La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hemmutar, Eiköhän se lapsivesi sieltä vaihdu sinun aineenvaihdunnan kautta kuten kaikki muutkin kehon nesteet eli hikoillessa ja virtsan ym eritteiden mukana.

Hemmutar, Eikä tuo nyt mikään tyhmä kysymys ole edes. Onhan se hassua kun kaikkialla aina vaan puhutaan, että vaihtuu. Tulee ihan sellainen kuva kun se vaan katoaisi. Toisaalta samalla tavalla sitä uutta lapsivettä vaan vaikuttaa ilmestyvän tyhjästä :D

Minä en tiedä tarkalleen mun oikeeta laskettua aikaa. Neuvolassa laskivat että 7+0, mut ar ultrassa käydessä ei näkynyt kuin ruskuaispussi. Mut tän hetkisen tiedon mukaan la 19.1. Ensi viikolla joudun käymään kahdesti verikokeessa ma ja pe, ehkä sitten tietää enemmän.

Paljon onnea mom! Ihania uutisia :) ja tervetuloa kaikille uusille. Täällä kesäkelejä odotellaan, jos vaikka palelu lakkais :D kahdella peitolla saa nukkua!

Mulla on kans pahoinvointi vähentyny huomattavasti. Vielä ehkä päälimmäisenä kylmä ja kestonälkä :) Sitten uutena suonenveto ..mut, mikse nyt jo piti alkaa

Mä oon aikas nuori vielä, täytän syyskuussa 23. Ja esikoinen olisi tulossa, mies täyttää syksyl 26.

Muokattu viimeksi:
Pitkään olen seuraillut palastaa, mutten vielä kirjoitellut, ensikertalaisena ollaan.
Täällä 35v ja ensimmäinen tuloillaan. Ei ihan nuorimmasta päästä siis. Alku on mennyt totutellessa mitä erilaisimpiin fiiliksiin, sekä jatkuvan tunnemyrskyn kourissa o_O kohtalaisen huonossa hapessa ollut pahoinvoinnin vuoksi. 2 ja puol viikkoo saikulla, ja tänään pääsin palailemaan töihin. Viikkoja nyt 10, jospa pahoinvointi nyt pysyis vihdoin pois... La 31.12 näillä näkymin, mutta oletuksena, että siirtyy ens vuoden puolelle. :grin

Minä täytän 21 tänä vuonna joten itsekin sieltä nuorimmasta taidan olla :)
Hiukka alko tänään jänskäämään ku tissit ei oo yhtään arat enään.. Mut jotenki tosi vähän ollukki mitään arkuutta niissä missään vaiheessa. Eka neuvola on 1.7 että sinne asti pitäis jaksaa sinnitellä kaikkien mietteiden kanssa. Muuten pahaaoloa vielä tulee ja menee sekä vatsassa nipistelee että kai tässä ihan hyvältä tilanne näyttääkin :D

Huomenta kaikille! Ja onnittelut uusille plussanneille ja ultrassa käyneille :)

Pakko nyt purkautua taas mutta edelleen olen ahdistunut oireiden vähyydestä. Olo on hyvä, voisin lähteä juoksemaan vaikka maratonin. En ole normaalia väsyneempi, palelen mutta niin palelen normaalistikin. Rinnat on sentään arat. Jotenkin en millään usko että mahassa olisi jotain elämää kun olo on ihan normaali :grumpy: todella tuskastuttavaa. Jos olisin rikas menisin uudelleen yksityiselle ultraan. Viikkoja on nyt 9+2 että johan tässä olisi pitänyt toiset menkat alkaa mutta ei ole onneksi näkynyt. Jotenkin olen jo niin asennoitunut lapsen saamiseen että pettymys olisi valtava jos olenkin nähnyt unta koko ajan. Voisko joku tulla nipistämään? :wink

Huomenta, mulla pahoinvoinnit tuntuu olevan aamuisin pahimmat. Mitään ei ulos tuu, kerran tuli ulos asti. (Maanantaina) Mutta nytte tekis mieli tunkea sormet kurkkuun tää on niin.... Sanonko mistä tää oksetus ja tuntuu siltä että se möyrii oikee tuolla vatsassa, tisseistä en osaa sanoa et oisko se kipu vähän hellittäny en tiiä. Nukkua voisin vaikka ympäri vuorokauden! Mut vessassa tulee kyllä yölläkin käytyä 2-4 kertaa ainakin ja päivällä useammin.. Mutta hei mukavaa päivää kaikille! ☺️

Muokattu viimeksi:
Pahoinvoinnista, mulla alkoi eilinen aamu sillä että oksentelin aamulla alasti suihkussa kun ajattelin olla tehokas ja pestä hampaat samalla kun hoitoaine vaikuttaa. :D hampaiden pesu ei onnistu yökkimättä! pahaa oloa ja väsyä jatkuvasti mutta nyt viikolla 10+0 joten tuudittaudun siihen et pahin on jo takana ja olo vaan paranemaan päin. (heh ei siltä kyllä tunnu!)
Tänään mulla on vaan 6h työpäivä jee :) Ja vielä huomisen kun töissä jaksaa nii on päivä aikaa levätä taas. Ajattelin olla reipas ja käyttää hyötyliikuntaa ja pyöräillä töihin. (ehkä myös helpottaa pahaa oloa, bussissa aina oksennuspussi mukana ja silmät ristissä)
Tänään toivottavasti kiva ja helppo päivä tulossa. Toivottavasti myös teille kaikille muille tulee mukava aloitus viikonlopulle. :)

Itsellä tänään 8 tunnin työpäivä edessä, saas nähdä kuinka jaksan. Ensi viikolla olisi 6 työpäivää putkee ja vielä kaikki tais olla 8 tunnin päiviä. Varmaan en jaksa! No sitten olisi koko juhannusviikko vapaa.. Huh!

Minä kai olen täältä "vanhemmasta" päästä. Nyt 31 (reilu viikon päästä 32) ja ensimmäinen lapsi vasta tulossa. Sen verran on jo ikää mittarissa, että ei tässä enää mitään suurperhettä perusteta. Eipä sen puoleen minulle riittääkin aivan mainiosti yksi-kaksi lasta (mies on tästä hieman erimieltä, mutta eiköhän ajan kanssa tokene).

Takaisin