La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä myös nyt ensimmäinen neuvola varattuna 3.6 ja varhaisultra 18.5. Sormet ja varpaat ristissä että tällä kertaa kaikki olisi niinkuin pitääkin, edellinen siis ku.

Hemmutar, mut ohjattiin hoitsulle ja se oli tosi asiallinen. Vähä neuvo että syö nii ja näin että saattais helpottaa oloa. :) onnitteli raskaudesta ja sitte vielä kysy et oonko kertonu pomolle ja ku sanoin että en, ni se kirjotti syyksi siihen semmosen mistä ei voi raskautta arvata. :)

nonni. Nyt on lekurilla tullut käytyä. Oikeassa paikassa raskaus oli, mutta huoli ei ole edelleenkään ohi. Eli hyvin pieni kaiku oli elikkä siitä ei tiedä et onko viikot vinksallaan vai onko pikkunen jäänyt kasvamatta. Verikokeet otettiin ja vielä en saanut vastausta. Maanantaina ehkä vähän viisaampi sitten.
Mulla on niin pitkä kierto, että sen takia on voinut mennä laskutkin väärin.

Toisaalta olen helpottunut, vaikka tässä edelleen voi asiat olla huonosti. Keskenmenokaan ei tunnu niin kamalalta mitä jos elävä alkio joudutaan poistaan jostain johtimista/koko johdin pamahtaa.

Moi! Ilmoittaudun myös jännityksellä mukaan. Toivottu jo odotettu plussa tuli sopivasti äitienpäivä-lahjaksi! :) Toinen lapsi kyseessä. Esikoinen tuli just 11 kuukautta ja tän toisen la olis näillä näkymin 14.1. eli puolitoista vuotta tulis pikkusille ikäeroa.. Ensimmäistä lasta yritettiin yli 2 vuotta ja lopuksi hormoonihoidoilla saatiin poika alulle. Tämä toinen saikin sitten alkunsa heti kun imetyksen lopetin viime kuussa, ja en voi uskoa että kävi näin helposti!! Toivotaan että pieni pysyy kyydissä. Neuvola on 10.6. ja siihen asti pitää jaksaa vaan odottaa. Onneksi tää esikoinen pitää liikkeessä, ettei ihan tuu hulluksi tästä jännityksestä ;)

Molemmissa raskauksissa tuli vain sellainen tunne, että nyt oon raskaana! Ja paikkaansa on pitäny! Ekassa raskaudessa aloin oksentamaan viikolla 6+3 ja oksennin synnärille asti koko raskauden ajan aamusta iltaan. Toivotaan että tämän toisen kanssa menisi vähän vähemmällä oksentamisella :rolleyes:

Paljon onnea kaikille joilla on yhtä jännät hetket käsillä, toivotaan toukat pysyy menossa mukana loppuun saakka!:love7

Enni, paljonko sulla on nyt viikkoja?

Mun piti päivällä hakea jaffaa, tuntuu että se on ainut millä tän kuvotuksen saa pois :D Odotukseni appsi tuumaa tälle päivää: Saatat olla huonovointinen. Huomaan! :D
Pissallakin sais käydä koko ajan :)

Enni toivottavasti saat hyviä uutisia <3

Tänäänkin oksensin ja sen verran hurjat noi mahahapot et sain ruokatorven verille :yuck: Mut toisaalta tosi kiva huomata et oireet voimistuu. Vielä en oo neuvolaan soittanu. Sen verran tiedän et varhaisultran saa neuvolassa rv 9 meillä. Molemmist tytöistä ollu 9+1 ja 9+2. Niin sinne on vielä matkaa. Ja eka käynti neuvolantädille olisi ennen sitä. Jos vaikka huomen varais aikaa tai sitten vetkuttelen vielä. Nyt pitäs olla 6+4 menossa.

Mimi: puhelimessa neuvolan täti arveli nyt olevan kuudes viikko, mutta sanoi että vaikea arvioida kun mulla on niin pitkä kierto. Sanoi et ultrassa vasta saisi varmuuden viikoista.

