö ollaan Loviisasta.

Huomenta! Onkos täällä muita mahallaan nukkujia? Ootteko joutunu vielä vaihtaan nukkumisasentoa? Mie en meinannut saada illalla unta, kun alavatsa tuntui semmoiselta kovalta möykyltä. Ei varsinaisesti kipeää käynyt, mutta inhottavalta tuntui maata mahallaan. Ja muissa asennoissa taas en osaa nukahtaa. Pitää vissiin sitäki alkaa opetella :D

Nyt on pakko päästää ilmoille pieni valivalipurkaus. Tää pahoinvointi ja kuvotus on noussut potenssiin aiemmasta ja olo on sellanen, ettei tiiä miten päin olis, et ees ministi helpottais. Ihokarvat pystyssä, kun niin kuvottaa ja koko ajan pelkään, et tarvii juosta pöntölle. Esikoinen on ollu koko viikon hoidosta poissa, kun on sairastellut. Tää kombo on tosi hankala jaksaa :( Eilinen oli megakauhee päivä ja tää tuntuu seuraavan sen jalanjäljissä. Koitan keskittyä siihen, minkä arvosta tää on, mut on kyllä niin kovin kamala olla, et minuutitkin kulkee liian hitaasti :( Tämmönen surkupäivä tänään. Viikkoja 6+4.

Toistaiseksi oon liikkunut ihan normaalisti, semmosta kuntopiirityyppistä hikistä kotijumppaa useampi kerta viikkoon ja päivittäin kävelylenkkeilyä koiran kanssa. Kohta vois ruveta sykkeitä vähän seurailemaan ja tarvittaessa menoa hillitsemään, sen verran ottavat nuo jumpat myös pumpun päälle...

Mullakin tiedossa mökkireissu kavereiden kanssa, toivottavasti ei vielä joutuisi paljastamaan ainakaan kaikille. Onneksi porukassa on useampi täysin alkoholiton joten juomattomuuteen mun salailuni onneksi tuskin kaatuu.

Täällä myös sellainen olo, etten vielä hetkeäkään ole nauttinut olotilastani. Etoo, sattuu, ahdistaa. Liikunta on vain haave, koska kävelykin tuntuu vellovalta vatsassa.

Täälläkin paha olo vaan kasvaa. Eilen ei auttanut vaikka söin vähän väliä. Rannekkeet tuntuu vievän osan kuvotuksesta pois, ilman niitä vaan istun pää käsiin nojaten ja hengittelen syvään...
Liikuntaa ei tee mieli harrastaa kun olo on niin kauhee.

Takaisin