La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla näytti vielä 5+3 digi 2-3.

Tää on ihan järjetöntä, just kaks tuntia sitten kävin ihan ravintolassa lounaalla ja nyt taas maha kurnii! :D

Muoks. Aamukymmenestä asti on ollut sellainen olo, että pitäis nukkua päikkärit. Oon yrittänyt tehdä työjuttuja tässä kotona, mutta nyt oli pakko heittäytyä sohvalle viltin alle. Onneksi on viikonloppu <3

No hitto menin tyhmänä tekemään sen viimesen digin ja näytti 2-3, nyt siis 5+1 menkoista laskettuna. Sit vasta tajusin että hitto eikai se näytäkkää vielä 3+, koska epäilen että mun ovis on ollu 3-5pv myöhemmin, eli viikkoja olis nyt vasta 4+? :D

Onneks pääsee päikkäreille, tyttö just nukahti ja aattelin kellistää kanssa unille :)

No mutta hyvä että viikot osuvat suurin piirtein kohdalleen! Eiköhän pieni kasva ihan oikeassa tahdissa :)

Mä sain 3+ digiin rv 4+5 mutta en tiiä oisko mulla ollu ovis aikaisemmin koska sain plussankin tosi aikaisin kp25/28 iltapissasta tunnin pidätyksellä.. eikä ollu mikään erityisen herkkä testi. Tai sit mulla vaan nousee raskaushorkka kovaa tahtia. Enkeliraskaudessa taas sain haamun testiin vasta kun menkat oli muutaman päivän myöhässä.

Monologi jatkuu. Toisaalta mä kyl tikutin oviksen, joten tiiän milloin ovis oli, eikä se kyllä tullu yhtään aikaisemmin..

Mä sain suht kunnollisen plussanki vasta kun menkat oli päivän myöhässä, sitä ennen oli ollu vaan hailuroita haamuja :D ja "leffaviivat" tuli muistaakseni kun menkat oli 4pv myöhässä. Joten en ihmettelekkään tuota digin tulosta :)

Mulle tuli tänään postissa neuvolan lähettämät kyselylomakkeet joihin (en tietenkään yhtään hätäisenä) heti täytyi vastaukset rustata :)
Alkoholin käytöstä oli kysymyksiä ja tietty omasta terveydestä ja muista elämäntavoista. Omista, miehen ja lähisuvun sairauksista kyselivät kanssa. Näitä puidaan sit ekalla neuvolakäynnillä jos kaikki sujuu sinne asti hyvin.

Tänään on vatsakipujen suhteen ollut parhain päivä sitten menkkojen poisjäännin jälkeen. Parina viime päivänä tuntui polttelu jo lähes jatkuvana, mutta ei ollut mitään sietämätöntä kuitenkaan. Vuotoa ei ole ollut lainkaan onneksi.

Kiitos vastauksista seulontoja koskevaan kysymykseen. Olen ihan keltanokka noiden suhteen eikä niistä ole mitään tietoa ollut aiemmin. Niistäkin tuli infoa neuvolan kirjeen mukana :)

Itsellä on vielä yksi testi jäljellä :) Ajattelin sen hamstrata ensiviikolla ja katsoa onko minun puolihaamu (jonka tein 2-3pv ennen menkkoja) tullut vihdoinkin täydelliseksi viivaksi :D Itsellä ei nyt ollut mitään hajua milloin menkkojen olisi pitänyt alkaa(viime kuussa menkat meni ihan sekaisin), niin luotti vain netin laskureihin että milloin olisi paras aika aikasintaan tehdä (ja sai päivää ennen ko. Päivää erittäin hennon haamun). Pari päivää siitä eteenpäin seuraava testi oli jo enää 1/3 osaa haamu ;) Isäntä eilen pyysi, että olisin tänä aamuna uuden testin tehnyt, kun eilen oli sitä niukkaa verenvuotoa, mutta haluun viel säästää sitä ♡

Muokattu viimeksi:
Voi jumpe.... Piti sitten mennä törsäämään :facepalm:

