La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Millä viikoilla+ päivillä teillä muilla on ru:t. Mulla olis 19+6 mutta joudun sitä siirtämään ja malttamaton kun olen niin mieluusti en siirtäisi eteenpäin... Vaan mietin että meneekö turhan aikaiseksi sitten.
Mul on kans 19+6.

Löysin tänään maailman söpöimmät mini-tennarit ♡

3a6f79d7a433dd8751371ccba74d02f5

Hemmutar, onko toi tehty 7 veljestä-langalla niinkun ohjeessa? Mä tilasin kans tollasen ja nyt mietin, et millä langalla sen haluan :) Tosi hieno!!:happy:

7 veljestä langasta juu, tuo ruskea on valikoimasta poistuva väri, se uusi ruskea on enemmän tumman suklaan värinen.

Ja neuletyylistä ei mitään hajua kun anoppi teki tuon :)
Sen tiedän että, teki niillä puikoilla missä menee se muovilenkki välissä (ihan pikkusen ajatus ja sanat on tänään taas olleet hukassa) :)
Eiköhän se aina vaan sen langan vaihtanut katkaisematta kun väri vaihtui :)

Sekä tuossa taitaa olla 4 tai 5 silmukkaa oikein ja sit yksi nurin aina, että tulee hieman venyvä :)
Malli on eri kuin siinä novitan pätkis-mallissa, eri ohjeita sekoitettu sopivassa suhteessa :)
Ja kuulema ohuemmilla puikoilla mielummin niin ei tule liian löysiä silmukoita, että tulee napakka tuosta neuleesta :)

On tosiaan hieno kyllä! Avostan niin paljon ihmisiä, joilla toi neulominen on hyppysissä...mulle kun sitä taitoa ei ole suotu :D Mut siis sana on ilmeisesti pyöröpuikko? ;) Mä pyysin kanssa mun työkaveria tekemään, joka on niin näppärä näissä hommissa.. ei oo kuulemma edes vaikea :P Ja nimenomaan toi on se OIKEA pätkiksen ruskea :wink

Joo, pyöröpuikko se on :) Ja ne lyhyet, missä on terävä kärki molemmissa päissä, on sukkapuikot.

Ensin en oikein pitänyt tuosta Pätkis-ideasta, kun kaupallinen tuote ja plääh, mutta jotenkin kun on muutaman nähnyt, niin iski oikein Pätkis-himo! Siis puvunhimo, ei sen suklaan, vaikka sekin toki on hyvää. Fafallani oli tapana tuoda meille Pätkistä ja Da Capoa, joten yhdistän nuo suklaat aina häneen. Mukavia muistoja.

Pitäisiköhän kaivella lankalaatikkoja ja yrittää. En ole neulonut juuri ollenkaan vuosiin, mitä nyt tässä keväämmällä tein parit vauvansukat ja myssyt. Haalari vaikuttaa aika haastavalta. Jos vaikka ensin neuloisi sen ruskea-valkoisen haalarin ja vasta lopuksi kirjoisi päälle nuo tekstit, hmm....

Täällä kans RU 19+6 :) eikä kyllä suurempia ajatuksia kumpi voisi olla tulossa! Mutta alitajunta tuijottelee vähän enempi tyttöjen vaatteita :hilarious: no mutta kunhan on terve niin se riittää!!

Mites onko muilla rinnoissa oiretta?? Itsellä nännien alueet kipeytyneet ja rinnat vuotavat hieman kirkasta nestettä :confused:

Niin juuri, pyöröpuikot! :)

Anoppi vielä alkoi tekemään sitä pussimallista mutta en tiedä, jotenkin ehkä enemmän tuo lahjemallinen puku on parempi, varsinkin kun miettii turvaistuinta ym ym.. Voisihan se pussin ottaa vaunukäyttöön :)
Nyt kuulema on hiirisukkien teko menossa :)
Kunhan nyt ei innostuisi tuleva mummo liikaa, tammikuuhun on niin pitkä mutta kuitenkin niin lyhyt aika... :)
Ja toivottavasti niille joku käyttäjä pullahtaisi maailmaan tuolta massusta :)

Mä jo kävin hakemassa kaupasta 10rullaa tota ruskeaa jemmaan.. Ilmeisesti joku kevään/kesän ruskea värisävy.

