La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Päivän sana on täällä edelleen etoo ja jos ei heti näläntunteen tultua pääse syömään niin oksennus lentää. Ja nälkähän on koko ajan... Kun menisi nää 4-5 viikkoa nopeesti... Paljon pahempaa on nyt kuin esikoisen kohdalla. Tai sitten on tulossa enemmän kuin yksi. :)

Mä oon vielä vähän kahden vaiheilla,että meenkö varhaisultraan..mutta luulenpa etten malta sinne 12.viikolle odottaa

Vauva2016, Jada, Terkku ja Hemmutar, aika samoilla viikoilla mennään, täällä nyt 6+1. Varhaisultra viikon päästä varattuna.

Enkös tänään taas hakenut uskonvahvistusta ja vielä yhden clearbluen apteekista :smiley-bounce022

Nyt alkoi kunnon jomotus alavatsassa, tuntuu kuin ois menkat alkamassa. Pahinta se, että tunne tuli jumpan jälkeen, niin (vaikka ei pitäiskään jumpan haitata) on semmoinen olo että enkai satuttanut nyt mitään tällä yllättävällä liikkumisella. :(
Kun ei tiedä kuuluuko asiaan, eikä vielä aiempina päivinä oo tämmöistä ollu.

Zuikkelilla aika samat mietteet ku mulla :)
Meilläkin on ollu tapetilla, et joko eri sukupuolta ku esikoinen tai sitten kaks tulossa :D On sen verran kauhee olo! Näläntunne ei sais iskee yhtään tai sit oksettaa tosi pahasti. Yök!

Mie en ymmärrä noista varhaisultrista ym mitään niin mennään nyt tällä perinteisellä tavalla että kerkeehän sitä sitten sillä vkolla 12? :)
Vielä kun ei ole sisäistänyt asiaa niin.. :)

Täällä meni massu juilinta ohi, kunnon päiväunet auttoi :)
Tosin ihan yhtä väsynyt olo edelleenkin :)
Ja turvonnut... Uh..

Joo eihän se varhaisultra pakollinen ole, olen itse vain niin malttamaton. Joudun myös pakosti kertomaan raskaudesta kuun lopussa kahdelle ystävälle niin haluan sitä ennen varmistaa että kaikki on kunnossa masussa.

Vaikka meillä edellinen raskaus meni miten meni niin en silti oo ajatellu mennä varhaisultraan. Oon varma että nyt meillä sujuu kaikki loistavasti loppuun asti :)

Minulla alkaa menemään hermo näitten tissien kanssa, joutuu huomenna menemään liivikauppaan.. Prkl.
Eikö tämä kipeytyminen, hellyys ja turvotus laskeudu ollenkaan? Näyttää kun olisi 6 tissiä vierekkäin liiveissä :banghead:

Ja just kun pääsin kehumasta ettei ole tarvinnut kärsiä pahoinvoinnista, pääsen perumaan sanani. Istuin tänään muutaman tunnin autossa ja tuli ihan jäätävä (matka)pahoinvointi, mistä en siis yleensä kärsi. Yrjö oli jo tosi lähellä mutta jotenkin selvisin. Ja syynä oli siis ihan selvästi se etten ollut syönyt muutamaan tuntiin. Opinpahan että pitää syödä.

Täällä onneksi on neuvolassa terkoilla oma ultra käytettävissä jota ne kyllä käyttää aika ahkerasti, vielä pitäs 2 viikkoa jaksaa malttaa että pääsee näkemään onko pörriäinen oikeassa paikassa. Just kun pääsin sanomasta ettei pahemmin oo oireita kuin tuo jatkuva mahakipuilu, mut tänään sitten on ollu hajuherkkyyttä, tissit on kipeet, veskis saa laukata ja vähän meinaa etoa jos ei muista syödä.

Minä arvon että lähteäkkö perinnöllisyyspolille/sikiöntutkimusyksikköön jatkotutkimuksiin vai ei? luottaako siihen että tällä kertaa menisikin kaikki hyvin ja kävisi vain NP- ja RU-ultrat? vai hakeako jo heti mahdollinen tieto että jos jotain onkin vialla? me kun päästäis istukkabiobsiaan jo varhaisilla viikoilla kun en tiedä onko OYS:n perinnöllisyyspolilla/sikiöntutkimusykiskössä käytössä NIPT-tutkimusta. Huoh kun osaa olla vaikeeta miettiä näitä, onneksi sentään tiedän että synnäri tulee olemaan sama kuin kaikkien edellisten synntysten osalla oli jos ei mitään maata kaatavaa ongelmaa tule ettei voisi siellä synnyttää.

Niin monella semmonen kutina, et on jo kumma jos kukaa meistä ei saa kaksosia :D

Joo nälkä on jatkuvasti. Jos ei nopeesti syö niin ei meinaa sit maistuukkaa enää ja tulee vähä huono olo.

Joku tossa mainitti, niin muistu mielee et olihan mullaki sitä metallin makua suussa just ennen plussaa.

Keskellä yötä, kyllä, keskellä yötä mies sai innostumaan peiton heilutuksessa ja tökkäisi kipeästi oikealle. Tänään on sinne samaan kohtaan aika ajoin juiminut. Nyt on koko alavatsa hellänä. Huomenna töihin. Katsotaan kuinka jaksan, kun niin väsynyt oon ollu.

Takaisin