Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yö vietetty synnärillä nukkuen, meni supistukset niin koviks ettei kotona olosta tullut mitään, oli niin harvoja kuitenkin että ei ollut synnytys käynnissä eikä kohdunsuulla mitään edistymistä. Sain supistuksia vähentävää lääkettä ja kipupiikin millä sain nyt pari tuntia kunnolla unta. Olo on ku uudestisyntynyt! :D hetki vielä käyrillä ja sit aamupalaa naamariin ja kotiin seurailemaan, muutama supistus tullut nyt aamulla, ei niin kipeitä. Kuulemma ensisynnyttäjillä tosi yleistä tällanen pitkä latenssivaihe, voi vielä loppua supistelu kokonaankin :O nyt siis 50 tuntia ekoista supistuksista.. :S
39+1
Menikö sulla jo vedet aiemmin? Tosiaan voimia koitokseen.
Voi minä niin toivoisin että pääsisin jo synnyttään :) toivotaan toivotaan :)Pilvisydän:Miulla viime lauantaina supisteli melkosen kipeesti.Loppuivat viimein ja yön nukuin pitkästä aikaa tosi hyvin!Seuraava yö sit menikin synnytyksen takia valvoes... :-D
Hohhoijaa... täällä on nyt viimeset 5 tuntia oltu päivystyksessä. Päivällä yhden aikaan alko helvetillinen kylkikipu joka oikeesti pisti huutamaan ja ehdin toivoa moneen otteeseen että kuolen vaikka kunhan kipu vaan loppuis. Näitä kipuaaltoja kestin muutaman tunnin ennenkun sain soitettua synnärille. Sieltä käskettiin näytille, käyrillä makoilin ja annoin pissa ja verinäytteet jotka oli kaikki ok. Sain lääkettä 1g panadolia ja pari litalginia jotka vei kivulta pahimman terän pois, nyt on jäljellä enää poltetta ja särkyä kyljessä. Vauva ultrattiin ja ottivat mittojakin samalla, kokoarvio nyt 3068g :) mun kivuiksi epäilivät munuais- tai sappikiviä, mutta eihän ne siellä synnärillä tämmösiä vaivoja osaa tutkia joten mut passitettiin toiseen sairaalaan. Täällä mut otettiin osastolle sisään odottamaan tutkimuksia ja mies käskettiin kotiinkauheen kurja olo ja itkettää vaan koko ajan, en tosiaan olis halunnut päätyä tämmöseen tilanteeseen näin viimesilläni raskaana
rv 39+2
Mun puolesta tää on varmasti vaan toiveajattelua, minun tuurilla menee joulukuulle ennenku vaavi päättää ulostautua :D