La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itse tein 4 joista 1 digitaalinen :happy: nyt jos malttaisi jo olla tekemättä enempää.

Täällä kans repäisykipuja ollut aivastaessa. Oli vielä ikävä flunssa tuossa viime viikonloppuna ni repäs pari kertaa tosi pahasti :arghh: Lisäksi toi paha olo yskäkohtauksen kanssa on toooosi miellyttävä :hungover:

Mä tein viis. Kaks ekaa oli negat, joihin en olojeni ja tuntojeni valossa uskonu ollenkaan. Sit yhestä näytteestä tein viivatikun ja digin perään, kun oli haaleen olonen. Myöhemmin vielä yks vahvistusdigi ja viikot oli noussu :)

:sad001 Onko kellään ollu vuotoja alkuraskaudessa? Mulla tuli just hieman kirkkaanpunaista verta.. Kipuja ei ole ja testi näyttää edelleen plussaa. Tosin testiviiva kontrolliviivaa haaleampi.
Huomenna viikkoja 5+0
apuvvaa !

Varmaan 12testiä :D mulle piti tulla tänään vielä digi, mutta eipä oo näkyny :o tilaan siis digit netistä, koska sieltä saa paljon halvemmalla, kun apteekista. :)

Bambu: Minulla oli edellisessä raskaudessa vuotoja, ja ikävä kyllä raskaus meni kesken. Tosin nuihin vuotoihin liittyi kova kipu. Eikös se ole niin, että alkuraskauden vuodot ovat ihan yleisiä, ja keskenmenoihin liittyy aina myös kipua. Näin ollen niin kauan kun kipuja ei ole, sinulla ei varmastikaan ole syytä huoleen. Toivottavasti vuoto loppuu pian!

Bambu, mulla on ollut vuotoa ja se meni ikävä kyllä kesken. Ei mitään erikoisempia kipujakaan ollut, sellaiset menkkajomotukset lievänä.
Mutta mulla oli se vuoto tosiaan niin runsas, ettei jäänyt epäselväksi kuinka kävi :/
Kokeile soittaa päivystykseen ottaisko ne näytille? Toivottavasti olis ihan harmitonta!
Tuleeko sitä vuotoa paljon?

Mä tein tasan tarkkaan yhden testin ja se oli digitaalinen. Repäisykipuja täälläkin tulee aivastaessa ja äkkiä ylösnoustessa mutta liittynee raskauden tuomiin muutoksiin kehossa kun paikat väljenee.

Bambu: mulla oli junnun alkuraskaudessa niukkaa rusehtavaa vuotoa ja hakeuduin päivystykseen, lääkäri epäili jo keskenmenoa kun ei nähny kuin tyhjän pussin kohdussa, mutta onneksi halus varmistaa ja marssitti mut maanantaina verikokeisiin ja samalla reissulla varasin keskiviikolle neuvolaan ajan jossa sit katottiin se hcg arvo ja se oli korkea ja samalla myös terkka ultras ja niinhän siellä tyyppi oli paikoillaan ja hyvinvoiva ja syke löytyi.

Mäkin oon kuullu tutuilta noista alkuraskauden vuodoista ja on syntyny terveitä lapsia. Ei se aina meinaa sitä pahinta. Onneksi!

Itse tein 3 testiä (mitä oli tähteellä) :) viimeisimmän tein maanantaina ja molemmat viivat olivat yhtä vahvoja :P

Tänään palellut törkeen paljon! Koko ajan saanut olla villavaatteet päällä villapeiton alla. Ja nälkä kasvanut, vaikka yrittänyt vähän hillitä syömistä, että painoa sais hieman pudotettua ennen neuvolakäyntiä ;)
Itsellä tulee toisinaan repäisykipua jos niistää nenää seisaaltaan.
Onko muilla olltu nuhaa tämän raskauden yhteydessä? Itsellä ollut ainakin 2 viikkoa.. Nyt alkaa onneksi helpottamaan eikä nenäkään ole enää tukossa :)

Mimi: Vuotoa tuli sillee ..miten nyt kuvailis.. Keskikokoinen viiru kuukautissiteeseen. Tosiaan ei mitään tuntemuksia mahassa kuitenkaan ja nyt vaikuttaa ettei tule enää..

Mulla on ollu nenä nyt tukossa reilun viikon. Toista lasta odottaessa nenä oli tukossa ihan alusta synnytykseen asti :/ Tosi rasittava vaiva! Toivottavasti tällä kertaa ei dedä ole dukossa koko raskautta :D

Mullakin oli esikoista odottaessa joitakin viikkoja nuha ja nenä tukossa, nii jotenki tää ei osannut yllättää :D Raivostuttavaa vain.. Ja muistaakseni jossain vaiheessa se alkoi uudelleen. Olisikohan "helpotusta" sille että hajuaisti parantunut, niin ei yökkää niille kaikille hajuille, kun dedä dukosha :D :P

Mä oon tehny vaan yhen testin niinku jokases raskaudessa :)

Repäsykipuja on jonku verran ollu. Välil menee ihan kunnolla kramppii, jos eka istunu huonos asennos ja siitä noussu ylös äkkiseltään.

Mulla ei aiemmissa raskauksissa ollu vuotoja. Mut nyt tässä raskaudessa pari päivää ennen ku menkkojen olis pitäny alkaa, tuli kirkkaan punasta vuotoa vähäsen pyyhkiessä. Ja siks silloin luulinkii et menkat tulossa.

Takaisin