Moi. Tänään tein raskaustestin, kun 4 päivää menkat myöhässä. Ei ensin edes pitänyt näin aikaisin vielä tehdä, koska viimeksikin menkat oli viikon myöhässä. Mutta nyt oli niin paljon kaikkia oireita, että ajattelin että teen testin, että olenko hullu vai oikeasti raskaana. Lasketta aika laskurin mukaan olisi 15.1. Ei saa kauheasti vielä hyppiä ja pomppia, mitä vaan voi sattua ja pitäähän noita testejäkin vielä muutama tehdä varmuuden vuoksi.
Hauskaa kun oli kaikkia epämääräisiä oireita, joista välillä olin varma että olen raskaana, mutta useemmiten ajattelin vain mielen tehneen tepposet. Kaksi viikkoa sitten pamahti naamaan finnit, alkoi iltavilutus ja -väsymys, hirveet mielialanvaihtelut ja kiukku, turvotus ja huomattavasti parantunut ruokahalua ja tuntuu, että jos on nälkä niin pitää heti saada ruokaa tai verensokeri laskee. Ja raskaissa jumpissa, jossa tehdään kovalla sykkeellä puhti on loppunut aika nopesti. Aika paljon ollut myös alavatsavihlontaa ja nipistelyä, tissit myös hiukan isommat ja aremmat.
Oishan nää kaikki voineet olla myös PMS-oireita..
Olen täällä taustalla lukenut teidän muiden juttuja, mutta nyt pääsin itsekin liittymään ja toivottavasti pysyn mukana.
Miehelle en ole vielä kertonut. Kerron kun tulee töistä.