Varpahat, mä oon miettiny samaa enkä tietty oo tajunnu sitäkään kysyä neuvolassa/lääkäriltä että kuinka monta kertaa vuorokaudessa niitä liikkeitä pitäisi laskea.
Voi kurjuus maje. Mitkäs viikot sulla onkaan?
Jeanney, onpa kumma että tolla rv:lla toppuutellaan supistuksia, luulis että vois jo avittaa niitä ja antaa syntyä!
Mulla oli kakkosen kohdalla 39+0 -> just tuommosta että tapahtuu, ei tapahdu, tapahtuu jne. Paikat oli vähän jo kypsät. Silti vasta 39+5 tai +6, kun jälleen itkun kanssa kipuineni ja supistuksineni menin, lääkäri armahti ja sain tipan ja nyt en muista puhkastiinko kalvotkin että vedet meni. Kai siellä pitäis itekin iskeä nyrkkiä pöytään... eihän ne mielellään käynnistele, vaan "luonto hoitaa" .... mä en pyytänyt sitä silloin mutta tein selväksi jaksamisen, kivut ja ton matkan sairaalaan. Ja sen et kotona on 6v lapsi ketä ei joka yö mun tilanteiden tullen voi hoitoon kiikuttaa.
Minä nukuin ku tukki muutaman tunnin, lienee kiitos allergialääkkeen jonka illalla otin kutinaan. Vaan kun heräsin, alkoi kihelmöinti ja kutinat. Kiva nähdä tiistaina paljonko on labrat... että piti tämmösenki vaivan vielä lopussa tulla.
Mahassa vain pari liikettä aamulla, varmaan toi lääke väsyttää masukkiakin? Mää en jaksa tätä panikointia ennää. Tottakai illalla luin kaikkia lapsivesi ja kutina juttuja. Heitin jäitä omaan hattuun, mut silti...