Tänään sitten tuli siivoiltua ja laitettua tuota ylimääräistä makuuhuonetta, verhot vaihdoin ja kasasin sitten pinnasängyn ja sen hoitopöydän sinne.. Eipähän ole autotallin nurkassa pyörimässä nekään enää :)
Noh... Nyt sit massuun taas juilii ihan kunnolla, ilmeisesti ei todellakaan tykkää riehumisesta ja nostelusta :(

Ilmeisesti möhkö tykkää jäätelöstä kun päivällä herkuttelin kipollisen niin kamala jumppa alkoi massussa, ihan tuossa navan alapuolella :)
Ei ole enää mitään perhosten siipien lepatusta, enemmänkin kärpästen lentoa :)

Rinnoista....
Alussa oli kamalan kipeät, sitten oli monta viikkoa että ei mitään, nyt huomaa että nännit tummentuneet ja arat koko tissin alueelta, varsinkin aamusin kun on nukkunut mahallaan koko yön niin ovat kosketusarat.
Mitään nesteitä ei kyllä ole valunut :wideyed:

Ihana tuo Pätkis! Mä päädyin sit kuitenkin siihen pussimalliseen, tai anoppi sitä tekee, mä en osaa yhtään!

Mullakin on tissit kipeytynyt uudestaan. Alkuraskauden jälkeen olivat viikkoja normaalit ja nyt taas tosi kipeät. Mitään nesteitä ei oo näkynyt.

Mä en enää pysty nukkua mahallaan, tuntuu tukalalta masussa.

Äsken syötiin miehen kanssa, vauva potkaisi niin lujaa että hätkähdin! Ja heti perään tuli toinen. Ei oo koskaan noin kovasti monottanut :D ihana rakas sielä potkuttelee ♡

Tänään piti kuunnella taas dopplerilla. Vaikka liikkeet tuntuukin niin sykkeen kuuleminen on niin rauhoittavaa. Pitäisi nauhoittaa sydänääniä tietokoneelle, niin jäis muistoksi :)

Täälläkin tuntuu tukalalle mahallaan nukkuminen mut muuten ei osaa nukkua kun sellaisessa massu-puolikylki asennossa, päällimmäinen jalka koukussa ja tyyny sen alla.. Öisin saa juosta pissillä vähän väliä ja jos et mene heti niin alkaa oikeasti koskemaan rakkoon.. :oops:
Ehkä pitäisi alkaa opetella erilaisia nukkumistyylejä... :rolleyes:

Täälläkin mahallaan nukkuminen on käynyt jo hankalaksi, ja minähän olen vasta 15+2! Odotin jotenkin että tuo olisi vain loppuraskauden vaiva. Hieman hankalaa, kun olen yleensä aina mahallani, niin sängyssä kuin sohvalla. En nyt tiedä onko tuosta Lidlin tyynystä mitään apua, tuntuu liian ohuelta ja kevyeltä. Ottaisin muuten iki-ihanan joogabolsterini sänkyyn, mutta en pidä ollenkaan siitä tattarinhajusta, joka iskee nenään jos laskee pään sille.

Mä olen huomannut että toi ikean tyyny olisi aivan huippu jos se olisi puolet lyhyempi :)
Vähän meinaa olla jalkaterät solmussa sen lopputyynyn kanssa :)

Minä pystyn nukkua vielä mahallani jotenkin, 15+5 menossa vasta.

Oon huomannut saman ton lidlin vartalotyynyn kanssa...sen pitäis olla vähän jotenkin muhkeampi mun mielestä. Nyt se toimii lähinnä sängyssä tilanjakajana :D

Onko muilla tullut jo sekopäistä pesänrakennusviettiä? :D Mä oon reilu viikon ajan huhkinut melkein päivittäin ku hullu! Kirpparille lähtee paljon tavaraa ja myös surutta roskiin sitäkin enemmän. Haluan kaikesta ylimääräisestä eroon, ennen kun vauva tulee :) Tänään iltapuhteina on ollut yhden hyllyn purkaminen, toisen tilalle laittaminen ja tilan raivaaminen vauvan sängylleo_O

Ei oo vielä, kun ihan ensinkään täytyy saada uusi asunto. Asutaan yksiössä miehen kanssa tällä hetkellä, ei siis olla vielä hankittu mitään muutaku yhdet sukat vauvalle ja yhdet housut ja yks body. :D

Takaisin