Eiköhän tämä mamman alku ala nukkumaan yönsä pikkusen paremmin kun pimennys verhot.. :p
Ja noh.. Ne legginsit... Ne jäi kauppaan mutta bongasin äippä farkut henkalta ja maukalta... Ihteeki nauratti että voi juma! :bored:
Muutama hassu pari oli niitä ja yks ainut meikäläisen kokoa.. Odotan niin että saan joskus niihin hypätä ja vetää tennarit jalkaa :woot:
Tiedän... Ihan liian aikaista mutta aina käy niin että jos et jotain nyt osta kun näät niin et varmasti löydä enää samanlaisia ja tyylisiä, mähä mitää pillifarkkui vedä koipiin :confused:

Kävin samalla apteekissa, ostin ne pahoinvointirannekkeet.. Täytyy kokeilla niitä :)
Ärsyttävä myyjä vain oli kun pakolla möi siniset kun olisin halunnu ne mustat :smiley-angry026
Siinä kassalla oli myös niitä kirjasia mitä saanu ennen neuvolasta, iltalukemista :p

Saako sen kirjan vaan ottaa mukaan, jos pyytää? :D nm. Pitää huomenna lähteä jostain semmoista metsästämään ;)

Ja Hemmutar, hyvä se on vaatehankinnat hyvissä ajoin tehä ;) itseä murehdituttaa talvivaatehankinta puoli :/

Juu, kysyin vain kassalla hölmönä että onko teillä sitä kirjasta mitä saanut neuvolasta ennen.. Niin se kassatäti sitten antoi sen siitä ja mitään ei maksanu :)
Ajattelin että olisin ollut liian oma aloitteinen jos olisin vain napannut sen siitä mukaan, sen kirjan siis :grin

Mua ei vielä niin tuo talvivaate puoli huolestuta, yks iso untuvatakki on komerossa, siihen mahtuisi naapurin setäkin sisään :woot:
Se saa kelvata sen aikaa :)
Enemmän minä huolestuttaa tämä tissiosasto mistä löytyy sopivia liivejä.... Koko meinaan ny jo enne 75H :sour:
Saatikka paitoja mitkä näyttää siistiltä.. Mitä kavereilla huomannu niin niissä äitiyspaidoissa on se sauma siinä tissien/mahan kohdalla.. Muuten sellainen olis hyvä mut mun hinkit roikkuu polvissa niin onpa nätti..... :facepalm:

Mun koko on rintsikoissa 75A, ja nyt tissit kasvanu varmaan koolla mikä on ihan positiivinen merkki tälle tissittömälle! ja mies tykkää :D

Voi onnellista... Täällä kun liivit ottaa pois niin koko huone on täynnä tissiä :mad:
Ukko sanoiki ku tulin töistä että ties millo neiti tulee töistä kun tissit tulee ovesta 5min ennen kun minä ite :smiley-angry019

Ja kuulema maitoauton tilaa sitten pihaan ja pistää rahoiksi minulla... :facepalm:

Täälläkin tissit hieman turvonneet mut vielä enemmän nännit :O toisinaan niitä jomottaa ja rinnat on "kiinteytyneet", mistä ite oon tyytyväinen ;) Mies väittää maistavansa maidon.. Nännit on kyllä "tahmeat"

Nännit on kyllä täälläkin tahmeat.. Varsinkin illalla huomaa kun menee suihkuun ja heittää liivit pois, enpä ole tuota ajattellut noin.. Siis tuota tahmeutta.. Hmm.. Suihkussa ei kuitenkaan vesi koske, vielä ainakaan.. Minä kun tykkään vielä mahalleni nukkua niin aamulla meinaa olla etupuolella aika jumitus olo :(
Pitäisi varmaan alkaa opettelemaan nukkumaan eriasennossa, sen vähän aikaa mitä pissillä juoksemisen välillä on :)

Täälläki yks tissitön a-kupillinen. :') ei haittaa miestä yhtää että ne vähä kasvaa :wtf: itteä ei niin kiinnosta. :arghh:

Takaisin