Olipahan päivä, voi tätä kuvotuksen määrää ja tissikipua, trukilla ajo oli pahinta, pidäppä siinä toisella kädellä tisseistä kiinni ja toisella ratista :grin

Muuten täällä taas oireeton päivä, pissillä juostu miljoona kertaa, nivusia muutaman kerran jomottanut ja tämä väsymys.. Ehkä tämä tästä jossain vaiheessa helpottaa :woot:

Tännehän on tänään tullut paljon uusia, nimimuisti hirvittävän huono mutta kaikille tasapuolisesti onnea :)

Ja Ennille peukut pystyyn :happy:

Ainiin, koiran omistajat, kokeilkaa leikata kynnet toiselta että koiruus pääsee huitelemaan kintuilla tissiosastoon, tekee muuten gutaa :grin :p
Hetkellisesti virkistytte! :wink

Eli jos tuolla vatsassa olisi kaikki hyvin niin viikkoja ei tosiaan noin montaa ole.
Vähän nyt tuntuu siltä ettei kaikki ole hyvin jos siellä niin kovin pienenä näkyy vain.
Mut ei auta ku odottaa maanantaihin niin EHKÄ sitä hieman viisaampi taas on.

Enni, toivotaan että kaikki menis kuitenkin hyvin! :) näin alussa parinkin päivän väli voi vaikuttaa siihen alkion kokoon tosi paljon. :)

Ennille isot tsempit tulosten odotteluun <3
Me mentiin meidän 3v:n kanssa aamulla junalla Tampereelle ja hyi hemmetti kun alkoi tehdä pahaa. Yritin parhaani vain katsella ulos maisemia ja hengitellä syvään, mutta niin vaan kävi, että ekan kerran oksensin niihin junan roskapusseihin kun sopivasti vessa oli varattu. Toisen kerran hieman myöhemmin kävin vielä tyhjentämään loputkin vatsalaukun sisällöstä junan vessaan. Hyi helvetti sitä hajua! Ilmeisesti etova ja paha olo eskaloitu junassa. Normaalisti en voi kulkuneuvoissa huonosti. Yäk mikä päivän aloitus.

Ihan pakko kysyä :grin

Miten teillä muilla, kiinnostaako petipuuhat ollenkaan? o_O
Ihan vähä jälkeen plussa tuntui ei niin hyvälle mut.. Nyt ei vois kiinnostaa pätkän vertaa :wtf:
Onko tämä ohimenevää, hormoneista johtuvaa tms?

:p ihme kun kukaan muu ei oo vielä kysyny. :D meillä ainaki homma toimii ja peitto heiluu iha entiseen malliin.. nyt vähän vähempi ku mulla on niin karmee olo ja se vähä rajottaa. Mutta kyllä mulla ainaki on muuten halut kohillaan. :) :facepalm:

hei! Tulin kurkistelemaan joulukuisista. Kävin tänään ekan kerran neuvolassa ja ultrassa ja laskettu aika saattaa siirtyä tammikuun puolelle. Minulla ei ole ollut kunnon kuukautisia jolloin la:n määrittäminen on vähän hankalaa. Oletin että mulla olis ollut tänään 7+1 ja la 28.12. mutta ultran mukaan meneillään olisi 6+1 jolloin la menisi 4.1. Kahden viikon päästä on vielä kontrolliultra jolloin laskettu aika yritetään määritellä paremmin.

Petipuuhat ei vois vähempää kiinnostaa on niin karmea olo ja väsyttää... Mies ei ihan täysin ymmärrä ja sekös sieppaa kun olo muutenkin niin surkea.

Zuikkeli, ihan sama meillä, mä makaan raatona jo vaille 7 iltaisin.. Ja olo heittelee laidasta laitaan ja säälittää minua ihan kun toinen ei oikein ymmärrä.. :(
Äskenkin kun tuli töistä niin puristi ohimennen tissistä, vähän mainitsin asiasta että vähän hellät on että jos et viittis niin en ole nyt ihan satavarma että mököttääkö se tuolla :)

Varmaan luulee että mä jollekkin salarakkaalle kirjoittelen vähän väliä kun puhelinta räplään, en ole kertonut että tälläiseen foorumiin kirjoittelen :)

Takaisin