La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
9.9 ja sillon ois 20+2 jos oikein laskin.

Mulla 20.8 ja jos oikein laskin, niin täällä myös silloin 20+2. Mielellään ne ei kai kunnallisella laita ultria ns. Suositusviikkojen alkupäähän, vaan ennemminkin sinne loppupuolelle. Ainakin näin mulla ollut molemmissa raskauksissa. Ru:han tehdän rv 19-21 välissä. Edellisessä raskaudessa mulla taisi olla just 20+6 se ultra :D

Terveystalon esitteessä lukee, että ru viikoilla 20+0-21+6 mut jostain syystä olivat mulle laittaneet ajan vasta 15.9. jolloin mulla 22+0. :sad001

Mulla on ru 26.8. ja viikkoja on silloin 20+2 ja samalle kerralle tuli myös kontorllikäynti lääkärille radin takia.

Mulla ei ole vielä aikaa rakenneultraan. Ensi viikolla oma th lupasi ajasta soitella.

Mulla ru 17.8 ja silloin tasan 20+0. Sain itse valita ajan, ja otin sen heti kun oli mahdollista. Reilu viikko vielä :)

Maajo, täällä kanssa konkurssin partaalla.. oon taas shopannut ihan liikaa :D mutta kun poitsulle on löytynyt kaikkea niin söpöä.. :D

Mulla on ru 14.9 ja viikkoja 20+5 sillon, jos oikein laskin. Ultraaja kyllä mutisi että 21+jotain ois sillon, mut varmaan katto sit väärin. Tai laski mun menkoista eikä ultrasta..:o ja silti muutti viikkoja ja laskettua. Hmm..

Mulla on kanssa ru 17.8. ja viikkoja silloin 20+3. Jännittää kyl tosi paljon jo valmiiksi :(

Kiitos kaikille vastauksista :)

Muakin jännittää tuo ultra ihan kauheesti. Enemmän kuin np-ultra :( aiemmissa raskauksissa ollut toisinpäin. Oon panikoinut np-ultraa, mutta sen jälkeen oon jaksanut luottaa, että kaikki hyvin. Mutta varmaan se on tämä välissä olevien vuosien tuoma tieto, joka lisää huolta. Mulla aika vasta 31.8. ja sitä siis joudun siirtämään, joten vielä tässä joutuu malttaa ja odotella.

Ru 2.9, viikkoja 21+2. Mua jännittää törkeen paljon toi ultra, kun haluu tietää kumpi siellä on köllöttämässä :) Kumpi vaan, niin yhtä tervetullut minun puolesta. :love2 Stressaa vaa jos se onkin tyttö, kun mies toivoo nii kovasti poikaa..

Täällähän on monella ru 17.8! :)
Mulla silloin rv 20+1
Kyllä se masu taitaa jo pömpöttää, kun asiakkaatkin jo huomaa...
Yks jo kysyi, milloin tulee vauva... :D

Takaisin