La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnittelut mom! :)

Täällä alkoi tässä aamulla pieni haalea punertava vuoto, taitaa olla km. Odotellaan nyt paheneeko tms... Enhän toki toivo että olis nyt km! Nyt rv 6+2 kun tätä muksua niin kovin ollaan yritetty.

Onhan se sydänäänien kuuntelu aina kohokohta neuvola käynneillä. Mut aattelin kyllä hommata tähän, (ehkä viimeiseen) raskauteen dopplerin, niin saa nauttia sykkeistä ihan kotonakin.. :) Onko jollain suositella hyvää merkkiä?

Voi että..nyt alko kyllä vähän itteäkin pelottaa että mitä jos siellä onkin enemmän kuin yksi :D

Triplaonnea momille, sormet ja varpaat ristiin että pysyvät kyydissä pienet <3

Alinah, toivotaan et on vain jotain harmitonta vuotelua. <3

diadem, sitä itekin toivon. Ei ainakaan nyt tule mitään, ehkä se oli vaan tosiaan joku harmiton ohimenevä vuoto. Pahoinvointia on edelleen.

diadem, sitä itekin toivon. Ei ainakaan nyt tule mitään, ehkä se oli vaan tosiaan joku harmiton ohimenevä vuoto. Pahoinvointia on edelleen.

Mulla kun oli alkuraskaudessa se vuoto (valemenkat) niin neuvolan terkkari kertoi et se on tosi yleistä et alkuraskaudessa tulee noita erinäisiä vuotoja. Mutta ymmärrän et pelottaa, itse olin satavarma keskenmenosta ja tuo vuoto varjostaa vieläkin tätä raskautta: joka kerta vessaan mennessä katson paperia ja pidätän hengitystä :(

Joo, ite pyyhkäisin kerran niin tuli paperiin vaaleanpunaista mutta toivon suuresti että se oli siinä. Ei ainakaan mitään kipuja ole. :) toivon että tuolla alhaalla on kaikki papusella hyvin! Ehkä ite liikaa ajattelen sitä keskenmenoa... En vaan tiedä, pelottaahan se. :o :)

Alinah, toivotaan että on harmitonta! <3
Mä muistan kun esikoista odottaessa tuli rv 7 tai 8, rusehtavaa vuotoa pyyhittäessä. Paniikissa soittoa neuvolaan ja terkkari sano että ihan normaalia. Noihin aikoihin mulla olis pitäny olla menkat. :)

Mimi, kiitos sitä toivon myös. En oo soittanu neuvolaan kun ei oo mitään kipuja ja se vuoto jäi yhteen pyyhkäisyyn. Mutta oon lukenu että joillain voi tosiaan olla pientä harmitonta vuotoa. Eiköhän tämä tästä! Olis neuvola tosiaan 18.6 eiköhän tää pysy matkassa. Onneksi on vapaapäivä tänään niin voi ihmetellä rauhassa. Pitää stressaaminen lopettaa tähän saman tien. :)

Ohoh, vautsi mom mitä uutisia :D se että saa kuulla odottavan kaksosia niin siinäkin on varmasi jo sulattelemista, mutta että kolme! Vau! oikein kovasti onnea! :)

Onnea mom! Melkoisia uutisia saitte.

Mä vähän jännään myös sitä, kuinka monta kyydissä - kaksi maksimissaan :D

Hei kaikki! Täällä yksi tammi mamma lisää. Esikoinen tulossa. Rv 7+5 Laskettu aika on laskureiden mukaan 16.1. Ensimmäinen neuvola 16. kesäkuuta. Jännittää ihan hirveesti

Kaikki mahdolliset raskausoireet on ollu: pahoinvointi ja oksentelu ihan mahdotonta. Töissä ei voi tehdä kun iltavuoroo kun ei aamulla pysty edes liikkuun ilman että saa halailla vessanpönttöö. Hajuaisti iha mahdottoman tarkka, varsinki ku lopetin plussan jälkeen polttamisen. Kaikki hajut pyykinpesuaineita myöden tekee pahaa. Väsymys ihan tajuton, rinnat nii kipeet ettei voi ilman rintsikoita olla. Vattaa nipistelee ja vihloo vähän väliä. Vessassa saa ravata jatkuvasti. Mielialat vaihtelee iha miten sattuu. Itkuherkkyys huipussaan.....Mitähän vielä :D että onnee vaa isukille joka joutuu mua katteleen.

Onnee kaikille tammi mammoille :)

Tervetuloa mukaan Wwilma! Toivottavasti oireet helpottavat pian, mulla ainakin pahoinvointi hellitti huomattavasti melkein heti kun alkoi rv 8+.

Takaisin